Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 22:16

Al meer dan 10 jaar erg tevreden gebruiker van de oranje sanex deo. Sinds korte tijd maken ze reclame met de nieuwe verpakking. Vorige week 3 bussen daarvan gekocht. Blijkbaar ook een andere samenstelling want ik rook (stonk) al naar het zweet na 2/3 uur. Na 4 dagen had ik gewoon eerste graad brandwonden :oo

fjordjes

Berichten: 12092
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 22:20

Dat ik zo verschrikkelijk moe ben, kom het maar niet te boven. Moe van het moe zijn en niks kunnen doen terwijl ik zo graag wil

Niobe

Berichten: 8016
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 22:27

_San87_ schreef:
Niobe schreef:
Dat ik Young Sheldon leuk ben gaan vinden |(

Oh, dat vind ik ook leuk :)).


Haha ik was principieel tegen omdat ik dat jongetje zo irritant vond, maar het is inderdaad best wel leuk!

Loeky01
Berichten: 7321
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 22:28

Mijn moeder die zo aan het vereenzamen is en ik niet weet wat ik er aan moet of kan doen. En ik kan er niet iets aan doen want ze moet het zelf doen. Maar haar paniek doet zo’n pijn

vikawiek

Berichten: 1550
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 22:29

Dat ik de hele avond naar een audioboek heb geluisterd en ik nu dus elk Bokt bericht lees in dezelfde intonatie zoals het werd voorgelezen :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33901
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 22:30

Mensen die doneeracties opstarten en dan wel dure dingen kopen zoals een nieuw paard of vakanties. :?

(Nee bedoel niet 1 iemand of een specifieke bokker modjes, gewoon sociale media ergernis)

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 22:49

Niobe schreef:
Dat ik Young Sheldon leuk ben gaan vinden |(

Hey, het is in ieder geval minder genant dan The Big Bang Theory leuk vinden.

Mijn ergernis zijn kale(nde) mannen die hatelijk doen als je als man je haar laat groeien. Ik kan niets aan je paasei doen, Erik. Ga het thuis op je vrouw afreageren of zo en hou je irritante ongevraagde mening voor je... lamlul.

CynthiaV
Berichten: 2989
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 22:49

Moestuin schreef:
Al meer dan 10 jaar erg tevreden gebruiker van de oranje sanex deo. Sinds korte tijd maken ze reclame met de nieuwe verpakking. Vorige week 3 bussen daarvan gekocht. Blijkbaar ook een andere samenstelling want ik rook (stonk) al naar het zweet na 2/3 uur. Na 4 dagen had ik gewoon eerste graad brandwonden :oo

Er zijn nu 2 oranje soorten, ik had hetzelfde probleem. Alleen ik erger me rot aan die nieuwe bussen, elke keer draait die dop weer dicht en zit die er helemaal onder

wyoming

Berichten: 2524
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 22:57

Dat mijn ex volgende week jarig is en ik dus nog een cadeau moet bedenken voor de kinderen die ze dan kunnen geven.
Maar omdat hij iedere keer zulke prut dingen voor mij bedenkt is mijn motivatie echt ver te zoeken en daarbij mijn creativiteit dus ook.

Britta31

Berichten: 13237
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 23:17

Een doos bonbons.

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 23:21

Rawr schreef:
Niobe schreef:
Dat ik Young Sheldon leuk ben gaan vinden |(

Hey, het is in ieder geval minder genant dan The Big Bang Theory leuk vinden.


En als je ze nou beide leuk vind? :o

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 23:26

Blijkbaar hebben we volgende week practicum. Welke dag? Geen flauw idee. Hoe laat? Geen flauw idee. Moet ik vrijdag vast ernaartoe reizen omdat het maandagochtend vroeg is? Geen idee.
Heb ik oppas voor mijn puppy? NEE. Ze is nog te jong om zo lang alleen te blijven (5 uur) en al helemaal niet in een appartement waar ze nog niet is geweest (omdat er nog niet de juiste spullen staan en daarvoor ben ik afhankelijk van mijn ouders want geen rijbewijs). Ze kan ook niet mee naar school, want ze mag het lab niet in.
Volgens mij weer geen studiepunten voor dit vak dit jaar, ondanks dat ik het tentamen al heb afgesloten met een 7. Ik moet alleen nog 2 labjournaals schrijven van in totaal maximaal 6 pagina's, langer mag het niet zijn. Wat een gezeik.

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 23:27

Veulen84 schreef:
En als je ze nou beide leuk vind? :o

Afbeelding

Naah, you like what you like. Maar god wat haat ik TBBT. :=

Cowboy55
Berichten: 8566
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 23:40

Vandaag gegolft op een baan die in theorie qua karakteristiek voor mij gemaakt zou kunnen zijn. Dat is de theorie.

