Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bloemetje75
Berichten: 1992
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:02

Bloemetje75 schreef:
Dochter heeft ook toetsweek. Van een vak is een bepaald deel niet behandeld door afwezigheid van de docent. Kinderen moeten dan eerst weer mailen om te vragen hoe en wat met die stof....

Nu moet ik weten hoe laat dochter vrijdag terug komt van die excursie omdat ze niet alleen in het donker door het veld naar huis mag fietsen dus gehaald moet. En aangezien wij als ouders ook wel meer te doen hebben.... lijkt me paar dagen op voorhand een verwachte aankomsttijd weten geen overbodige luxe.


Ja hoor, nu is rooster veranderd en gaan ze dus niet op excursie... werkelijk.....

Bloemetje75
Berichten: 1992
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:03

theadora99 schreef:
Als ik daar zou werken zou je mogen van mij hoor hahah


Lief!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:06

Dat ik maar 1 uur geslapen heb, de nacht ervoor ook en vandaag weer moet rijden. Ga in slaap vallen op m'n pony denk ik. :')

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:52

HelmerG schreef:
Dat ik geen foto bewerkings programma kan vinden voor de Mac wat aansluit op mijn ervaring en kennis. Ik gebruik al meer als 10 jaar photofiltre op de pc en afgelopen weekend kreeg ik een Mac waar ik al jaren naar uitkeek om ooit te mogen krijgen en ook onwijs gelukkig mee ben nu en dan kom ik erachter dat Photofiltre niet verkrijgbaar is ervoor, lol. Da's wel een domper even.. En nu vind ik geen vergelijkbaar programma waarmee ik net zo makkelijk uit de voeten kom, dus da's wel even zuur - komt erg ondankbaar over zo, lol. Ben natuurlijk onwijs blij met m'n nieuwe iMac maar moet hier dus wel even een oplossing voor gaan vinden aangezien ik erg afhankelijk ben van Photofiltre, lol - Misschien moet ik me dan toch maar eens gaan verdiepen in photoshop.

GIMP? Geen idee of dat verkrijgbaar is voor Mac

cursebreaker

Berichten: 11539
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:00

Gimp geinstalleerd ja maar kom er niet lekker mee weg.

Ik heb zojuist een abbo genomen bij Adobe en ben nu Lightroom en Photoshop aan't installeren. Photoshop spreekt me dan wel het meeste aan denk ik - en komt een beetje overeen geloof ik met paint shop pro wat ik een aantal jaren tussendoor gebruikt heb. Zal ook wel weer wennen aan een nieuw programma, maar het is jammer dat photofiltre nu helemaal wegvalt en er niks is wat echt nagenoeg volledig overeen komt qua opzet hihi. Maar goed, is niet anders.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:05

dat ik hartstikke ziek ben maar zo erg zin heb in n kroketje

Loeky01
Berichten: 7318
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:13

Dat ik zaterdag op wedstrijd kan, maar ik nu eigenlijk niet meer wil gaan omdat het zo ruk gaat de laatste tijd in de bak.. Maar het is maar B.. Maar ik wil niet voor Jan Doedel een ander zijn zaterdagmiddag vergallen.. Maar als ik wel punten rijd is het tof.. Maar waarschijnlijk rijd ik geen punten.

AAAARGHHH |o |o

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:17

Jikkeee schreef:
Dat ik zaterdag op wedstrijd kan, maar ik nu eigenlijk niet meer wil gaan omdat het zo ruk gaat de laatste tijd in de bak.. Maar het is maar B.. Maar ik wil niet voor Jan Doedel een ander zijn zaterdagmiddag vergallen.. Maar als ik wel punten rijd is het tof.. Maar waarschijnlijk rijd ik geen punten.

AAAARGHHH |o |o


Positief, poooositieeeef.
Dan gaat het maar ruk, maar wel een ervaring rijker. You can do it! *\o/*

Maflinger_S
Berichten: 12174
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:33

Hoezo zou je een ander z'n zaterdagmiddag vergallen als je ruk rijdt? Die 3 minuten ...

mellen95

Berichten: 735
Geregistreerd: 29-03-10
Woonplaats: Klarenbeek(nabij apeldoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:33


ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:36

Cowboy55 schreef:
De verliezende partij in deze aflevering van Mr Frank Visser doet uitspraak.

https://tvblik.nl/mr-frank-visser-doet-uitspraak/lieren

Wat een enorme minkukels zeg!


