Oef, 1300 foto's in 1 shoot...?
Dan ben je bijna aan het filmen, in plaats van fotograferen...
Je zal wel moe zijn geweest na zo'n lange shoot

Ook als het door een "mensenfotograaf" is gedaan, vind ik dit geen sterke serie.
Mensenfotografen weten ook (ongeveer les 1 van fotografie) dat je geen lichaamsdelen buiten de foto moet laten vallen, zoals de oren van het paard, etc. Neem bijv. foto 5...
Ik hoop dat dit een gratis shoot was van iemand die hobby fotograaf is en wilde oefenen... ?
Ik vind dat jij wel goed je best hebt gedaan om te poseren. En je hebt een ontzettend leuke fjord!
Let hier en daar nog wel op je benen. Zorg dat ze op de foto niet "op slot" staan in de knieën (zoals foto 6).
En schoentjes met een heel klein beetje hak doen ook meer voor je figuur dan platte ballerina's.
Nog een tip voor de volgende keer: kies óf voor een hengstenketting óf voor teugels.
Niet voor allebei tegelijk. Als je afwisselt is het waarschijnlijk makkelijker om ook bij het poseren gewoon de teugels te gebruiken en de hengstenketting helemaal weg te laten

Deel je shoot de volgende keer op in categorieën.
Begin met portretfoto's, zodat je nog geen springschoenen en zadel hoeft te gebruiken. Daarna maak je rijfoto's, mét zadel.
Nu zie ik heel veel poseer foto's met een zadel... Zonde...
Kijk of het lukt om iemand extra mee te nemen met een rammelend bakje brokjes ofzo. Dan kun je ook de aandacht van je fjordje goed mee vasthouden, zodat zijn oortje naar voren komen te staan