Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Een in gebreke stelling sturen, aangetekend per post.
Op internet zijn voorbeeldbrieven te vinden.
rien10 schreef:Poeh, lastig. Mijn eerste reactie is: stuur ze een whatsapp met hun eigen quote onder aan hun site "OVER NIKAHORSEPRODUCTS
Nika Horseproducts is een bedrijf in ruitersportartikelen, met als specialisme paardendekens. Nika Horseproducts importeert en distribueert sinds 2006 een breed assortiment paardendekens. Onze missie is het leveren van kwalitatieve paardendekens tegen gunstige en betaalbare prijzen"
En zeg dat je ze de kans geeft om dit waar te maken, anders ga je stappen ondernemen.
Amado schreef:rien10 schreef:Poeh, lastig. Mijn eerste reactie is: stuur ze een whatsapp met hun eigen quote onder aan hun site "OVER NIKAHORSEPRODUCTS
Nika Horseproducts is een bedrijf in ruitersportartikelen, met als specialisme paardendekens. Nika Horseproducts importeert en distribueert sinds 2006 een breed assortiment paardendekens. Onze missie is het leveren van kwalitatieve paardendekens tegen gunstige en betaalbare prijzen"
En zeg dat je ze de kans geeft om dit waar te maken, anders ga je stappen ondernemen.
Ik heb ze vanmorgen vroeg een soort gelijk bericht gestuurd ja, met daarbij of ze voor morgen contact met mij op willen nemen en ik anders verdere stappen ga ondernemen, helaas ook hier geen reactie op
rien10 schreef:Amado schreef:
Ik heb ze vanmorgen vroeg een soort gelijk bericht gestuurd ja, met daarbij of ze voor morgen contact met mij op willen nemen en ik anders verdere stappen ga ondernemen, helaas ook hier geen reactie op
Dan zou ik wel die stappen gaan ondernemen. Knal het op social media, nu dus op bokt. En laat hun dat ook weten. Geef ze de kans om te reageren.
Amado schreef:rien10 schreef:
Dan zou ik wel die stappen gaan ondernemen. Knal het op social media, nu dus op bokt. En laat hun dat ook weten. Geef ze de kans om te reageren.
Ik zal het aangeven bij hun! Met verdere social media buiten Bokt wacht ik nog heel even
YvonneV schreef:Dan zou ik wel die stappen gaan ondernemen. Knal het op social media, nu dus op bokt. En laat hun dat ook weten. Geef ze de kans om te reageren.
Amado schreef:YvonneV schreef:
Ik heb ze een mail met de link van dit topic gestuurd
Heb inderdaad ook net 1 minuut geleden een mailtje terug gehad!
Ik kan een nieuwe deken uitzoeken die dan opgestuurd wordt, super fijn! Ondanks dat het een lange tijd heeft moeten duren ben ik blij dat het zo opgelost kan worden
Amado schreef:Heb inderdaad ook net 1 minuut geleden een mailtje terug gehad!
Ik kan een nieuwe deken uitzoeken die dan opgestuurd wordt, super fijn! Ondanks dat het een lange tijd heeft moeten duren ben ik blij dat het zo opgelost kan worden
Jolliegirl schreef:[ [url=m/DGbqRD.jpg]Afbeelding[/url] ]