Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 13:30

Dat altijd alles bij elkaar komt en ik nu weer een oplossing moet gaan zoeken voor 3 verschillende problemen. EUGH.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 16:11

Aan mij zelf. Sta ik voor een gesloten deur van kind en gezin (in NL CB) Was de afspraak blijkbaar gisteren ipv vandaag. Uiteraard sta je dan ook nog in de verste uithoek geparkeerd en kun je €2 betalen voor weer buiten te rijden.

Jolien87

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 16:16

Jolien87 schreef:
Aan de dakdekker die niet komt opdagen.
Hij zou er tussen 11 en 1 zijn maar is onbereikbaar. Het is een bedrijf met meerdere werklui maar het vaste nummer staat naar mobiel doorgeschakeld en het voicemailbericht is zo'n standaard bandje van de Lebara berichtenservice.


Weer de dakdekker. Door het slechte weer van de afgelopen dagen liepen ze uit. Vandaag zou hij dan écht komen tussen 1 en 3. Niemand gezien.
Vriend heeft maar even gebeld dat ik nu dus al twee dagen voor niks thuis zit te wachten. Daarnaast loopt de schade aan ons schuurdak nu alleen maar hoger op met die regenbuien dus het kostenplaatje wordt ook steeds groter. _-:(

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 16:32

Aan mijn moeder, ze haalt zo bizar weinig eten. Echt doordeweeks hebben we niets anders dan wit brood en kaas naast avondeten.. Je zou zeggen dat als twee van je drie kinderen ondergewicht heeft, en alle drie de kinderen om meer eten vragen het op den duur wel binnen moet komen dat je meer eten moet kopen :roll:

En aan mezelf, ik ben mijn knuffel vergeten in mijn schooltas en die ligt nog in de auto. Maar nu lig ik al op bed dus ik heb geen zin om me helemaal om te kleden en naar buiten te gaan, maar ik wil mijn knuffel!!!! |(

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 16:33

Weer ziek, na 2 keer buikgriep heb ik nu een keelontsteking en griep. En heb heel veel belangrijke dingen gepland :(

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 16:36

Lestrange01 schreef:
Aan mijn moeder, ze haalt zo bizar weinig eten. Echt doordeweeks hebben we niets anders dan wit brood en kaas naast avondeten.. Je zou zeggen dat als twee van je drie kinderen ondergewicht heeft, en alle drie de kinderen om meer eten vragen het op den duur wel binnen moet komen dat je meer eten moet kopen :roll:

En aan mezelf, ik ben mijn knuffel vergeten in mijn schooltas en die ligt nog in de auto. Maar nu lig ik al op bed dus ik heb geen zin om me helemaal om te kleden en naar buiten te gaan, maar ik wil mijn knuffel!!!! |(


Kan je zelf niet meer eten halen. Des noods alleen voor jezelf.

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 16:44

Kan je moeder wel meer eten halen?

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 16:49

Maflinger_S schreef:
Kan je moeder wel meer eten halen?


Ja dat kan ze wel :+ Maar ze vindt dat dat soort dingen alleen in het weekend hoort. Haal zelf af en toe weleens wat voor mezelf maar ik vind het zo zonde om dat dagelijks te doen. Bijbaan verdient niet bijster veel en om dat nou uit te geven aan eten..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 16:53

Een doos eieren halen en elke dag 2 eieren. Als je ondergewicht hebt doet dit jou zeker goed!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 17:35

dat k niet weet of k een tweede lesjaatt wil want er zijn geen leuke lessen op donderdag :) wel woensdag maar daar hebben ze liever geen mensen

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:09

Benthhh schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dat mijn vriend nog liever 6uur alleen naar Parijs rijdt / mij in de regen laat fietsen dan dat ik in zijn auto mag rijden. Want die is ozo duur en kostbaar voor hem. :roll:


Maar het is toch zijn auto en als hij hem nodig heeft naar Parijs (jaloers trouwens) is het toch zijn goed recht om hem mee te nemen?
Ik snap dit niet helemaal, geloof ik?

Ja klopt, we gaan samen naar Parijs en hij rijdt nog liever oververmoeid 6 uur lang dan dat hij mij laat rijden.

Of als hij zelf de auto niet nodig heeft en het regent dan mag ik alsnog fietsen. :+

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:16

MarlindeRooz schreef:
Ja klopt, we gaan samen naar Parijs en hij rijdt nog liever oververmoeid 6 uur lang dan dat hij mij laat rijden.

Of als hij zelf de auto niet nodig heeft en het regent dan mag ik alsnog fietsen. :+


Oh op die fiets! Had niet door dat jullie samen gingen haha.
Waarom niet met de trein?

