Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 14:05

Schroef in de hoef van mijn paard, die nu dus kreupel loopt.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 14:05

Nayomie schreef:
xPabloBokt schreef:
Mijn klasgenoten. Wat een numpties. :')

Gelukkig ben ik dan niet de enige. :')


Same, laat ik het vriendelijk zeggen. Ze kunnen net hun naam schrijven.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-18 16:34

Ze gingen net dus ook allemaal een Japanner belachelijk zitten maken met racistisch gezemel toen we een aflevering Keuringsdienst van Waarde zaten te kijken. Overigens super boeiend, het ging over sojasaus.

Ik ben zelf echt geen sociaal sneeuwvlokje wat dat betreft maar het was echt van die ouderwetse spleetoog humor. Moest echt mijn kaken op elkaar knijpen om er niks van te zeggen.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:48

Dat ik 198654333 keer op een dag hoor:

'Kun je daar bij?" 'AARDBEI!!!" -O-

Lang leve het Sinterklaasjournaal {:) :){ [o] -O- {:)-:(

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 17:16

Dat mijn hond andere gedachten bij een fotoshoot had dan ik :')

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 17:23

Mijn moeder die zich overbemoeit met mijn huiswerk, vervolgens zegt dat ze helemaal gek wordt omdat ze continue achter mijn kont aan moet zitten, terwijl ik alles compleet op orde heb en de opdracht allang af is. Het enige probleem nog is dat onze printer het niet doet en ik het bij mijn vriend uit moet printen. |o

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 19:26

Dat mijn apk heel hoog was en dat ik nu twijfel over inruilen enz ;(

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 20:32

Dat wanneer mensen boos op iemand anders zijn, ze gewoon in een complete negeer modus gaan voor meerdere dagen. Jammer voor die persoon pik ik dat niet. Boos zijn mag, geen probleem, maar ga je dan niet als een kleuter gedragen die z'n zin niet krijgt terwijl je gewoon een volwassen kerel bent.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 20:54

Mijn muizenfobie. Het is echt niet normaal meer en durf op het moment de badkamer niet in, omdat de katten een muis kwijt zijn geraakt..

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 22:30

even raar, maar dat mijn spiraal (vermoedelijk) is verzakt !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 22:57

Thanksgiving, en straks kerst. Vreet festijnen.. :+

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:00

Aan dat ik net de kooi van mijn slangen heb verschoond en raad eens wie ik net heel hard hoorde poepen -:(-. Ze had gisteren al gepoept!!! Gatverdamme en toen ik haar huisje op wilde tillen om het eruit te halen raakte ik het per ongeluk met mijn vinger aan :r

Nala

Berichten: 8191
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:04

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik net de kooi van mijn slangen heb verschoond en raad eens wie ik net heel hard hoorde poepen -:(-. Ze had gisteren al gepoept!!! Gatverdamme en toen ik haar huisje op wilde tillen om het eruit te halen raakte ik het per ongeluk met mijn vinger aan :r


_O- Ik kan me heel goed voorstellen dat het smerig is, maar man man man, de 'kopfkino' van een slang die héél hard poept is toch wel geweldig.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:05

wat hoor je dan als ze poept

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:08

*Probeert op youtube een poepende slang te vinden* :+

Mijn kittens gaan dus vaak poepen of plassen terwijl ik de bak aan het leegscheppen ben.. :')

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:08

Het klinkt als een soort hele harde natte scheet zeg maar :+ . En ze staat naast mijn bed dus dat hoor ik gelijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:09

Mijn hond poepte laatst terwijl ik hem optilde #)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:19

Anthea schreef:
Mijn hond poepte laatst terwijl ik hem optilde #)

Dan kneep je te hard.
:=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:28

:')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:30

De kkkkoouuuuu

2 uur lang in een buitenbak gestaan. :+

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:43

nou vorige week had mijn ierse setter een fikse darmonsteking, toen ik hem in de auto zette, voor naar de dierenarts te gaan zat het ook helemaal over mij heen :')

vandaag aan dat het weer woensdag is en dus mijn opa hier weer zat, ik dus overal op moet letten want ja die man is t meest belangrijk hier ofzo -:(-
rescue hond zat in de gang .. zusje moest nog thuis komen en ik ben dan de enige die erop let -O- wat als die ontsnapt ? -:(- -:(- heb ze allemaal toegeschreeuwd dat ze beter moeten opletten :x

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:53

Anthea schreef:
Mijn hond poepte laatst terwijl ik hem optilde #)

Onze hond liet altijd heel geniepig scheten en die maffen!!! Niet normaal. Echt 2 min hand voor je neus.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:55

Lestrange01 schreef:
Het klinkt als een soort hele harde natte scheet zeg maar :+ . En ze staat naast mijn bed dus dat hoor ik gelijk :')

Ach, mijn slang vond het laatst grappig om op dat ijzeren roostertje te poepen... :') IJzeren roostertje is het verhoogde stuk bij de schuifdeur om het terrarium te openen, maar dat roostertje dient er dus voor om het terrarium te ventileren en alles wat door het roostertje zou vallen komt dus buiten het terrarium te liggen (voor de mensen die niet direct een voorstelling kunnen maken xd)... Nuja, kan je wel raden dat je dat dus ongelooflijk hard ruikt, de klojo. :') (En ik hoorde hem idd ook gewoon schijten. :') )

Verder ergerde ik me vandaag kapot aan mijn klasgenoot waar ik altijd bij zit. Ik kwam vandaag nog net op tijd aan op school, maar voelde op de fiets al dat ik pijn kreeg in mijn onderrug. Op school was het dus zo ver... Ongelooflijk harde buikpijn. Dus ik stuur dat ik pas tijdens de volgende pauze naar de les kom en ik pijnstillers ging zoeken (had er zelf helaas geen bij). Oké, ben ik daar, amper iets gezegd of gevraagd hoe het ging.
Voor de volgende les begon voelde ik me plots terug heel slecht. Ik stuur opnieuw dat ik pas na de pauze ga komen, weer een droge reactie.
Zat ik op de gang even dood te gaan en half in slaap te vallen tegen de banken die er staan. Maar er liepen af en toe mensen voorbij dus ik voelde me ongemakkelijk. Uiteindelijk even de moed bijeen geraapt en naar het onthaal gegaan om te vragen of er een kamer is waar ik even kon gaan liggen. Die was er.

