Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 15:51

Posten jullie op een bepaald tijdstip?

Bij mijn statistieken staat dat om 21:00 uur de beste tijd is om wat te posten (meeste mensen online ofzo)

DewiFoto

Berichten: 846
Geregistreerd: 20-09-11

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 19:11

Wat leuk dat iedereen zo populair is op instagram.
Ik heb ook maar besloten om voor mijn paardenfoto's een aparte insta aan te maken.
Het viel mij op dat mijn eigen vrienden vonden dat ik te veel paardenfoto's plaatste.
Dus nu ook een insta waar ik vrij kan gaan met spam van sportfoto's @dg_eventing .

Ik ga jullie pagina's ook allemaal maar eens bekijken en volgen *\o/*

Melisje_92

Berichten: 1096
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 19:21

DewiFoto schreef:
Wat leuk dat iedereen zo populair is op instagram.
Ik heb ook maar besloten om voor mijn paardenfoto's een aparte insta aan te maken.
Het viel mij op dat mijn eigen vrienden vonden dat ik te veel paardenfoto's plaatste.
Dus nu ook een insta waar ik vrij kan gaan met spam van sportfoto's @dg_eventing .

Ik ga jullie pagina's ook allemaal maar eens bekijken en volgen *\o/*


1 foto is genoeg, ik volg jou! *\o/*

furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 07:48

Normaal heb ik rond de 150-180 likes
Een paar juist 200 en nu sta ik juist op en mijn post van gisteren kreeg 350 likes :+
Wel leuk opstaan zo :D


Afbeelding

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 18:15

Bij mij is het meestal wel redelijk gelijk in aantal likes, alleen soms ineens een stuk minder. Vindt het soms écht lastig om te verklaren waarom de ene foto beter werkt dan de andere haha.

Voegen jullie aan paardenfoto’s veel hashtags toe? En specifieke hashtags zoals de naam of afstamming van je paard, of meer algemeen als #instahorses?

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 20:37

Ik heb een paar specifieke afhankelijk van de pony, een paar algemene paardentags, wat natuurtags omdat ik veel wandel(de :+) en wat tags over de manier waarop ik met de pony's omga. Maar gebruik wel steeds dezelfde voor het gemak.

furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 21:00

Ghoo veel dezelfde zoals het ras of rijden ofzo maar niet #dressage als het een gewone portretfoto is bv :+

Foto is trouwens nog meer gestegen :oo boven de 600..
Afbeelding

Even als beeld van de hashtags
Afbeelding

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 00:09

Ik post eigenlijk steeds op een ander tijdstip, en kan niet zeggen dat er echt een tijd tussen zit waarvan ik denk " ja nu zijn er veel mensen online " :')

Mijn account is van de honden ( en soms foto van de kat ) https://www.instagram.com/nestor_koda.dogs/

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 13:43

Mooie honden zeg!


Zielig doen werkt dus ook niet :')
Zat (zit) beetje in een dipje dus dacht "ik deel dat eens, omdat het niet altijd rozengeur en maneschijn is" maar dat interesseert ook niemand blijkbaar _O-

Dus vanaf nu gaan we maar weer gewoon vrolijk doen :Y) Haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 14:15

Mijn filmpje van gister :oo
Afbeelding

En die foto zit inmiddels boven de 900 :oo

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 21:59

Die van je paard die schaamteloos over de draad springt? Die is ook echt geniaal :')

Happy16

Berichten: 4613
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 23:28

Dat was inderdaad een mooi filmpje, ik heb 'm een paar keer bekeken :') /3

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 23:48

Ja, ja dat was mijn filmpje :')

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 00:29

Leuk topic, ik volg!

Normaal gesproken was het voornamelijk dingen over m'n optredens e.d., nu dat op een laag pitje staat pleur ik er vanalles en nog wat op, van interieur, katten, vakanties tot zingen aan toe, maar merk wel dat er vaak wel lange tijd tussen zit en ik zo nu en dan actiever ben met m'n stories.
Vanaf volgende maand zullen er vooral veel emigratie dingetjes op staan en dingen van Curacao denk ik.

