4 jaar geleden heb ik een hele lieve meid leren kennen op mijn voormalige school. De klik was er al snel en uiteindelijk nu 4 jaar later zijn wij hele goede vriendinnen met elkaar. Ik zie haar regelmatig en we gaan ook met regelmaat dingen doen (shoppen, bij mij logeren, uitgaan..) Maar ze kijkt al vanaf het begin dat ik alleen woon en daarvoor ook al maar iets minder heel erg naar mij op (hoe mijn make-up zit, hoe ik gekleed ben, en natuurlijk dat ik een eigen appartementje heb).
Maar een halfjaartje geleden begon mij toch wel iets op te vallen.. Op de badkamer heb ik een kastje staan waar ik mijn dagelijkse zaken altijd op leg (make-up, haarborstel enz). Wat mij heel normaal lijkt en waar ook iedereen met zijn handen van af moet blijven vooral als je bij iemand op bezoek komt, want het zijn NIET jouw spullen. Maargoed ik had dus ongeveer 1 jaartje geleden een camouflage haarspray gekocht bij de kapper (duur grapje) omdat ik bovenop wat minder haar heb en ik dat een beetje kon verbergen met die spray. Dat heeft er een lange tijd gestaan, en op een dag was het ineens verdwenen.. Ik had heel lang gedacht dat ik hem vergeten was bij familie, thuis, vriend maar nee. Dus ik heb er verder ook niet meer naar omgekeken. Tot ik op een dag naar een feest moest en ik toch heel graag die spray wou gebruiken. Thuis had ik alles gecontroleerd en in mijn appartement ook. Familie had niks gevonden, dus hmm dan ga je toch een beetje achterdochtig denken..

Gisteren kwam ze dan weer. Ik had haar opgehaald van het station en toen onderweg naar huis. Ze bleef uiteindelijk een nachtje slapen dus tot vandaag. Toen we vanmorgen wakker werden ging zij zich als eerste even opfrissen op de badkamer. Ondertussen ging ik even de tafel dekken. Toen zij klaar was op de badkamer ben ik mij even gaan opfrissen. Ik kwam terug we hadden samen ontbeten en opgeruimd en toen het moment dat ik haar terug bracht naar het station. Haar afgezet aan het station en toen op weg naar mijn ouders. Ik kom net terug in mijn appartement en ik heb op de tafel een pot staan met milky way en kitkat. Af en toe 's avonds voor de televisie heb ik wel eens zin in iets lekkers. Ik wil de pot nemen en een milky way nemen zijn ze helemaal op? Uiteindelijk dan toch maar een kitkat genomen. Ik wil het papiertje netjes in de prullenbak weggooien, zie ik daar ineens alle papiertjes in liggen van de milky way die in de pot zaten.. Dat ze een milky way neemt vind ik absoluut geen probleem, maar het lijkt erop dat ze de leiding neemt in mijn eigen huis en doet wat ze wil? Mijn vertrouwen is helemaal gesloopt in vriendinnen..
Sorry voor dit lange bericht. Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Groetjes