Ik weet niet zeker of dit mag, maar als het niet mag merk ik dat vanzelf wel.
De titel zegt het al, ik zou graag tekeningen willen verkopen. Maar ik heb daar een paar vragen over.
De reden dat ik wil gaan verkopen, is omdat ik zelf iets meer geld wil verdienen, en dat doe ik het liefste door dingen te doen waar ik van houd. En ik denk dat als ik dit goed doe, dat ik hier best wel wat mee kan verdienen.
Ik heb er dus wel een paar vraagjes over. De eerste vraag: wat voor vraagprijs zou ik moeten vragen?
Ik vraag me af wat anderen mensen vragen voor het maken van zo’n tekening. Dus als er hier anderen zijn die tekeningen verkopen, hoeveel vraag jij ervoor? Evt kun je dit via Pb sturen. En wat zou dan een goede vraagprijs zijn? Ik ben sowieso iemand die niet gigantisch veel gaat vragen. Opzich wil ik het relatief goedkoop houden, maar wat is dan goedkoop voor een tekening verkopen?
Dan komt de volgende vraag: zou ik hier een website voor moeten maken?
Ik kan dat best, maar zou ik dat doen? Ik moet sowieso even mijn moeder vragen of ze het goed vind dat ik tekeningen door heel Nederland ga sturen. Anders moet ik het lokaal houden. Ik ben bijna 18, dus dat moet denk ik wel mogen. Hebben anderen die tekeningen verkopen wel een website? En zo ja, mag ik die dan zien? Ik zou graag inspiratie willen opdoen

En dan als laatste, zijn er andere dingen waar ik rekening mee moet houden? Misschien verzendkosten, of andere dingen. Laat ze weten, zodat ik daar rekening mee kan houden

Ik bedank iedereen vast voor het antwoorden