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:38

Tsja, die vent van mij laat mij ook geen lange afstanden rijden ook al is hij best moe, maar dat is dan niet omdat ik niet in de auto mag rijden, maar omdat hij gewoon graag liever zelf rijd en hij weet dat ik in het donker best veel last heb van verlichting van tegenliggers.
Maar in jou geval zou ik hem laten zitten, want het lijkt wel of z’n auto belangrijker is dan jij. Laat hem dan lekker met z’n auto trouwen!

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 22:13

Dat ik mijn Binas heb uitgeleend, en dat er nu op meerdere pagina's in geschreven is! |( |( |(

Ben altijd zo verdomde zuinig op dit ding en kan dan nu voor het laatste jaar een nieuwe gaan kopen.. Ik baal zo ontzettend ;(
En daarbij heb ik heb bij een toets vrijdag al nodig.. man man man, alsof ik niet genoeg stress had.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 22:19

_Cassidy schreef:
Dat ik mijn Binas heb uitgeleend, en dat er nu op meerdere pagina's in geschreven is! |( |( |(

Ben altijd zo verdomde zuinig op dit ding en kan dan nu voor het laatste jaar een nieuwe gaan kopen.. Ik baal zo ontzettend ;(
En daarbij heb ik heb bij een toets vrijdag al nodig.. man man man, alsof ik niet genoeg stress had.

Die persoon een nieuwe Binas laten kopen.. Doe toch ff normaal, je schrijft toch niet in andermans boeken |o

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 22:33

Gelukkig gaat dat nu ook gebeuren. Maar die is er niet op tijd voor de toetsen, dus de stress blijft helaas :( persoon heeft zijn excuus direct aangeboden gelukkig.
De docenten van de betreffende vakken heb ik al gemaild met foto’s erbij, of het echt een probleem is of dat er wellicht voor deze keer een uitzondering gemaakt kan worden omdat ik het van tevoren aangeef.
En verder ben ik nu overal aan het rond vragen of ik ergens een schone binas kan lenen.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:03

dat ik er morgen echt leuk uit wik zien maar nu al weet dat mn haar wss weer niet zal zitten en ik nog niet weet wat ik aan moet..
Laatst bijgewerkt door Trui op 14-11-18 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:06

Dat ik nog steeds niet helemaal besef dat ik een prima gewicht heb :+
Ben in twee jaar tijd ruim 25 kilo afgevallen en van maat XL naar s/m gegaan..
Maar denk vaak nog steeds dat ik dik ben en heb nog steeds een obsessie met opletten met eten..

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:14

Lieszje schreef:
Dat ik nog steeds niet helemaal besef dat ik een prima gewicht heb :+
Ben in twee jaar tijd ruim 25 kilo afgevallen en van maat XL naar s/m gegaan..
Maar denk vaak nog steeds dat ik dik ben en heb nog steeds een obsessie met opletten met eten..



Dit is erg herkenbaar. Helaas had ik het andersom. Ik was altijd maatje 34, en vond mezelf toen heel erg dik. Moet je nagaan.. Nu zit ik op 40 en gelukkig wel blij met mijn lichaam zo.

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:31

Aan de buurman die na het lossen al 2,5 uur zo geparkeerd staat;
Afbeelding

Ja al aangesproken, nee hij doet er niks mee....

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:50

Mn vriend zit te gamen met herrie en ik wil gewoon slapen moet supervroeg op. Echt ga gewoon stekker eruit trekken.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 06:39

De rare droom die ik had...

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 08:13

Dat wij nu zo een rot rooster hebben,,,,,, vandaag van 9 tot 5 -O-
Echt wie bedenkt het.... Ga maar eens met mijn klas zitten in die laatste 3 uur. Dan zijn ze zo vervelend en luid.

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 08:16

lotthje schreef:
Dit is erg herkenbaar. Helaas had ik het andersom. Ik was altijd maatje 34, en vond mezelf toen heel erg dik. Moet je nagaan.. Nu zit ik op 40 en gelukkig wel blij met mijn lichaam zo.


In mijn pubertijd had ik er ook al last van en toen was ik nog 'strak' :').
Woog toen ongeveer hetzelfde als ik nu weeg.
Komt bij mij denk ook wel door mijn losse vel, oog ik wat dikker door voor mijn gevoel denk.
Wel fijn dat je nu wel blij met je lichaam bent :D

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 08:36

Dat ik me sinds gister niet lekker voel, m'n vriend ook niet en dat we elkaar dus niet zien nu.

En aan het feit dat ik me precies nu niet lekker voel waardoor m'n weekendje weg in gevaar komt. :'(