Ben direct de thermometer gaan halen, deze was 38°C, als ik me niet vergis is dit nog prima.
Verder ziet hij er niet ziek uit, zit leven in en hij eet ook nog prima.
Ik ben niet de persoon om bij het minste een DA erbij te halen, maar het is nu al wel even geleden dat ik nog een veulen had en nu slaat de twijfel toch even toe... Hij is jong dus moet nog veel weerstand opbouwen en dit doet hij denk ik beter zelf dan dat ik er een hoop ga inkappen wat waarschijnlijk niet eens iets af doet.
Maar waar let ik op? Wanneer bel ik best wel een DA? Als de temperatuur boven de 38,5 komt is het koorts of ligt dit bij een veulen nog wat hoger eer je van koorts spreekt?
Hoe lang mag/kan dit aanhouden en wanneer moet hij toch wel echt beter zijn of zelfs genezen zijn?
En best gewoon buiten laten denk ik of zie ik dat fout? T is best wel vies weer maar hij heeft wel de mogelijkheid om te schuilen, al doet hij dat uit zichzelf eigenlijk niet

Heb vooral schrik voor een hoesje, mijn oudje (enkele jaren op 25,5 jarige leeftijd overleden) was vroeger dampig dus als ik een kuchje hoor krijg ik t al licht benauwd...een hoestend paard is gewoon niet leuk om zien en horen