[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 19:14

IngridM schreef:
Patricia_86 schreef:
Gefeliciteerd linda.

Hier vanmorgen een verband vol pus en rotzooi. Gelukkig dus toch een hoefzweer.


Klinkt banketstaaf maar "fijn" dat dit het was denk ik.


Lori ik zou het veel te veel vinden voor ongeschoren maar Alf heeft met vorst maar met max. 300 gram gestaan met halsje.

Ja ik was echt blij met de pus!
Mijne hebben nu 200 op en als een koud wordt 360 met hals.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 19:42

O wat heerlijk Manon je ritje het was ook echt super mooi weer vandaag! <3

Patty heb je je deken al binnen/getest? Ik twijfel ook al een tijdje over die, dus ben heel ben hoe hij bevalt. Lijkt me wel handig voorafgaand aan wedstrijd voor nog een beetje extra glans :D

Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 21:31

Sunshinedaan vanwaar de keus om met enkelspan vierwieler met een groom te rijden. Zie een foto op fb voorbij komen en zou er niet voor kiezen op die manier.

Patricia fijn dat er op deze vieze manier toch meer duidelijkheid is.

Linda wat een leuke pony! Gefeliciteerd met hem!

Jaloers Apple! Wat een mooie dag uitgezocht voor een ritje!

Gek dat Toliene zich zo gedroeg maar wel netjes gereden!

Mowgli4

Berichten: 1379
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 22:38

Oeh knappe pony voorbij zien komen!

Mowgli draagt nu ook een 200 grams.

Toliene stout geweest, gelukkig wel goed gereden. Fijn!

Ritje gemaakt, was heerlijk weer!

Ik heb vandaag kerst foto’s gemaakt. En ik vind ze persoonlijk erg leuk geworden :')
Afbeelding

Afbeelding


En hierbij wens ik ook iedereen enorm fijne dagen toe en alvast een gelukkig nieuw jaar! Ook namens Mowgli en Bibi :)
Afbeelding

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 23:08

Bedankt voor de hulp qua dekens, dan misschien beter deze van de linkjes dat is 0 gram basis deken + 100gram onderdeken.

Aan iedereen trouwens fijne kerst en dergelijke uiteraard :j {:)

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 23:24

Lori je zou ook een deel kunnen scheren, dan kan de warmte meer weg.

Linsey wat goed van je punten! Gekke Toliene, niet van haar verwacht want ze klinkt altijd als zo'n lief meisje.

Wat een gave deken Patty! Ben heel benieuwd hoe deze valt en bevalt. :)

Wauw Linda gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Gaaf dier is het zeg <3 Ben heel benieuwd hoe die het gaat doen.

Laura wat een leuke kerst foto's! Mag ik vragen wat het vosje op haar neus heeft??

Ik ben nog even aan het werk. Ben wel moe en last van mijn rug dus straks 4 dagen vrij :) Heb in voor een lange tijd vanmiddag kleren voor mijzelf gekocht. Om de een of andere rare reden gun ik mezelf dat nooit echt, dan denk ik altijd: 'Goh wat duur! Andere keer maar weer.' Maar eigenlijk werk ik erg hard voor, dus waarom eigenlijk niet.... Anderen ook last van? Mijn dieren missen nooit wat, altijd goede voorraden en niks te weinig. Stom is dat want nieuwe kleren zijn zo leuk :o

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 00:01

@Jenny, herkenbaar hoor ik geef al mijn geld aan de dieren uit of de spaarrekening maar als ik zelf wat mooi vindt moet ik er maanden rond twijfelen eerst.. Denk dat het voor vele herkenbaar is.

Probeer vooral het evenwicht te vinden in niet te koud met platgedrukte vacht maar ook niet te warm :D .

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 00:04

He verdorie net alles uitgetikt, alle pagina's door gelezen sinds mijn laatste reactie. klik het verkeerde knopje aan en boem alles weg {:)-:(

Susan super jammer van je punten, helaas blijft het toch een jurysport. Vriendin van mij had dat ook, reed dressuur ohz met een tinker in het Z1, super gaaf beest, kon geweldig lopen. en bij dezelfde jury steeds hele lage punten, waarschijnlijk vond de jury dat tinkers niet zo 'hoog' in de sport thuis horen.
volgende keer beter, zolang je zelf maar tevreden bent!

Ingrid wat super gaaf dat je die kans krijgt! wel foto's plaatsen he?

Sun wat fijn dat je marathon zo goed ging! filmpjes?

Hmm linsey vervelend dat toliene zo deed... misschien onrustig door het onrustige weer? gefeliciteerd met je punten!

Linda wat een knappertje zeg! de gebroeders gigant en gigant(isch) black :=

Manon mooie foto! heerlijk om zo even naar het strand te kunnen <3 was het koud of viel het mee?

Mowgli super leuke kerstfoto's! wat heeft het vosje aan haar neus?

