Okee, ik beken alsnog..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Okee, ik beken alsnog..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 14:37

Oké, kom maar op.. Beken het maar eens na jaren!
Was jij het die stiekem die hele zak chips leeg gegeten had, terwijl je je broertje de schuld gaf? Of wil je nu eindelijk bekennen dat je zelf stiekem je banden leeg liet lopen en niet dat rot joch uit de buurt, zodat je lekker met de bus naar school kon?

Dit is eindelijk het moment om te bekennen dat je toch echt wel wist hoe je buurmeisje aan dat blauwe oog kwam of wat dan ook.

Kom maar op bokkers, wat willen jullie alsnog bekennen :D

runasays

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 14:41

haha, ja! vooral die banden-laten-leeglopen streken haalde ik uit. :')

Of eten dat ik niet luste verstoppen.

Saskiaatje

Re: Okee, ik beken alsnog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 14:45

Ik beken dat die rode plek op mijn bovenbeen jaren geleden kwam door mijn eigen hand en niet door die van m'n broer en hij vervolgens heel de avond niet meer van z'n kamer mocht komen.
Maar hij pestte me al de hele middag en had het verdiend, I swear!

O:)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 14:46

Ik beken dat ik wel wist dat mijn cavia een vrouwtje was en die van m'n broertje een mannetje. Dus ik beken ook dat ik wèl wist hoe die kleintjes nu in het hok kwamen.. O:)

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 14:47

Ik beken dat ik vroeger de kippen van de buren losliet (er loopt een padje tussen de tuin van de buren en ons) omdat ik niet wou dat ze geslacht werden. Wekelijks zagen we hem dan wel achter de kippen aan rennen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 14:49

Ik mocht de bril van mijn autistische buurjongetje kapot gooien met stenen, echt waar! Omdat hij dat zo leuk vond! (ok dat was eigenlijk ook echt zo :') )

Katniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 14:50

Ik heb eigenlijk niet zoveel te bekennen! Ik durfde nooit kattekwaad uit te halen, maar ik vrat thuis wel alle chipszakken leeg. Als iemand nog iets te bekennen heeft, dan moet het mijn jongere zusje zijn.

Hetgene wat me als eerste te binnen schiet, is dat toen ik 13 was, mijn vader mij de schuld gaf van het feit dat zijn scheerschuim zo snel leeg was. Ik schoor mijn benen toen, en hij was er van overtuigd dat ik dan ook zijn schuim gebruikte. Niet dus! Hij is een aantal malen flink tegen me tekeer gegaan, maakte me uit voor leugenaar en alles, want wie moest het anders gedaan hebben? Ja, weet ik veel!

Nou, we kwamen erachter toen mijn 8-jarige zusje onder de douche stond. Mijn ouders deden de deur open om haar iets te vragen of iets uit de douche te pakken ofzo, en zij was dus lekker het scheerschuim van mijn vader op de vloer aan het uitsmeren. En zo ken ik nog vele verhalen...

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 14:55

Ik beken dat ik toen ik iets niet luste altijd deed alsof ik t opat, en toen liep ik altijd even naar de wc of ik wachte tot iedereen van tafel was en deed ik alsof ik buiten even wou lopen, en toen liep ik altijd naar de container, en spuugde daar alles uit.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 14:57

OK ik geef toe, de ruit van de schuurdeur is niet kapot geknald door de wind, maar doordat ik de deur van boosheid zó hard dichtsloeg dat de ruit brak...

Mams heb ik wijsgemaakt dat de wind de deur uit mn handen sloeg...
Laatst bijgewerkt door Anoli op 02-02-12 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 14:59

Waar moet ik beginnen?
De bloempotten die kapot lagen achter het bankje buiten. 'Lady (hond) zat net op het bankje! Ikzelf dus met de voetbal.
Waarom mijn zus steeds lekke banden had? Ik weet het écht niet!
Waar al die chips gebleven was? Weet ik niet. Ik heb maar een kléín kommetje gepakt.
Waarom al mijn banden wel een slag hadden? Weet ik niet ik heb niks geks gedaan (alleen maar 'mountainbiken' door het bos met al die wortels )

En zo zullen er nog wel duizenden zijn.
Ik was héél lief vroeger..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:00

Ik beken dat ik lang geleden 2 Dobermannen uit hun hok heb bevrijd. Vond het zo zielig dat die beesten opgesloten zaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:01

Jacquelinee_ schreef:
Ik beken dat ik toen ik iets niet luste altijd deed alsof ik t opat, en toen liep ik altijd even naar de wc of ik wachte tot iedereen van tafel was en deed ik alsof ik buiten even wou lopen, en toen liep ik altijd naar de container, en spuugde daar alles uit.