Was het gedrag van klasgenoot nogal beu, ze irriteert me sowieso al en nu kon ik er echt niet meer tegen. Dus ik laat niks meer weten en heb toen gewoon van 11u tot iets voor half twee liggen pitten... Kreeg ik een bericht van haar of ik naar huis was. Stuur ik 'Nope ik heb ff op school gelegen in een kamertje, ik kom zo naar crimi.'
Krijg ik weer een droge 'Ah ok' terug. Ja dan niet hé joh. Wou nog vragen waar ze zat maar dacht echt van laat maar zijn... Dus heb me toen gewoon ergens vooraan geplaatst omdat ik haar niet direct zag zitten in de zaal. Is de les voorbij, loopt ze gewoon door zonder even te wachten? Ofwel had ze me echt niet zien zitten maar joh... Haar gedrag in het algemeen irriteert me al gewoon maar vandaag was het nog wat erger hoor.

Heb gezegd dat ik buikpijn had/me niet goed voelde, denk je dat ze even gevraagd heeft of het al wat beter ging..? 8)7 Of spontaan even vertelt of ik iets belangrijk gemist heb tijdens de les dat ik half dood aan het gaan was (jaja, mijn beleving :') )?
En dit dus again in een sociale richting, de empathie spat er gewoon vanaf joh. :')

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 00:05

Klanten vandaag in de winkel. Man kwam aan de kassa met hondje in z'n armen (collega's hadden pauze dus niemand had hem er op aangesproken in de winkel). Dus ik zeg vriendelijk dat honden niet toegelaten zijn in de winkel, en dat we het nu niet hadden opgemerkt maar dat hij er rekening mee kan houden volgende keer want staan fikse boetes op. Man knikt begrijpend maar echtgenote zei heel geïrriteerd "nou dan is er geen volgende keer want dan komen we hier niet meer, spijtig voor jullie want jullie zijn goeie klanten kwijt" ehh excuse me :') verder wel toffe mensen aan de kassa gehad vandaag maar sommige mensen _-:(

Oh en dat het een eeuwigheid duurt voordat m'n school de examenroosters bekend maakt.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 00:07

Verder ergerde ik me vandaag kapot aan mijn klasgenoot waar ik altijd bij zit. Ik kwam vandaag nog net op tijd aan op school, maar voelde op de fiets al dat ik pijn kreeg in mijn onderrug. Op school was het dus zo ver... Ongelooflijk harde buikpijn. Dus ik stuur dat ik pas tijdens de volgende pauze naar de les kom en ik pijnstillers ging zoeken (had er zelf helaas geen bij). Oké, ben ik daar, amper iets gezegd of gevraagd hoe het ging.
Voor de volgende les begon voelde ik me plots terug heel slecht. Ik stuur opnieuw dat ik pas na de pauze ga komen, weer een droge reactie.
Zat ik op de gang even dood te gaan en half in slaap te vallen tegen de banken die er staan. Maar er liepen af en toe mensen voorbij dus ik voelde me ongemakkelijk. Uiteindelijk even de moed bijeen geraapt en naar het onthaal gegaan om te vragen of er een kamer is waar ik even kon gaan liggen. Die was er.

Was het gedrag van klasgenoot nogal beu, ze irriteert me sowieso al en nu kon ik er echt niet meer tegen. Dus ik laat niks meer weten en heb toen gewoon van 11u tot iets voor half twee liggen pitten... Kreeg ik een bericht van haar of ik naar huis was. Stuur ik 'Nope ik heb ff op school gelegen in een kamertje, ik kom zo naar crimi.'
Krijg ik weer een droge 'Ah ok' terug. Ja dan niet hé joh. Wou nog vragen waar ze zat maar dacht echt van laat maar zijn... Dus heb me toen gewoon ergens vooraan geplaatst omdat ik haar niet direct zag zitten in de zaal. Is de les voorbij, loopt ze gewoon door zonder even te wachten? Ofwel had ze me echt niet zien zitten maar joh... Haar gedrag in het algemeen irriteert me al gewoon maar vandaag was het nog wat erger hoor.

Heb gezegd dat ik buikpijn had/me niet goed voelde, denk je dat ze even gevraagd heeft of het al wat beter ging..? 8)7 Of spontaan even vertelt of ik iets belangrijk gemist heb tijdens de les dat ik half dood aan het gaan was (jaja, mijn beleving :') )?
En dit dus again in een sociale richting, de empathie spat er gewoon vanaf joh. :')[/quote]
Hmm, ligt er wel een beetje aan. Als mijn klasgenoot zegt dat diegene buikpijn heeft en vervolgens de helft van de dag verdwijnt zou ik dat ook niet zo kunnen waarderen eigenlijk... want buikpijn kan ook gewoon een beetje last zijn oid.