Om inspiratie en motiviatie te vergroten wil ik graag een challenge starten met een thema en foto per maand.
Hopelijk vinden jullie het een leuk idee en willen meer mensen aanhaken om elkaar te inspireren

De challenge regels;
* rond elke 1e van de maand plaats ik een thema en 1 of 2 voorbeeldfoto's vrij van rechten (mist met bronvermelding indien dit wordt aangegeven)
* iedere kunstenaar mag meedoen met dit thema/ deze foto's van de maand en dit eindresultaat/WIP in deze maand in dit topic te plaatsen. Aanhaken mag bij iedere maand. Reageren op elkaar is niet verplicht.
* alles mag binnen de regels van "uit de kunst"! Van bijvoorbeeld een 5cm x 5cm grafiet schetsje tot 100 cm x 100 cm schilderij tot een beeldhouwerk. Het thema mag in het ruimste zin van het woord gebruikt worden.
* iedereen is welkom om mij een pb te sturen om het nieuwe thema te opperen en/of foto in te sturen (ook als je niet meedoet, max 2 foto's in pb per persoon per maand of link naar website). Zorg dat deze foto's vrij zijn van rechten, en geef aan als bronvermelding verplicht is. ( hier meer info; [UK] Rechten met betrekking tot het natekenen van foto's)
* aan alle kunstenaars die de afgelopen maand hebben meegedaan stuur ik, omstreeks elke 25e van de maand, een pb waarin ze mogen stemmen/ kiezen uit diverse mogelijkheden voor het volgende thema/ foto('s).
* heb je tussen de 25e en het einde van de maand voor het eerst iets geplaatst mag je meedoen met de stemronde die daarop volgd.
* om bronvermelding (indien vermeld) te verplichten, hoop ik ook dat fotografen hun (prachtige/ scherpe/ inspirerende) foto's willen insturen. Zo krijgen zij voor hun werk een stukje reclame terug = WIN WIN

Mocht je opmerkingen/ aanvullingen hebben hoor ik het graag!
Voor de maand oktober is het thema; Jonge dieren
En de foto's (gemaakt door sunny44 hoeft niet vermeld te worden bij publicatie.);