Bredere heupen en vollere billen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:58

Hoi lieve ts!

Ik denk dat heel veel mensen graag een slanke taille, brede heupen en een volle kont willen hebben. Dat is het lichaamstype dat nu in is. Afgelopen eeuw zijn er allerlei verschillende lichamen in de mode geweest. Over een aantal jaren zal er vast weer een ander lichaamstype beeldschoon gevonden worden. En dan wil iedereen dat.
Wat betreft wat jij wil: Het is een deel aanleg. Een deel sporten. Een deel voeding. Een deel plastische chirurgie. En een deel poseren en je angles weten. Veel van wat je ziet op Social media is nep. Niet alleen de lichamen maar mensen hun foto's. Vergeet niet dat er Photoshop bestaat. Waar mensen hun "imperfecties" mooier maken, wegshoppen of groter/kleiner maken.
Ik heb ook een tijd gehad dat ik dacht ik wil een mega strakke buik. Dat wil ik nog steeds om eerlijk te zijn. Maar ik weet ook dat veel van wat ik zie online een momentopname is. Ik heb een collectie met opgeslagen insta posts met 'echte' foto's van mensen die ik persoonlijk heel mooi vind. Deze mensen laten zien hoe zij er uitzien als ze net wat anders poseren. Een stuk flateuzer, over het algemeen. Mijn tip is, naast sporten en voeding, ga zulke accounts volgen. Dan zul je zien dat veel mensen het ideaalbeeld wel op insta laten zien, maar dat dat in het echt totaal niet haalbaar is. En dat is niet erg. Want je bent goed en mooi zoals je bent.
Accepteer jezelf hoe je bent en begin van jezelf te houden, met of zonder brede heupen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 19:19

Ik zou zeggen Laat dat beeld los want dat gaat niet lukken. Mijn dochter heeft wat jij wilt maar dat is 1-aanleg en 2- ze turnt al jarenlang (7 jaar) gemiddeld 10 uur per week.

Je zou een eind in de buurt komen met dagelijks 2-3 uur trainen met een personal trainer en een streng voedingspatroon en dan over een jaar kijken waar je staat. Is dit niet mogelijk dan kan je het vergeten.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 19:23

deksel schreef:
Hoi lieve ts!

Ik denk dat heel veel mensen graag een slanke taille, brede heupen en een volle kont willen hebben. Dat is het lichaamstype dat nu in is. Afgelopen eeuw zijn er allerlei verschillende lichamen in de mode geweest. Over een aantal jaren zal er vast weer een ander lichaamstype beeldschoon gevonden worden. En dan wil iedereen dat.
Wat betreft wat jij wil: Het is een deel aanleg. Een deel sporten. Een deel voeding. Een deel plastische chirurgie. En een deel poseren en je angles weten. Veel van wat je ziet op Social media is nep. Niet alleen de lichamen maar mensen hun foto's. Vergeet niet dat er Photoshop bestaat. Waar mensen hun "imperfecties" mooier maken, wegshoppen of groter/kleiner maken.
Ik heb ook een tijd gehad dat ik dacht ik wil een mega strakke buik. Dat wil ik nog steeds om eerlijk te zijn. Maar ik weet ook dat veel van wat ik zie online een momentopname is. Ik heb een collectie met opgeslagen insta posts met 'echte' foto's van mensen die ik persoonlijk heel mooi vind. Deze mensen laten zien hoe zij er uitzien als ze net wat anders poseren. Een stuk flateuzer, over het algemeen. Mijn tip is, naast sporten en voeding, ga zulke accounts volgen. Dan zul je zien dat veel mensen het ideaalbeeld wel op insta laten zien, maar dat dat in het echt totaal niet haalbaar is. En dat is niet erg. Want je bent goed en mooi zoals je bent.
Accepteer jezelf hoe je bent en begin van jezelf te houden, met of zonder brede heupen.

