PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 08:30

Mijn grote pakket kan opgehaald worden :D

Wij hebben een postbus en daar doen ze normaal een briefje in, dus daar rijden we al de hele week steeds heen om te checken, maar nu blijkt het op het "hoofd" postkantoor klaar te liggen al een week.
Vandaag is voor het eerst dat ze de telefoon opnemen, na bijna 2 weken dagelijks proberen. Zucht.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 08:59

Pattypaard schreef:
Lys_PPA schreef:
Mochten ze hem niet meer hebben dan stuur mij maar een PB. Ik heb er nog een, nieuw. (en ik kom bij je uit de buurt zie ik)

Heel lief!! Heb je deze over dan?
Ik hoop dat ze het kunnen oplossen uiteraard. Kon ze helaas vandaag niet bereiken, zijn donderdag pas telefonisch bereikbaar. Hopelijk krijgen ze de melding snel van de site en bekijken ze hun mail.
Maar mochten ze het niet kunnen oplossen... dan stuur ik je wel een pb denk ik :o :D (Ook de Mila jas in Anthracite besteld om te kunnen matchen, zwarte rijbroek en donker had ik al)

Gisteren hadden wij een crosstraining. Voor de leuk eens in een soort set gegaan. Neptuna dekje & trainingshirt + rijlegging Cindy & hoofdstel Nirak.
[ [url=m/AyXrqC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nouu, ik had er 3 gekocht laatst via de horselet. Eentje voor mezelf, eentje voor mijn vriendin en die derde mogelijk voor een andere vriendin. Die had in eerste instantie geen interesse maar gaf gisteravond aan dat ze hem waarschijnlijk toch wel wil hebben.. Dus ik ben te vroeg geweest met aanbieden -O- als hij alsnog over is en jij hebt er eentje nodig dan hebben we nog wel contact.

Gave foto met die crosstraining!

Iriscope schreef:
Mijn grote pakket kan opgehaald worden

Ahh spannend! Unboxing van hoeveel dekjes etc? :')

Juniores

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 09:35

kimwilliam schreef:
is er iemand die misschien zijn Amazonite full dressuur wilt verkopen? ik ben erg hard opzoek naar het dekje maar kan hem nergens meer in een webshop of winkel vinden.

Ik heb je een pb gestuurd! :)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 09:42

Er zitten geloof ik 3 of 4 dekjes in!

Wat ik nu heb van PS/ES (maar meeste ligt nog in Nederland)

PS; Merlot, Charcoal, Violet, Jade, Atlantic, Laguna Mint, Vanilla, Mint, Blueberry, Cranberry, Raspberry, Sky Blue, Ruffle Silver, Ruffle Creme de la Creme, Ruffle Beluga Black, Ruffle brown, Scarlett, Velvet Navy.

ES; Pistachio White, Amazonite, Steel Blue, Pink Pearl, Champagne, Morrocan Blue, Steel Grey, Grenadine, Golden Brass, Midnight White, Lavender, Brick Orange, Olive, Rose Breeze, White Bordeaux, Merlot Chrystal, Dark Sky, Chrystal Grey, Forest Green, Bordeaux.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:07

:oo <3

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:08

Iriscope schreef:

PS; Merlot, Charcoal, Violet, Jade, Atlantic, Laguna Mint, Vanilla, Mint, Blueberry, Cranberry, Raspberry, Sky Blue, Ruffle Silver, Ruffle Creme de la Creme, Ruffle Beluga Black, Ruffle brown, Scarlett, Velvet Navy.

