Boelie heeft een tijdje samen gestaan met een ander paard, totdat de eigenaar van dit paard een 2e paard kocht en de weilanden eigenlijk maar bedoeld zijn voor max. 2 paarden (en met 3 heb je vaak 1 pispaaltje is mijn eigen ervaring) Dus Boelie staat sinds kort alleen, maar naast zeer gezellige buurpaarden. En het is zo open dat hij altijd wel een maatje ziet (2 van zijn directe buren en een overbuurpaard staan 24/7 buiten, dus hij is nooit alleen op de wei)
Ik bepaal nu volledig zelf Boelie's voeding, hoeveelheid hooi, muesli en wat voor soort. Hoe zijn stal gedaan wordt, etc. Plus de rust die we op stal hebben en hoe iedereen geaccepteerd wordt in zijn doen en laten. Ik merk ook aan Boelie dat hij dit wel echt heel fijn vindt. Hij glimt je tegemoet! Zelfs in zijn teddyvachtje! Hij is ook lekker vrolijk oranje gekleurd deze winter-editie

Gisterochtend ben ik wat eerder op stal gekomen dan normaal en heb ik Boelie in het ochtendzonnetje vastgelegd. Meer met het idee dat ik een leuke recente portretfoto heb voor op zijn toekomstige naambordje. Echter heeft meneer last van een permanente babyface vrees ik, want een vriendin die de foto's zag vroeg zich al af waarom hij dan 2 jaar oud leek ipv de 6 jaar dat hij werkelijk is, wat is er zo recent aan?

Toch zijn de foto's echt van gisterochtend en is meneer echt 6 jaar oud

Ik zal mijn mond verder houden en geniet mee met deze portretreeks van mijn oranje, shiny babyface-clown

1.

2. Zijn zwoele blik moet ook zeker nog geoefend worden

3.

4. Blij eitje

5. Samen met 1 van zijn buurmannen naar de volgende 2 paarden kijken die naar de wei gebracht werden
https://boktimg.nl/img/m/eZFYwT.png
6. Clowntje

7. Zag ik een wortel?!

8. Lachen voor de camera, Boelie

9. En weer even 'normaal' poseren

10. Lief koppie

11. Onze schaduwen
https://boktimg.nl/img/m/6zSyyX.png
12.

13. Ik denk dat dit de foto wordt voor op het naambordje

14.

15. En toen wou hij liever kusjes komen geven in ruil voor worteltjes