Hoi TS,

Hier wil ik me helemaal bij aansluiten. Kijk anders op de instagram van Beauty.false eens (https://www.instagram.com/beauty.false/), daar hebben ze veel vergelijkingsfoto's. Dus een 'papparazi' foto's versus een geposeerde foto. Dan zie je pas echt hoeveel de hoek uitmaakt, en of dingen gefotoshopt zijn. En ook filmpjes kan je fotoshoppen.

Stephanie lange, een youtuber (https://www.youtube.com/user/stephilalalange) heeft ook allemaal filmpjes over de verschillende lichamen van influencers, en waarom dit niet realistisch om zelf te halen. Zij legt ook uit waarom je er niet uit kan zien als influencers (want photoshop en angles), en welke trucs influencers gebruiken om er perfect uit te zien (dus smalle taille en dikke kont). Heel interessant om te zien, en wie weet kan je zelf wat tips& trics gebruiken voor op je instagram als je dat wil, in plaats van je lichaam extreem te veranderen.

Ik zie dit soort dingen bij mijzelf namelijk ook, de hoek waarin ik sta en foto's maak, maakt heel erg veel uit. Vanuit bepaalde hoeken heb ik ook een hele mooie volle kont en een smalle taille. Vanuit andere hoeken lijkt mijn buik weer dik (overigens is een vetlaagje op je buik heel normaal, dat beschermt namelijk je interne organen, aangezien daar geen ribben zitten. Dus evolutionair gezien is het heel logisch om je darmen en je baarmoeder op die manier te beschermen!). En als ik het al zie zonder photoshop bij mezelf, bedenk dan goed wat een klein beetje photoshop kan doen!
En natuurlijk wil ik ook een strakke buik, maar dat is dus eigenlijk helemaal niet super "normaal".

Je bent mooi zoals je bent, want er is niemand zoals jij!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 19:24

Photograph schreef:
Voor de mensen die zich afvroegen wat voor vorm nijn licjaam heeft, ik heb best slanke taiile, brede heupen en ja, om t maar zo te zeggen, wel de Surinaamse billen meegenomen. Maar ik zou juist toch wat meer vet willen, wat meer aanzet. [ [url=m/UiEAkZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat is een beetje hoe ik het zou willen

Eerlijk? Dit figuur lijkt me niet comfortabel ;) Of het is gephotoshopt. Wat je helaas steeds meer ziet op social media.

En soms doet de manier waarop je jezelf poseert ook erg veel voor een foto ;)
Afbeelding

Afijn. Ik zou een paar fijne mensen om je heen zoeken. Lekker gezond eten met af en toe een reep chocola, zak patat of flesje frisdrank. En tussendoor een leuke sport zoeken waarbij je ook wat meer de spieren traint die je graag wilt trainen. Niet voor het perfecte instafiguur, maar gewoon om jezelf iets fijner te voelen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 19:36

Helaas zijn de plaatjes leuk maar zoals bij Kim Kardashian is elk putje weg geshopt , elke taille en bil partij veranderd dus ga je daar niet blind op staren. Word je doodongelukkig van.

Afbeelding

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 19:38

Het eerste wat ik denk als ik de foto zie is: Deze vrouw heeft lipoedeem. Haar bovenbenen zijn niet in regelmaat zoals het zou moeten zijn met haar onderbenen.
Lipoedeem is drama, vooral met broeken shoppen.

Gewoon lekker blijven zoals je bent en op je voeding en beweging letten.

Lieffiefi

Re: Bredere heupen en vollere billen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 19:52

Ts!
Ik typte net een heel bericht maar werd, stomtoevallig, net gehaald door mijn personal trainer.
Ik heb ooit een foto van jou gezien. In een ander topic.

Je bent prachtig, vooral zoals je bent!

Laat je alsjeblieft niet teveel beïnvloeden door de huidige maatschappij. Het gaat erom dat jij je goed voelt.
En geloof me: ik train ontzettend veel, soms 2 maal per dag. Dit is een combi van benen sterk moeten houden van de artsen en de energie om te gaan knallen. Maar de perfecte figuren die we allemaal kennen heb ik bij lange na niet.

