Het is zo abrupt en onverwachts gegaan en oh wat had ik er een moeite mee.
Je werd zo voor me neus weggetrokken ondanks alles wat ik voor je over had en alles wat ik voor je deed.
Oh ik mis je zo... Kon ik je nog maar een keer overladen met kusjes en knuffeltjes.
We gingen en moesten nog zo veel doen. Naar het strand, naar een hoger niveau komen, veel trucjes nog aan leren, naar vele (onderlinge)wedstrijdjes en daar laten zien wat voor brave hengst je wel niet was van 4 jaar oud. Maar vooral nog erg veel plezier met elkaar hebben...
(Djemo was mijn verzorgpony voor bijna drie en een half jaar en is in één keer bij mij vandaan getrokken op een manier die ik persoonlijk niet menselijk vond, maar verder ga ik hier niet op in ivm dat ik nog enigszins respect heb voor de eigenaar. Ik heb in de afgelopen drie en een half jaar een ontzettend grote band opgebouwd met hem, waardoor ik nu, na een aantal maanden, het nog steeds maar niet los kan laten en nog ontzettend veel moeite mee heb.)
1.Onze allereerste foto en vanaf dat moment was je ook 'officieel' mijn verzorgpony.

2.De eerste keer strand voor onze beide.

3.

4.Je werd steeds mooier en mooier.

5.Kusje hier, kusje daar.

6.We gingen nog een keer naar het strand, ons favoriete plekje.

7.

8.En toen was je opeens echt hengst. Maar nog wel de allerliefste.

9.

10.Langzaamaan reden we je in, wat verbazingwekkend goed ging.

11. We gingen op de foto bij de bloesem, niet wetende dat dit een van de laatste foto's samen zouden zijn.

12.Het laatste wat we samen hebben gedaan was ons tweede wedstrijdje waar we tweede werden. Wat was ik trots op jou, zo braaf, zo lief. Oke wel een keer bijna de baan uitgelopen, maar dat houden we voor lief hahah. Kleine inrijbak maar niks geen hengstengedrag. Je was perfect.

Dat was het dan, na die wedstrijd had je twee weken vakantie op een aparte weitje, maar ondanks dat kon je me elke dag daar in het gras vinden, te genieten van jou. Bedankt Djemo. Bedankt voor al het vertrouwen en alle lessen die je me hebt gegeven.

Ik mis je. Dag lieve stippelkont.
(Sorry als het verkeerd staat)