Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alja

Berichten: 25642
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 17:51

Ik had iemand die direct het geld over zou maken
Was dinsdag ofzo..
Donderdag stuurde ze der adres en ze zou het direct overmaken, in theorie zou ik het dan twee keer moeten hebben..

Praktijk is toch iets anders :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 18:09

Hier andersom, iets betaald op de 23e, donderdagavond gevraagd of het al gelukt was om het te verzenden, zou vrijdagochtend meteen gebeuren.. vrijdagavond bericht gestuurd en nog geen antwoord.. bericht is ook nog niet gelezen dus ik stuur morgen nog een bericht en ik hoop dat het gewoon iets later verzonden word..

Nielojram

Berichten: 7834
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 19:47

Chabby schreef:
Ze was woedend om het feit dat ik het als een brievenbuspakket had verzonden, in plaats van pakketpost, omdat de levertijd dan een dag langer was.



Had ze wel betaald voor pakketpost?

sasja0705
Berichten: 2050
Geregistreerd: 03-08-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 11:01

Huh? Heeft dat iemand al gehad? Krijg opeens een mail van mp dat mijn account geblokkeerd is en mijn ( enige) advertenties verwijderd.
Snap er niets van en zit er al 12 jaar of zo op.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 11:13

Contact opnemen Met Mp?
Wel eens gehad , maar toen was Er wat loos Met mijn account (soort van gehackt)

sasja0705
Berichten: 2050
Geregistreerd: 03-08-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 11:45

Net gedaan, maar 't is natuurlijk zondag... dus even wachten tot morgen, grrr

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 11:49

Je had toch niet toevallig een menwagen te koop? _O-

Weet niet of ik het hier nog gemeld heb, maar het account van degene waar ik melding van heb gemaakt (advertentietekst compleet gekopieerd en daarna flinke scheldpartij in de chat) is gesloten.

sasja0705
Berichten: 2050
Geregistreerd: 03-08-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 11:59

Nee, geen menwagen, haha

Lynn_Nikita

Berichten: 25514
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 14:08

Meneer van de kast heeft ook niet meer gereageerd, ook niet na mijn berichtje of hij al iets meer wist aangezien ik de kast anders zou verplaatsen ipv in de woonkamer zou laten staan. Was een echt zakenmannetje, geen vreemd type en daardoor verbaasd het mij nog meer dat hij niet even de moeite neemt om te reageren wat hij nu wil of gewoon dat hij ervanaf ziet

cobiie

Berichten: 7314
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 14:38

Ik had iemand donderdag een berichtje gestuurd dat ik hun artikel voor de vraagprijs wou hebben en deze zaterdag op kon halen, nog geen reactie gehad. :roll:

Daarnaast had iemand mij vrijdag een bod gedaan op iets wat ik te koop heb staan, ben daar diezelfde dag mee accoord gegaan + bankgegevens gestuurd en ook van die persoon niets meer gehoord. >;)

Het is blijkbaar zo’n periode. :roll:

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 15:13

Nielojram schreef:
Chabby schreef:
Ze was woedend om het feit dat ik het als een brievenbuspakket had verzonden, in plaats van pakketpost, omdat de levertijd dan een dag langer was.



Had ze wel betaald voor pakketpost?

Nee, ze heeft geen verzendkosten betaald.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 17:20

Ik ben wel een beetje pissig. Bod gedaan op schoenen, tegenbod gekregen en gezegd dat dit goed is als ze nog de zool wil opmeten.
Geen reactie meer, wel gelezen. Dat was vrijdag, vandaag maar berichtje gedaan of het gelukt was.
Zijn ze verkocht. Mazr berichtje gedaan dat het meuk zou zijn om even een berichtje te doen dat ze dan verkocht zijn aangezien de advertentie er wel nog staat.
Kreeg ik me toch een pittige reactie terug...