Wat je ziet is veelal filter, perfecte houdingen en chirurgie.
In de sportschool zie ik deze dames ook. Maar geef mij maar een vrouw met een gezond laagje. Veel mooier!
(Mijn man heeft ook een vetje hier en daar)

Het gaat erom wat je uitstraalt, dat maakt iemand aantrekkelijk vind ik!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 21:59

Je kunt met gericht sporten wel wal shapen
Maar!!! Je moet er geen wonderen van verwachten
Ik zou graag ene mooie slanke taille hebben
Maar ik ben gezegend met een appel figuur en aanleg voor vet opslag (vooral in de taille en buik)
Dat kan ik wel een beetje shapen door voldoende en goed te eten
Maar ik hoef echt geen zandloper te verwachten :n

Mijn advies , ga vooral sporten en dat kun je gedeeltelijk echt wel gericht op vorm doen
In combinatie met goed , gezond en voldoende eten maar!!
ga daar alsjeblieft niet mee stunten, ik eet momenteel echt veel meer dan ik ooit had verwacht om af te vallen , in combi met sporten op een manier die ik leuk vind
Alle twee heel belangrijk , want sporten en actief zijn moet leuk zijn , je moet er voldoening uit halen anders is het niet vol te houden
Het moet niet alleen iets zijn wat je doet omdat het moet om een doel te halen

En eten ook, dat moet je echt genoeg doen om voldoende voeding voor je lijf binnen te krijgen zodat je en ook psychisch lekker in je vel te blijven zitten

Maar daarnaast moet je ook gewoon realistisch leren en durven zijn wat haalbaar is want als je een onrealistisch doel na gaat jagen word je echt dood ongelukkig

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 17:52

Photograph schreef:
Beste Bokkers,

Ik ben de laatste tijd zo gemotiveerd om het lichaam te krijgen waarvan ik zou dromen. Mijn doel is om bredere heupen te krijgen en grotere billen, een zandloperfiguur.

De meeste mensen (jonge vrouwen) die dit hebben zijn gefotoshopt.

Laat je dus niet ongelukkig maken 'omdat mijn lichaam lelijk is'. :(:)

En what about 'ik ben niet dik, maar mijn gewicht is gewoon ongezond'?
(Ik denk niet dat je te dik zou zijn, en ik snap niet wat er precies mis is aan je gewicht. Obesitas of morbide obesitas is echt niet aan de orde.)

Goed voor je lichaam zorgen zodat je er op je 60ste, 70ste, 80ste nog plezier van hebt is beter.
( = Lekker veel bewegen en zorg voor sterke botten en spieren. Hetzij gewichtheffen, hetzij uitmesten.)
En je doet jezelf een plezier door je lichaam op vetvertering te laten functioneren (twee of drie 'eetmomenten', goede, smakelijke maaltijden per dag, geen tussendoortjes, te combineren met duursport.)

Mensen die "mentaal goed in hun vel zitten" zijn eigenlijk altijd mooi.
Citaat:
Nu heb ik van alles opgezocht, maar eigenlijk vind ik maar 1/2 artikels op google die een klein beetje informatie geven om dit te krijgen.

Er is weinig over te vinden en alleen op goegel. En op reclamesites voor (dingen die je niet nodig hebt) (denk: afvalproducten, dure sportschool/ personal trainer dingen)
integere mensen weten dat het zo niet werkt.

Een goede cursus fotografie plus fotoshop werkt waarschijnlijk het beste.
Laatst bijgewerkt door Janneke2 op 01-07-21 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 18:00

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je aan je zelfbeeld gaat werken TS!
Als je happy bent met je lichaam kun je het ook gaan voeden en trainen.