ES; Pistachio White, Amazonite, Steel Blue, Pink Pearl, Champagne, Morrocan Blue, Steel Grey, Grenadine, Golden Brass, Midnight White, Lavender, Brick Orange, Olive, Rose Breeze, White Bordeaux, Merlot Chrystal, Dark Sky, Chrystal Grey, Forest Green, Bordeaux.

jaloers op je collectie <3

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:09

Gave collectie Iris <3

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:24

Iriscope schreef:

Oh my <3 <3

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:33

Wauw, nu ben ik extra nieuwsgierig wat er nog op je wishlist staat Iris!! :D

De Ps advent gaat niet heel snel geloof ik, kon net nog gewoon bestellen. (Niet gedaan hoor, maar was benieuwd of de boel ook weer zo snel uitverkocht was) :+

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:08

Iriscope schreef:

Wow
:') ik denk echt alleen maar, ongeveer €3000 (39 dekjes x gemiddeld €75) aan dekjes.. dat zou mij écht te ver gaan haha!

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:19

maessie schreef:
Wauw, nu ben ik extra nieuwsgierig wat er nog op je wishlist staat Iris!! :D

De Ps advent gaat niet heel snel geloof ik, kon net nog gewoon bestellen. (Niet gedaan hoor, maar was benieuwd of de boel ook weer zo snel uitverkocht was) :+

Ik had ook even gekeken maar vond het wel snel gaan, geen idee hoe het er nu bij staat trouwens. Maar om 12:04 waren er van de meeste maten nog minder dan 10. Dat is dus in 4 minuten hahah, maar ik ben wel benieuwd hoeveel ze nu van alles beschikbaar hebben!

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 15:32

Autumnn schreef:
Iriscope schreef:

Wow
:') ik denk echt alleen maar, ongeveer €3000 (39 dekjes x gemiddeld €75) aan dekjes.. dat zou mij écht te ver gaan haha!

Ach, als het om paarden gaat moet je volgens mij nooit je uitgaven op gaan tellen. Met zoveel dekjes denk ik alleen ‘hoe lukt het je om die allemaal te gebruiken’.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 16:09

Iriscope schreef:

Wow
:') ik denk echt alleen maar, ongeveer €3000 (39 dekjes x gemiddeld €75) aan dekjes.. dat zou mij écht te ver gaan haha![/quote]

Ach, als het om paarden gaat moet je volgens mij nooit je uitgaven op gaan tellen. Met zoveel dekjes denk ik alleen ‘hoe lukt het je om die allemaal te gebruiken’.[/quote]

het is bijna zonde als je zo'n mooie collectie hebt om ze allemaal te gaan gebruiken :+

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 16:42

Ooh das gek Minetje, ik was rond kwart over 1 pas online.

Zo'n collectie moet je toch júist gebruiken (Al bewaar ik de allermooisten ook voor speciale gelegenheden :+ )

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 16:45

Nou ik baal onwijs, want mn Steel Blue en Cranberry die uit de UK kwamen, zijn blijkbaar in oktober al aangekomen en door het postkantoor na 5 dagen, zonder het bij mij te melden, terug gestuurd naar de UK, zonder enige reden.
Ik hoop dat ze aankomen bij onze postbus en dat ik het dan opnieuw kan versturen, maar het pakket kostte me aardig wat geld om hierheen te versturen en nu is het pakket alsnog kwijt.

Ik twijfel nu, ga ik ze opnieuw kopen? De cranberry was met Black Friday overal spotgoedkoop, maar daar ben ik nu te laat voor :( De Steelblue is volgens mij overal uitverkocht, of ik moet voor die van PS of Sweden gaan die straks uitkomt.
En misschien komt het pakket alsnog wel terug in de UK aan? Dan is het goedkoper om het nog eens te versturen. Ben zo kwaad. Welke mafklapper heeft dat ding teruggestuurd? En denk maar niet dat iemand hier verantwoording ervoor neemt...

