Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 19:18

De voetbalwedstrijd die gestaakt werd waardoor ik voor niets naar dat stadion ben gefietst.
Heb wel meer medelijden met de mensen die helemaal vanuit Groningen of zelfs verder moesten komen. :+

Lestrange01

Berichten: 2815
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 19:25

(Eigenlijk erger ik me hier elke dag aan :+ ). Dat mijn stereo van de zomer vakantie stuk is gegaan! Ik gebruikte hem al vier (!!) Jaar lang elke ochtend om muziek te luisteren om fijn wakker te worden (tot groot ongenoegen van mijn broertje en zusje, maar mijn moeder vindt mijn muziek leuk dus het mocht :o ). En nu... nu voel ik een leegte!

Het voelt gewoon niet hetzelfde om via mijn telefoon te luisteren, alsof mijn telefoon 2d en mijn stereo 3d geluid heeft. Al die nieuwe liedjes die ik de afgelopen weken heb gevonden, en hierdoor heb ik nog nooit in volle capaciteit van ze kunnen genieten |( .

En het erge is dat een beetje vergelijkbare stereo gelijk zo duur is! De mijne kwamen van een rommelmarkt dus waren goedkoop maar zullen nieuw wel duur geweest zijn.

Ik zal sinterklaas maar heeeeel lief aankijken dit jaar O:)

black_kelpie

Berichten: 7832
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 19:32

Dat gisteren een plukje haar aan mijn neus zat te kriebelen, ik die uit mijn gezicht wilde schudden, maar bij de eerste zijwaartse beweging van mijn hoofd mijn nek compleet vastschiet. Kolere. Vanmorgen - na vannacht 30 keer wakker te zijn geworden van de pijn - was het nog niks beter, dus vriendje moest me maar mijn werk rijden, autorijden wordt hem niet.

Het is inmiddels een stuk beter dankzij mijn lieve fysio-schoonbroer, maar man wat een rotdag zo ^)

xPabloBokt

Berichten: 9458
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-18 20:34

Lestrange01 schreef:
(Eigenlijk erger ik me hier elke dag aan :+ ). Dat mijn stereo van de zomer vakantie stuk is gegaan! Ik gebruikte hem al vier (!!) Jaar lang elke ochtend om muziek te luisteren om fijn wakker te worden (tot groot ongenoegen van mijn broertje en zusje, maar mijn moeder vindt mijn muziek leuk dus het mocht :o ). En nu... nu voel ik een leegte!

Het voelt gewoon niet hetzelfde om via mijn telefoon te luisteren, alsof mijn telefoon 2d en mijn stereo 3d geluid heeft. Al die nieuwe liedjes die ik de afgelopen weken heb gevonden, en hierdoor heb ik nog nooit in volle capaciteit van ze kunnen genieten |( .

En het erge is dat een beetje vergelijkbare stereo gelijk zo duur is! De mijne kwamen van een rommelmarkt dus waren goedkoop maar zullen nieuw wel duur geweest zijn.

Ik zal sinterklaas maar heeeeel lief aankijken dit jaar O:)


Probeer MP! Ik heb hele toffe Bowers&Wilkins boxen gekocht voor €50 en mijn Onkyo versterker ook voor €50.

98xsophiex98

Berichten: 788
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 20:54

Aan mijzelf, dat ik iemand moet appen maar niet durf.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 04:25

Dat ik *** niet kan slapen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33841
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 08:52

Dat ik 5,5 uur geslapen heb en een stagedag heb vandaag (is leuk). Maar ben dan van 8 tot half 6 van huis. _O-

En vanavond mondeling voorbereiden... :+

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 10:14

Niet per se een ergernis, maar ik hoop zooo dat het tentamen van m'n vriend op dit moment goed gaat.

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 10:30

Aan de vleermuizen die weer heel mijn auto ondergescheten hadden. Kon vanmiddag dus fijn de auto gaan wassen, onderwijl fungerend als feestelijke avondmaaltijd voor de locale muggen populatie >;)

Britta31

Berichten: 13162
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 10:40

Aan dat het ezeltje van de buren bij haar shet vrienden is weggehaald en nu alleen staat.