Beste manieren voor een rondere bil is genoeg eten en zware krachttraining te doen (wel onder begeleiding want je wil geen blessures)
Maar alles begint met zelfliefde en een realistisch beeld.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 21:05

Wat Janneke trouwens zegt over photoshop he je zou voor de gein eens moeten zoeken op youtube naar filmpjes waar ze dat dus even naast elkaar leggen
Of google de naam met de toevoeging : paparazzi

Bakken vol instagram posters die foto’s plaatsen met superslanke tailles en volle heupen
Tis heel veel “angles” belichting en fijn een beetje fotoshop en aanverwanten
Die dames zien er in het echt , meestal echt niet zo uit als op hun instagram posts
Echt superslecht
Want hele kuddes mensen jagen een beeld na , dat menselijk vrijwel onmogelijk is om te behalen
En wat door de voorbeelden niet eens waargemaakt word
Hoeft ook niet, maar doe dan ook niet alsof het wel zo is

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 21:35

Zwaar liften en je voeding aanpassen, als je lean wil blijven in een calorie deficit blijven zodat je geen extra massa op andere plekken ontwikkelt. Een paar minuten met wat resistance bands per dag gaan je daar niet bij helpen :) Dit vergt spiermassa voor de verhoudingen en juiste manier van aankomen/massa opbouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 21:48

Courses schreef:
Zwaar liften en je voeding aanpassen, als je lean wil blijven in een calorie deficit blijven zodat je geen extra massa op andere plekken ontwikkelt. Een paar minuten met wat resistance bands per dag gaan je daar niet bij helpen :) Dit vergt spiermassa voor de verhoudingen en juiste manier van aankomen/massa opbouwen.

En als je dan een paar weken op vakantie bent, kun je ook alweer gedag zeggen tegen dat figuur. :+

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 22:03

Sowieso heel slecht advies om zo op een forum te geven

Of iets haalbaar is met wat voor sporten dan ook, ligt er aan of je een realistisch doel hebt voor je je eigen lijf

Ik ben persoonlijk ook bezig met mijn lichaam te veranderen dmv voeding en sport met als doel maarje 40/42 en gezond door het leven gaan
Maar! Mijn doel is realistisch
Ik kan wel maat 38 met wespentaille als doel stellen, maar dan kan ik ook al de garantie geven dat me dat zonder chirurgisch ingrijpen niet gaat lukken , daar is mijn lichaamsbouw/type namelijk niet geschikt voor om dat op een ook maar enigszins gezonde manier voor elkaar te krijgen

Is ts har doel realistisch? Geen idee
Ik ken ts niet in het echie en weet vooral wat werkt voor mij
Niet wat werkt voor een ander

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 22:19

Je hebt een bepaalde bouw en daar kun je wel iets mee sleutelen maar je maakt van een volbloed geen haflinger zeg maar.
Toen ik tiener was was ik enorm sterk. Mestte iedere dag 5-10 boxen en stapelde zo 1000 strobalen in het stroseizoen. Ik baalde toen ook best wel af en toe dat mijn stalgenoot zulke mooie spieren op de bovenarmen had en ik eruit zag als een ondervoedde grasspriet. Maar ja, ik heb nou eenmaal meer een maraton figuur van nature en wordt daarmee geen body builder.
Mijn buik is daarentegen dan wel heel mooi plat zonder veel moeite :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 22:28

Mkango schreef:
Courses schreef:

En als je dan een paar weken op vakantie bent, kun je ook alweer gedag zeggen tegen dat figuur. :+

Dat ligt volledig aan je eigen discipline en doelen.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 12:59

Courses schreef:

Dit is voor "ons" al sporters misschien vanzelfsprekend.
Ik denk dat menig persoon hier niets van snapt. Maar buiten dat dat zou een oplossing kunnen zijn voor een gedeelte.

Maar zwaar liften, weerstandbanden en voeding hierop aanpassen is niet iets wat je overnight leert.
Dat is ervaring en veel leren van anderen die het op de juiste manier doet.
Zag van de week iemand diep squatten met een gewicht, geen idee hoeveel, met een enorm holle rug.
En waarom zeg ik dit; als je zware dingen gaat doen zonder je erin te verdiepen of profs erbij te betrekken je jezelf ook echt kapot kan trainen.