Voor de nieuwsgierigen onder ons, ik heb echt niet de volle mep voor alle dekjes betaald en nee, ik kan momenteel niet met allemaal rijden want de meesten liggen nog in Nederland ;)
Maar ik heb wel 4 paarden, dus zo heel lang duurt het niet voor ik ze allemaal gebruikt heb ;)

Verder heel blij met het pakket dat WEL aangekomen is! Zal zo eens wat foto's maken :) Alleen de HH beschermers die ik had gekocht bij de Lavender zijn giga en gaan mn paarden echt niet passen, maar verder is alles top :) Ken hier nog wel een giga warmbloed van 1.80m+ met een lief jong meisje die hem rijdt, gok dat ik die heel gelukkig maak met de beschermers :)

Edit;

Pakket is vandaag in de UK terug aangekomen. Das iig iets. Nu eens bedenken wat ik ermee ga doen.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 17:06

Er niet mee rijden, dat is pas zonde! Heb geen dekjes om af en toe naar te kijken. Shinen te paard, dat zullen ze!

Dat is balen, Iris.....nu weer terug laten sturen dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:32

Iriscope schreef:

Jeetje, vind je het niet zonde om zoveel dekjes te hebben die veel op elkaar lijken? merlot es merlot ps en Bordeaux? Raspberry en cranberry?

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:32

Lekker suf weer iris :\
En vette collectie!

Iemand hier toevallig de faded fuchsia te paard? :))

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:56

De Merlot Ps en Merlot Chrystal ES zijn wel erg anders want de stof is compleet anders. En de Bordeaux is een stuk lichter.
Soms is het een kwestie van niet kunnen kiezen en dan koop ik de tweede eigenlijk altijd alleen als ik die in een sale kan krijgen ofzo. De Bordeaux kon ik voor 40 euro nieuw kopen, dus dat vond ik dan wel de moeite waard.

Maar bijv de Neptuna en Antracite vind ik erg mooi, maar ik heb de Morrocan Blue en Charcoal al dus tenzij ik die 2 kleuren dan heel goedkoop kan krijgen, vind ik het niet de moeite waard.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 19:57

Heeft iemand nog een setje teugels toevallig?! Had een hoofdstel besteld, maar had even de memo gemist dat deze hoofdstellen zonder teugels komen :') En dat voor dat geld _O-

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:13

Joh als jij zoveel dekjes wilt kopen.. lekker doen :D
Kunnen wij er van mee genieten!
Maaree.. Ik verwacht wel een hele collectie foto als je eindelijk alles binnen hebt :))

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:16

Hehe das een deal hoor!

Ik vind het ook bizar dat je bij zulke dure hoofdstellen geen teugels krijgt. Ik heb een Schockemohle en om eerlijk te zijn vind ik hem zo tegenvallen. Altijd van zo'n mooi hoofdstel gedroomd en nu vind ik het leer maar zo zo en de pasvorm is ook niet geweldig.
Heb net een anatomische van Kramer binnen gekregen die eigenlijk veel mooier is!

KB01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:36

Iriscope schreef:
Hehe das een deal hoor!

Ik vind het ook bizar dat je bij zulke dure hoofdstellen geen teugels krijgt. Ik heb een Schockemohle en om eerlijk te zijn vind ik hem zo tegenvallen. Altijd van zo'n mooi hoofdstel gedroomd en nu vind ik het leer maar zo zo en de pasvorm is ook niet geweldig.
Heb net een anatomische van Kramer binnen gekregen die eigenlijk veel mooier is!

Welk hoofdstel heb je gekocht bij kramer?

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:55

Ik heb een anatomische die ze nu niet meer hebben. Best balen want hij past ze alledrie mooi.
Hier op mn Appaloosa;

Afbeelding

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:31

Ohh das zuur Iris! Ik hoor mezelf tegen mijn vriend praten als jij uitlegt waarom je bepaalde kleuren dekjes gekocht hebt :D Ik kan er wel van geniete en ben ook wel benieuwd naar een overzicht foto!

Welke heb je gekocht Natasja? Jammer van zo'n duur hoofdstel dat er geen teugels bij zitten (al gebruik ik zelf nooit de 'standaard' teugels, dus ja ik heb nog wel n paar over :') )