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:02

_Dreamer schreef:
Ja, ja dat was mijn filmpje :')

Die is ook echt heel grappig!

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-18 13:08

Ik heb er een winactie op gegooid nu hopen op wat reacties :+

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-18 13:10

_Dreamer schreef:
Ja, ja dat was mijn filmpje :')


Geniaal!

PinkPrincess

Berichten: 1668
Geregistreerd: 31-05-09
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:33

Wie weet hoe je de filmpjes op Insta kan omzetten zodat je ze kan plaatsen op bokt?

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:37

Ze op youtube zetten, anders kan niet.

PinkPrincess

Berichten: 1668
Geregistreerd: 31-05-09
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:40

eigenlijk ook stom :x

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:11

Wat een leuk topic!

Ik gebruik instagram voor het posten van mijn foto’s en mijn naam is equifocus_nl
Heb alleen mijn naam niet echt tactisch uitgekozen, er zijn al heel veel van deze namen.

Ik probeer mijn volgers te krijgen door het plaatsen van foto’s en niet door iedereen te volgen, maar dat is nog best lastig als je kwaliteit ‘nog’ niet perfect is

Ik ga zo even alle insta’s uit dit topic bekijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 21:12

Mijn regenboogpony doet het best redelijk <3

Afbeelding


Ik probeer ook "spontane" foto's en likes te krijgen :j Niet dat mensen gaan volgen/liken omdat ik hun volg ofzo, al volg ik natuurlijk ook mensen die ik leuk vind en like ik ook foto's die ik leuk vind.

En moet het perfecte kwaliteit zijn? Denk dat het ook veel voordeel kan hebben als het gewoon simpel en leuk en herkenbaar is ;)

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 21:40

[quote="[***]]En moet het perfecte kwaliteit zijn? Denk dat het ook veel voordeel kan hebben als het gewoon simpel en leuk en herkenbaar is ;)[/quote]

Super leuke foto, goed getimed ook!

Ik wil heel graag fotograaf worden, dus probeer wel op kwaliteit te letten op mijn persoonlijke insta maakt het mij ook niet veel uit, als het maar goed zichtbaar is

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 22:11

Ik lees hier altijd al mee en heb voorheen wel eens wat gepost. Toen lang niets met Insta gedaan, nu weer een tijdje actief en echt zoekende naar wat werkt.

Maar het is echt zo demotiverend soms. Ik had ineens in een week tijd iets van 200 volgers erbij. Maar nu gaan er telkens 10 af ofzo en dan weer wat erbij etc. Zit nu al 1,5 week tussen de 832 en 850 te schommelen, het gaat steeds alle kanten op. Zo irritant, maar het gaat niet echt verder nu. Hoe kunnen er nu steeds zóveel mensen weer weggaan, echt gek. En demotiverend..

En hebben jullie trouwens een idee hoe je in 'Verkennen' zou kunnen komen met je foto?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 22:28

karin1994 schreef:
Super leuke foto, goed getimed ook!

Ik wil heel graag fotograaf worden, dus probeer wel op kwaliteit te letten op mijn persoonlijke insta maakt het mij ook niet veel uit, als het maar goed zichtbaar is


Dank je :) Ben er ook erg blij mee, hoewel het niet was wat ik in gedachte had.. Maar de regenboog verdween snel jammer genoeg.

Snap dat het dan wel uitmaakt :j Ligt er maar net aan waar je focus zit inderdaad.


@ Limoen : je kan ook denken: ik heb ruim 800 (blijvende) volgers. Dat is al heel wat meer dan veel andere mensen ;)
Geen idee of je iets kan doen om in verkennen te komen. Hangt het van likes of reacties af? Weet het echt niet.