Heb het even snel gekeken, maar wat een stel chagrijnige mensen zeg! En ondertussen wel hun kippenhok over de erfgrens hebben, maar niet willrn verplaatsen omdat ze daar geen ruimte voor hebben :roll:

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:40

ierusju schreef:
Cowboy55 schreef:
De verliezende partij in deze aflevering van Mr Frank Visser doet uitspraak.

https://tvblik.nl/mr-frank-visser-doet-uitspraak/lieren

Wat een enorme minkukels zeg!


Heb het even snel gekeken, maar wat een stel chagrijnige mensen zeg! En ondertussen wel hun kippenhok over de erfgrens hebben, maar niet willrn verplaatsen omdat ze daar geen ruimte voor hebben :roll:


En het is absoluut geen buren pesten.. :Y)

Loeky01
Berichten: 7318
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:50

Maflinger_S schreef:
Hoezo zou je een ander z'n zaterdagmiddag vergallen als je ruk rijdt? Die 3 minuten ...

Stalgenoot wil me rijden. Vind het sneu om zijn zaterdagmiddag te verpesten :+. Maar dat is het risico toch altijd wel. Voor de jury maakt het niet zo uit. Dat weet ik ook :P

Heb nu de organisatie toch maar een mailtje gestuurd of ik nog bijgeschreven kan worden..

Maflinger_S
Berichten: 12174
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:59

O zo ... Gewoon gaan. 't Is toch weer een ervaring. Tenzij het een roteind weg is, dan is het minder slim.

xJennifx

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 13:09

Jikkeee schreef:
Maflinger_S schreef:
Hoezo zou je een ander z'n zaterdagmiddag vergallen als je ruk rijdt? Die 3 minuten ...

Stalgenoot wil me rijden. Vind het sneu om zijn zaterdagmiddag te verpesten :+. Maar dat is het risico toch altijd wel. Voor de jury maakt het niet zo uit. Dat weet ik ook :P

Heb nu de organisatie toch maar een mailtje gestuurd of ik nog bijgeschreven kan worden..


Slechte generale..... *\o/*
Voor de ervaring altijd goed!

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 14:05

Dat je bij elk apk-bedrijf zolang moet wachten. :')

Dorus

Berichten: 13230
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 14:31

Dat mijn koppijn alleen maar erger wordt en mijn todo lijst alleen maar groter en dat ik heel graag wil gaan trainen vanavond, maar als ik zo leeggezogen wordt op m’n werk dat ik bang ben dat ik er de energie niet meer voor heb.

Nayomie
Berichten: 32787
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 14:36

Een leraar die iedereen op weg helpt, die 2 tellen de opdracht resultaat laat zien en me niet kan helpen. Hoe moet ik dan weten wat er nu van mij verwacht wordt dan? :roll:

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 14:53

Dat ik vannacht uiteindelijk 2 paracetamol heb ingenomen tegen de pijn waarna ik zo knock out in slaap gevallen ben, dat ik om 7:50 wakker werd, volledig door m'n wekker heen geslapen. (en moest om 8 uur werken dus te laat)

Kairos
Berichten: 2726
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 14:54

Dat mijn biologie practicum zo slecht ging.

Lau

Berichten: 16680
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 15:19

Dat mijn studs er nog niet zijn en ik ze donderdag al besteld heb

Britta31

Berichten: 13162
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 15:25

Dat er gejaagd wordt in het buurweiland en onze katten zijn buiten.

Dorus

Berichten: 13230
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 15:31

Dat ik het gevoel heb belachelijk gemaakt te worden door collega’s omdat ik tips aandraag die de problemen die ze hebben zou kunnen oplossen, terwijl ze zelf vertikken duidelijk door te geven waar ze precies problemen hebben zodat ik met IT en de software leverancier kan proberen een oplossing te vinden.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:02

Dat ik zo naar huis moet lopen vanaf het station. Met een tas vol boeken. En het is toch nog best een eindje. Ugh.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:13

Ik wil naar huis, naar bed, en een dutje doen :Z

Maar nee. Ik moet nog een half uur treinen, dan naar huis fietsen, eten en dan van 6 tot 9 werken ;( en dat word druk, want de reclame moet er in...