Ivan de verschrikkelijke

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Ivan de verschrikkelijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-18 22:18

Het afgelopen jaar heeft mijn syrische hamster (ivan) behoorlijk zijn best gedaan om zo lelijk mogelijk op de foto te staan. Zie hier een klein deel van de collectie


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Ivan is een bijna een jarige langharige Syrische hamster met een extreem slecht humeur. Het enige wat hij leuk vindt is het eten van gedroogde banaantjes en knagen aan zijn glazen kooi in het midden in de nacht om mij wakker te maken. Hij bijt en laat het alleen zelden toe om over zijn ruggetje geaaid te worden. Gelukkig heeft hij een heeeeel lief baasje dat hem elke dag met gevaar voor eigen leven voer geeft en hem er een paar uur per dag uit laat.

Maar zoals je ziet kan hij dit alles niet echt waarderen :+

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Ivan de verschrikkelijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 22:19

Haha, wat een lelijkerd! *\o/* <3

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Re: Ivan de verschrikkelijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 22:20

Ik houd van Ivan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 22:21

Afbeelding

Whaha dit is mijn schoonheid, een slapende Syr van twee maanden oud! Wat zijn ze toch heerlijk charmant he <3 is helaas nog allesbehalve tam (komt wel bij een goede fokker vandaan) maar ja, hopelijk komt dat nog.

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-18 23:19

XXXX schreef:
[ [url=m/Wayryt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Whaha dit is mijn schoonheid, een slapende Syr van twee maanden oud! Wat zijn ze toch heerlijk charmant he <3 is helaas nog allesbehalve tam (komt wel bij een goede fokker vandaan) maar ja, hopelijk komt dat nog.


Ja Ivan komt ook bij een fokker vandaan, juist omdat ik een tamme hamster wilde hebben... nou dat is mooi anders gelopen :+. Syren hebben echt wel een sterke persoonlijkheid en sommige laten zich niet tam maken, of vinden mensen gewoon niet leuk. Maar dat is onderdeel van hun charme
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-04-19 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd op verzoek