Moiiii........... ik flikkerde een bord met havermout door de gang bij mijn tante. Ik lust (nog steeds)geen havermout

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:02

Ik beken helemaal niks! :D Ik ben altijd de enige verdachte geweest, dat ik slijpsel in het bed van m'n stiefmoeder had gedaan. En dat was m'n zus geweest (zo'n 10 jaar geleden of zo XD ) !! Altijd daar de schuld van gekregen :P

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:02

Ik beken dat ik de persoon was die pepperspray in de cabine van de vrachtwagen spoot terwijl we daar met mijn oom/neefje/nichtje/broertje/zusje inzaten :o En dat mijn neefje/broertje de schuld kregen omdat zij EN bij het flesje in de buurt zaten, EN altijd dat soort streken uithaalden. Ze bleven stug volhouden dat zij het niet waren... Dat was omdat mijn been achter hun langs lag, en ik met mijn rechter grote teen precies bij het busje pepperspray kon...

Ik heb het vorig jaar pas een keer opgebiecht, en denk dat ik het gedaan heb toen ik een jaar of 7 was.... (Nu 21)

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:10

Morganlefay schreef:
Jacquelinee_ schreef:

Moiiii........... ik flikkerde een bord met havermout door de gang bij mijn tante. Ik lust (nog steeds)geen havermout

Haha ik deed dat bij bijna alles wat eetbaar was (behalve snoep en brood) pleurde ik weg, me ouders vonden t altijd zo vreemd dat ik nooit aankwam, hoewel ik wel ontzettend veel snoepte.

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:11

Ik beken dat niet een mede leerling, maar ik het raam van de deur op school had kapot getrapt.. :o ging echt perongeluk! Deur viel dicht en ik wilde hem snel openen door mijn been er tegen aan te duwen. Ging iets te hard en wist ik veel dat het zo'n slap glas was! :oo gaf iemand anders de schuld die er net doorheen was gegaan..

En ja, die zakken chips of koekjes. Ik weet ook écht niet hoe het komt dat die lege zakken bij mijn zusje op haar kamer lagen O:) (maar ze deed het ook vaak, dus dan is het makkelijk om haar de schuld te geven :P )

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:14

_Femkee schreef:
Ik beken dat niet een mede leerling, maar ik het raam van de deur op school had kapot getrapt.. :o ging echt perongeluk! Deur viel dicht en ik wilde hem snel openen door mijn been er tegen aan te duwen. Ging iets te hard en wist ik veel dat het zo'n slap glas was! :oo gaf iemand anders de schuld die er net doorheen was gegaan..

Haha dat is wel heel erg Femke! :') _O-

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:15

Ik beken dat ik geen tussenuren had maar gewoon lessen gespijbeld heb omdat ik wist dat Boyzone die middag op Schiphol aan kwam. (en ja, het was het zeker waard)

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:17

Ik beken dat ik een voorruit van een voertuig kapot heb geslagen....
Toen mijn werkgever eraan kwam heb ik gezegd dat die voorruit door een opspattende steen kapot is gegaan..

Was toen erg terecht boos vond ik :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:20

Godohgod :')

Ik ben niet braaf geweest en heb heel wat gelogen :oo

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:21

Ik heb niks te bekennen... Als ik iets gedaan heb wat niet mag zie je dat zoooo hard aan mijn gezicht :D

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:27

Ik beken dat ik het was die het lammetje had mee genomen van de buurman, en niet me buurmeisje.

toen ik een jaar of 8 was en mijn buurmeisje 6, speelde we vaak samen, en gingen we vaak kijken bij de schapen bij de buurman, met lieve lammetjes.Maar we vonden ze zo lief, dat we ze mee wilde nemen, en wat deed ik, ja een lammetje meenemen.
Helaas kwam me moeder er heel snel achter dat ik het was, en niet me buurmeisje, want je ziet het gelijk aan mijn gezicht, maar de buurman heeft jaren geloofd dat mijn buurmeisje het was.

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:29

chipieke schreef:
Ik heb niks te bekennen... Als ik iets gedaan heb wat niet mag zie je dat zoooo hard aan mijn gezicht :D

Bij mij ook!
Zelfs als ik iets echt niet gedaan heb trek ik nog zo'n gezicht dat niemand me gelooft.. niet leuk..
En dat ik in 5/6 vwo veel spijbelde was geen geheim, en zelfs ondanks dat ik het zei hoefde ik nooit na te komen _/-\o_
De stiekemerds wel hahaha.
Daarom ben ik maar eerlijk gebleven!

Oh wacht, ik heb een keer een geit vermoord.. dat werd toen later op de kinderboerderij gezegd, dat hij dood was gegaan door kastanjes... maar hij vond ze zo lekker..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:34

Ik beken dat ik geen enkele wiskunde toets zelf gemaakt heb en mijn vriendin geen enkele engels-toets.
Ik beken dat ik geen enkel niet-verplicht uur heb bij gewoond in mijn hogeshool . :') Buiten dat was ik best een braaf kind. Ik was juist degene die altijd de schuld op zich nam :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:37

Oh, ik beken.. Ik heb mijn eigen stageverslagen getekend met ruime voldoendes :=