Patricia wat ''fijn'' dat het ''maar'' een hoefzweer is, hopelijk is het gauw over. is ze ergens in gaan staan ofzo?

Mowgli leuke foto's!

Jaaa jenny ben zo benieuwd naar je avonturen met Hidde! welke kleuren ga je, je nieuwe HCA bestellen?

Wat betreft die kleding ja zelfde probleem, niet omdat ik het duur vind persé maar meer omdat ik een hekel heb aan winkelen voor mezelf.. Voor floor kan ik uren op verschillende webshops koekeloeren heb denk voor die nieuwe bucas wel 4 sites bezocht om prijzen te vergelijken, heel bokt uitgeneusd over de pasvorm en de bucassite zelf bekeken om te kijken of ze toch niet ergens de smartex 300 hadden in floor zijn maat :+ (hebben ze niet -O- )

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 00:10

Nieuwe HCA word zwart met ik denk witte 8 spaaks velgjes, of zwart maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

Ik heb gewoon een dure smaak kwa kleding denk ik := maar vanmiddag echt een super mooi oranje/okergeel vest gekocht met een mooie blouse. €90 kwijt.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 00:17

Ik geef ook altijd meer uit aan de ponys als aan mijzelf

Geen idee hoe caya aan een hoefzweer komt. Gelukkig komt hij er wel uit.ze haalt alleen steeds haar verband eraf...Afbeelding nu met extra ductape ingepakt.
Ongeschoren vind ik de bucas smartex Rain ook een fijne deken.

Mowgli4

Berichten: 1379
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 01:21

Kiekeboefje schreef:
Laura wat een leuke kerst foto's! Mag ik vragen wat het vosje op haar neus heeft??


Ik denk dat je mij bedoelt? :o
Mijn naam is Miriam :)

Bibi heeft een auto imuum ziekte waarbij ze gauw wondjes of pus bultjes ontwikkelt. Ze heeft dus een hele gevoelige huid en vooral haar hoofd.
Daarbij ook nog eczeem en eigenlijk is dit nooit goed onderhouden hiervoor.
Laatst moest ze haar halster omhouden voor nood. En dan krijgt ze dus ook al zulke plekken door een halster.
Dit wisten we niet, dus vanaf nu staat ze zo weinig mogelijk met halster behalve als we gaan wandelen of iets dergelijks. En dan ook een halster met bontje.
Dierenarts is er al eens bij geweest. Zij kan er vrij weinig aan doen. En deze wondjes moeten we dus steeds ontsmetten en zo goed mogelijk bijhouden. Meer dan dat kan er helaas niet aan gedaan worden.
Ik doe zo mijn best hiervoor. Maar is toch best een opgave...

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 01:59

Susanne schreef:
O wat heerlijk Manon je ritje het was ook echt super mooi weer vandaag! <3

Patty heb je je deken al binnen/getest? Ik twijfel ook al een tijdje over die, dus ben heel ben hoe hij bevalt. Lijkt me wel handig voorafgaand aan wedstrijd voor nog een beetje extra glans :D

Ik heb hem vanmiddag binnen gekregen maar nog niet gepast. Hij oogt behoorlijk ruim twijfel of hij wel gaat passen. Dus wacht maar met bestellen misschien kan die wel door naar Willie.

Dat probleem ken ik helaas niet Jenny. Zou wel beter zijn voor m’n portomonee :+. Heb ook nog een dure smaak. Eerder droeg ik alleen maar H&M nu ik zoveel ben afgevallen ben ik verslaafd geworden aan Tommy Hilfiger. En je hebt natuurlijk altijd nieuwe schoenen nodig. Vorig jaar hele gave Timberlands gekocht. Rete duur, moest ze met alle geweld hebben. Nog geen 5 keer gedragen. Zonde gewoon, maar wil ze ook niet verkopen.

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 07:36

Sorry Miriam, was laat oke :+ kan me voorstellen dan dat het er dan zo uit ziet. Lijkt me idd lastig bij te houden!

Hahaha Patty! Nouja, je bent het in ieder geval waard! :)

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 08:44

Heb jullie de laatste dagen even niet bij kunnen houden, heel druk hier met leuke ( verjaardag) en niet leuke (schoonmoeder op de IC) dingen.
Maar wil jullie wel allemaal een hele fijne kerst toewensen! <|- {:)

StalNollie

Berichten: 9120
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 08:45

Ook vanuit deze kant dames fijne dagen gewenst.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 09:22

Fijne feestdagen allemaal {:)

Patty, goed dat je het zegt, wel even een foto showen als hij past hè? Ook als hij niet past trouwens dan kan ik de pasvorm ook wel zien haha.