Britta31

Berichten: 13162
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 10:41

Barramundi schreef:
Aan de vleermuizen die weer heel mijn auto ondergescheten hadden. Kon vanmiddag dus fijn de auto gaan wassen, onderwijl fungerend als feestelijke avondmaaltijd voor de locale muggen populatie >;)

Waar de vleermuizen weer op af komen.

Lau

Berichten: 16679
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 10:45

Dat ik nu al zo klaar ben met school

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 11:04

Lau schreef:
Dat ik nu al zo klaar ben met school


Same. Ik kan mijzelf gewoon niet motiveren.

Dorus

Berichten: 13228
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 11:23

Dat de ene (nieuwe) TL zich heel belangrijk vind en meteen al begint de andere TL te dirigeren terwijl hij aan de andere kant z’n eigen team niet aanstuurt. En de andere TL zit bij mij te klagen dat hij z’n werk niet doet en hem loopt te dirigeren over dingen die voor zijn team allang standaard zijn.

Marcella

Berichten: 36792
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 11:43

Dat ik de eind afrekening van oude werkgever nog niet binnen heb en anders is die wel altijd snel om te betalen. >;)

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 12:12

ik heb al n hele tijd berg. een soort iets op mijn hoofdhuid.... kregen we zalf tegen en t was weg. nu sinds kort weer veel jeuk... dus ik vraag aan mn ma wil je weer kijken.... en ja.... een luis :(

mn eerste keer en ook nog eens middenin de toetsweek... ik hoop dat ik gewoon naar school kan als k t was met luizen shampoo

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 12:17

Trui schreef:
ik heb al n hele tijd berg. een soort iets op mijn hoofdhuid.... kregen we zalf tegen en t was weg. nu sinds kort weer veel jeuk... dus ik vraag aan mn ma wil je weer kijken.... en ja.... een luis :(

mn eerste keer en ook nog eens middenin de toetsweek... ik hoop dat ik gewoon naar school kan als k t was met luizen shampoo


Haar in een knot en 2 weken kammen :)

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 12:21

Dat ik geen jurk kan vinden voor een fotoshoot |o

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 12:31

Dat ik een week moet wachten voor ik een afspraak heb bij mijn eigen huisarts. Gelukkig niet mega dringend.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 13:16

Dat ik straks nog moet gaan werken. Ik vind het echt vervelend om een namiddag te moeten werken, heb 't gevoel dat ik niks aan m'n dag heb omdat ik in de voormiddag toch alleen maar zit te 'wachten' tot ik moet vertrekken :=

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 13:58

ik moet vanavond wel rijden... na t rijden de voering van allebei mijn caps grondig wassen?

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 14:06

billionache schreef:
Dat ik straks nog moet gaan werken. Ik vind het echt vervelend om een namiddag te moeten werken, heb 't gevoel dat ik niks aan m'n dag heb omdat ik in de voormiddag toch alleen maar zit te 'wachten' tot ik moet vertrekken :=


+1 :+

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 14:50

Dat ik vanavond weer vanuit Tilburg naar huis moet, er weer wegwerkzaamheden zijn, ik weer niet weet hoe ik moet rijden, de routeplanner van de ANWB en google maps beiden die wegwerkzaamheden niet verwerkt hebben en beide mij dus gewoon een route over de snelweg geven. Gelukkig hier in dit topic een tip gehad maar pfff, word er zo moe van.

Loeky01
Berichten: 7318
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 14:52

Kan je niet over de N261/A59/A2? Is wel wat om maar daar hebben ze de wegwerkzaamheden al weer gehad. A58 is het probleem neem ik aan?

Walkure

Berichten: 1396
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 14:53

billionache schreef:
Dat ik straks nog moet gaan werken. Ik vind het echt vervelend om een namiddag te moeten werken, heb 't gevoel dat ik niks aan m'n dag heb omdat ik in de voormiddag toch alleen maar zit te 'wachten' tot ik moet vertrekken :=


Hier nog een.. maar dan avond ;(