Hoe was de praktijk: bijna geen bal goed geraakt. Alsof je een fokking dartpijl op de bull mikt maar de scheidsrechter raakt. Alsof je bij voetbal of hockey op goal schiet maar buiten het stadion een vent van zijn fiets knalt. -:(-

Niobe

Berichten: 8016
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 23:44

Rawr schreef:
Veulen84 schreef:
En als je ze nou beide leuk vind? :o

[ Afbeelding ]

Naah, you like what you like. Maar god wat haat ik TBBT. :=


Ik vind het einde sowieso wel ernstig hatelijk

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 00:01

Rawr schreef:
Veulen84 schreef:
En als je ze nou beide leuk vind? :o

[ Afbeelding ]

Naah, you like what you like. Maar god wat haat ik TBBT. :=


NOOOOOH... Hoe dan. De grapjes zijn best awsom.

Loeky01
Berichten: 7321
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 00:04

I luuuuuuv the BBT. En ik schaam me er maar een klein beetje voor na dit topic :'). Heb verder ook geen traantje gelaten om de laatste paar afleveringen ofzo. Sorry not sorry

iirrssjjee

Berichten: 5963
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 00:47

Buren al regelmatig gewaarschuwd dat ze geen vogelvoer op de grond moeten zetten, omdat daar muizen op af komen.

En jep, zojuist de kat naar binnen, met een muisje.... Ze kan alleen in de tuin, dus ze heeft m in de tuin gevangen... "Gelukkig" wel meteen al dood, dus geen lijden voor het muisje. Maar grrrr... Hang je vogelvoer in een boom... niet in een schaaltje op de grond 8)7

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 00:58

Veulen84 schreef:
NOOOOOH... Hoe dan. De grapjes zijn best awsom.

Nerd 1: *zegt iets nerderigs*
Nerd 2: *maakt sarcastische/bijdehante/schertsende opmerking over wat nerd 1 zei*
* LACHBAND *


En dat een paar honderd keer in een aflevering. Het wordt pas echt pijnlijk duidelijk hoe bizar ongrappig TBBT is als de lachband wordt weggehaald, genoeg voorbeelden hier op youtube.

Het is een komedie vol uitgekauwde clichés over extreem stereotiepe slimme nerds bedoeld voor gemiddelde mensen die zichzelf vaak slim vinden omdat ze de referenties die de show naar pop-/nerd-culture maakt (her)kennen. Het is gewoon een matige sitcom van hetzelfde niveau als bijvoorbeeld Two and a Half Men en het is prima als je het leuk vindt of hersenloos op de bank kunt wegkijken. Maar als iemand tegen mij zegt dat die TBBT een geweldige komedie vindt dan cringe ik wel een beetje.

^ opinie ;)

Bloemetje75
Berichten: 2005
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 04:55

Weer aan het spoken, al bijna 2 weken op rij. Ben er zoooo klaar mee.

Castilja

Berichten: 2513
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 05:29

Ik heb een beetje volle maan achtige vibes; super slecht geslapen. Ben maar opgestaan en heb koekjes gebakken :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42019
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 07:04

Buurkrijsje :\. Doei ontspannen wakker worden, hallo ergernis :z.

Ineke2

Berichten: 33175
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 07:05

wyoming schreef:
Dat mijn ex volgende week jarig is en ik dus nog een cadeau moet bedenken voor de kinderen die ze dan kunnen geven.
Maar omdat hij iedere keer zulke prut dingen voor mij bedenkt is mijn motivatie echt ver te zoeken en daarbij mijn creativiteit dus ook.

Wat voor prutdingen heeft hij bedacht?

deksel

Berichten: 3832
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 07:12

Ik ben op vakantie. Opzich heel leuk. M'n vriend heeft een wat dikker matje dan ik en ik mocht daar vannacht op slapen, dacht van tevoren dat dat wat beter sliep. Nou ik heb echt de meest poedersuiker nacht ooit gehad. 5x wakker geworden, thanks to de buurbaby die aan 't janken was. Overal spierpijn en al om 7u wakker. Oh en ik lag telkens op de grond omdat het matje te zacht was of zo, dus ik rolde naar de zijkant. Ik blijf de volgende nachten wel op m'n eigen matje.

chanicha

Berichten: 12221
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 07:23

wyoming schreef:
Dat mijn ex volgende week jarig is en ik dus nog een cadeau moet bedenken voor de kinderen die ze dan kunnen geven.
Maar omdat hij iedere keer zulke prut dingen voor mij bedenkt is mijn motivatie echt ver te zoeken en daarbij mijn creativiteit dus ook.


Een STROPdas O:)