En over een dure smaak; jup ik beken. Zowel voor mezelf als voor Willem :o :=

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 12:11

Merry Christmas allemaal hier {:) <|-

Sharani sterkte met je schoonmoeder.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 12:44

Sharani schreef:
Heb jullie de laatste dagen even niet bij kunnen houden, heel druk hier met leuke ( verjaardag) en niet leuke (schoonmoeder op de IC) dingen.
Maar wil jullie wel allemaal een hele fijne kerst toewensen! <|- {:)

Sterkte met je schoonmoeder!



Afbeelding
Ik wil iedereen fijne feestdagen wensen.

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 13:19

Fijne feestdagen iedereen!
Afbeelding

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 21:48

Haha Kiekeboefje hoe herkenbaar! Toevallig gisteren mezelf mooi zilveren ketting met hanger cadeau gedaan. Van m'n 13e maand gekocht. Rest op spaar rekening gezet. Maar ik loop er altijd als een sloeber bij maar Alf komt niets tekort haha. Erg!

Lilian haha irritant is dat he!

Patricia hoe gaat het nu met Caya?

Sharani wat vervelend zeg van/ voor je schoonmoeder! Zeker met deze dagen. Sterkte!

Vanmiddag eerste sulky stap rit gemaakt met Alf bij stal. Echt zoooo heerlijk daar!
Pony Djune liep er ook bij en mijn vriend. Hierna zal ik toch echt een keer voor het eerst echt alleen moeten maar dat gaat wel lukken op deze plek!

Afbeelding

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 21:55

IngridM schreef:
Haha Kiekeboefje hoe herkenbaar! Toevallig gisteren mezelf mooi zilveren ketting met hanger cadeau gedaan. Van m'n 13e maand gekocht. Rest op spaar rekening gezet. Maar ik loop er altijd als een sloeber bij maar Alf komt niets tekort haha. Erg!

Lilian haha irritant is dat he!

Patricia hoe gaat het nu met Caya?

Sharani wat vervelend zeg van/ voor je schoonmoeder! Zeker met deze dagen. Sterkte!

Vanmiddag eerste sulky stap rit gemaakt met Alf bij stal. Echt zoooo heerlijk daar!
Pony Djune liep er ook bij en mijn vriend. Hierna zal ik toch echt een keer voor het eerst echt alleen moeten maar dat gaat wel lukken op deze plek!

[ [url=m/fsyEFQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
dat ziet er mooi uit daar.
Caya had vandaag heel veel pus eruit met verschonen. Dus ben ik erg blij mee. :-)

Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 21:58

Leuke foto’s Mowgli! Zo’n blauw oogje steekt wel af bij een zwarte pony!

Patricia ah leuke foto met je meiden! (Beauty is een ruin toch := ) die Wug heb ik ook, wat een fijne deken is dat zeg!

Sterkte Bianca!

Ik ben een rare met kleding kopen. Al mn schoenen en jassen zijn duur en de rest interesseert mij niet := uiteindelijk maakt het geen drol uit wat ik draag want ik spring toch wel de sloot in als er een pony in ligt. Oh ja de pony’s lopen er knap bij. Toch een voorkeur voor Bucas, Rhino, Amigo dekens.

Ik ga Nels en Feem toch maar scheren voor zondag, vieze harige pony’s :') misschien gaan ze dan wel harder *D

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 22:08

Sappos schreef:
Leuke foto’s Mowgli! Zo’n blauw oogje steekt wel af bij een zwarte pony!

Patricia ah leuke foto met je meiden! (Beauty is een ruin toch := ) die Wug heb ik ook, wat een fijne deken is dat zeg!

Sterkte Bianca!

Ik ben een rare met kleding kopen. Al mn schoenen en jassen zijn duur en de rest interesseert mij niet := uiteindelijk maakt het geen drol uit wat ik draag want ik spring toch wel de sloot in als er een pony in ligt. Oh ja de pony’s lopen er knap bij. Toch een voorkeur voor Bucas, Rhino, Amigo dekens.

Ik ga Nels en Feem toch maar scheren voor zondag, vieze harige pony’s :') misschien gaan ze dan wel harder *D

Haha nee Beauty is een merrie.
Ja Wug is mijn meest favoriete deken.

Wel fotos en filmpjes allemaal maken zondag. Wordt vast super leuk!

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 22:19

Ik geef wel om kleding maar niet te duur. Ik heb een paar jaar niet gewinkeld maar nu ik geen werkkleding meer hoef te dragen vind ik het wel weer leuk om te shoppen.

Pony’s lopen er wollig bij. Ze slopen alles dus niet geschoren dit jaar.

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 23:44

Fijne kerstdagen allemaal!

Ik heb echt veel te veel kleding maar heel weinig dure kleding, daar geef ik niks om.

Fijn patricia dat het probleem gevonden is.

Mooie omgeving ingrid!

Mijn stroomdraad apparaat heeft het vandaag begeven, dus ik zal helaas verplicht geld uit moeten geven aan iets dat niet mooi of leuk is, dat zijn altijd van die stomme dingen om te moeten kopen