Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Hoi lieve ts!
Ik denk dat heel veel mensen graag een slanke taille, brede heupen en een volle kont willen hebben. Dat is het lichaamstype dat nu in is. Afgelopen eeuw zijn er allerlei verschillende lichamen in de mode geweest. Over een aantal jaren zal er vast weer een ander lichaamstype beeldschoon gevonden worden. En dan wil iedereen dat.
Wat betreft wat jij wil: Het is een deel aanleg. Een deel sporten. Een deel voeding. Een deel plastische chirurgie. En een deel poseren en je angles weten. Veel van wat je ziet op Social media is nep. Niet alleen de lichamen maar mensen hun foto's. Vergeet niet dat er Photoshop bestaat. Waar mensen hun "imperfecties" mooier maken, wegshoppen of groter/kleiner maken.
Ik heb ook een tijd gehad dat ik dacht ik wil een mega strakke buik. Dat wil ik nog steeds om eerlijk te zijn. Maar ik weet ook dat veel van wat ik zie online een momentopname is. Ik heb een collectie met opgeslagen insta posts met 'echte' foto's van mensen die ik persoonlijk heel mooi vind. Deze mensen laten zien hoe zij er uitzien als ze net wat anders poseren. Een stuk flateuzer, over het algemeen. Mijn tip is, naast sporten en voeding, ga zulke accounts volgen. Dan zul je zien dat veel mensen het ideaalbeeld wel op insta laten zien, maar dat dat in het echt totaal niet haalbaar is. En dat is niet erg. Want je bent goed en mooi zoals je bent.
Accepteer jezelf hoe je bent en begin van jezelf te houden, met of zonder brede heupen.
Photograph schreef:Voor de mensen die zich afvroegen wat voor vorm nijn licjaam heeft, ik heb best slanke taiile, brede heupen en ja, om t maar zo te zeggen, wel de Surinaamse billen meegenomen. Maar ik zou juist toch wat meer vet willen, wat meer aanzet. [ [url=m/UiEAkZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat is een beetje hoe ik het zou willen
Photograph schreef:Beste Bokkers,
Ik ben de laatste tijd zo gemotiveerd om het lichaam te krijgen waarvan ik zou dromen. Mijn doel is om bredere heupen te krijgen en grotere billen, een zandloperfiguur.
Citaat:Nu heb ik van alles opgezocht, maar eigenlijk vind ik maar 1/2 artikels op google die een klein beetje informatie geven om dit te krijgen.
Courses schreef:Zwaar liften en je voeding aanpassen, als je lean wil blijven in een calorie deficit blijven zodat je geen extra massa op andere plekken ontwikkelt. Een paar minuten met wat resistance bands per dag gaan je daar niet bij helpenDit vergt spiermassa voor de verhoudingen en juiste manier van aankomen/massa opbouwen.
Mkango schreef:Courses schreef:Zwaar liften en je voeding aanpassen, als je lean wil blijven in een calorie deficit blijven zodat je geen extra massa op andere plekken ontwikkelt. Een paar minuten met wat resistance bands per dag gaan je daar niet bij helpenDit vergt spiermassa voor de verhoudingen en juiste manier van aankomen/massa opbouwen.
En als je dan een paar weken op vakantie bent, kun je ook alweer gedag zeggen tegen dat figuur.
Courses schreef:Zwaar liften en je voeding aanpassen, als je lean wil blijven in een calorie deficit blijven zodat je geen extra massa op andere plekken ontwikkelt. Een paar minuten met wat resistance bands per dag gaan je daar niet bij helpenDit vergt spiermassa voor de verhoudingen en juiste manier van aankomen/massa opbouwen.