Is wel zo netjes om even te vermelden dat ze ondertussen verkocht zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 17:54

cobiie schreef:
Ik had iemand donderdag een berichtje gestuurd dat ik hun artikel voor de vraagprijs wou hebben en deze zaterdag op kon halen, nog geen reactie gehad. :roll:

Daarnaast had iemand mij vrijdag een bod gedaan op iets wat ik te koop heb staan, ben daar diezelfde dag mee accoord gegaan + bankgegevens gestuurd en ook van die persoon niets meer gehoord. >;)

Het is blijkbaar zo’n periode. :roll:


Ik heb het andersom, iemand die interesse had in iets en wou gisteren op komen halen, ze had mij Pb gestuurd met alleen hoi, dus ik gedag terug gestuurd en daarna radio stilte...

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 18:16

Hier gaat het momenteel allemaal relatief soepel
Ook wel weer eens fijn

roxiie

Berichten: 7832
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 19:11

_mexx_lady_ schreef:
Ik ben wel een beetje pissig. Bod gedaan op schoenen, tegenbod gekregen en gezegd dat dit goed is als ze nog de zool wil opmeten.
Geen reactie meer, wel gelezen. Dat was vrijdag, vandaag maar berichtje gedaan of het gelukt was.
Zijn ze verkocht. Mazr berichtje gedaan dat het meuk zou zijn om even een berichtje te doen dat ze dan verkocht zijn aangezien de advertentie er wel nog staat.
Kreeg ik me toch een pittige reactie terug...

Is wel zo netjes om even te vermelden dat ze ondertussen verkocht zijn.


Ik vraag me alleen af waarom je bij je eerste bod niet meteen die vraag hebt gesteld?

Ervaring leert dat mensen die veel vragen of na het bereiken van een overeenkomst nog vragen gaan stellen in 9/10 gevallen nog afhaken.
Mogelijk heeft die verkoper die ervaring ook en geen zin in extra werk voor niks (opmeten) en dus verkocht aan iemand die geen vragen meer had.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 19:34

Die ervaring heb ik juist totaal niet
Ik verkoop juist regelmatig aan mensen die na een bod nog een vraag hebben

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 20:10

Wel ja. Ben jij blij als ik je eerst ga vragen om vanalles op te meten, om daarna een bod te doen waar je niet mee akkoord gaat?
Ik heb gezegd dat ik haar tegenbod accepteer indien de lengte van de schoen goed is.
Lijkt me niks verkeerd mee?

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 20:25

Te laat om te editten
Maar ik Koop idd ook regelmatig zelf Met nog een vraag na een bod
Eigenlijk nooit issues mee

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 20:56

*\o/* die slimmerik stuurde opnieuw een bericht, wel van een ander account, dus helaas niet de hele geschiedenis, maar wel mooi bewijs om naar marktplaats te sturen.
Ben heel benieuwd of ze beide accounts willen aanpakken. Heb nog een bericht waarin ze iets zegt waar uit blijkt dat de accounts bij elkaar horen.

Afbeelding

Afbeelding

Captain

Berichten: 21406
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 21:15

Je krijgt in ieder geval wel vriendelijke groeten. :')

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 21:19

Inderdaad haha :))
Kreeg net van marktplaats bericht dat ze het account van de screenshots gesloten hebben *\o/*
Die andere nog niet, maar als ik daar ook weer berichten van krijg, gaan er uiteraard weer wat screenshots naar mp. Ik zie ze er wel voor aan om toch nog wat te gaan sturen, zo snugger zijn ze wel. :')

cobiie

Berichten: 7314
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 21:19

Faline schreef:
*\o/* die slimmerik stuurde opnieuw een bericht, wel van een ander account, dus helaas niet de hele geschiedenis, maar wel mooi bewijs om naar marktplaats te sturen.
Ben heel benieuwd of ze beide accounts willen aanpakken. Heb nog een bericht waarin ze iets zegt waar uit blijkt dat de accounts bij elkaar horen.

[ [url=m/LjRjjT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/F12pFP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het zit ze behoorlijk nog hoog dat je niet voor een appel en een ei aan die persoon hebt verkocht. :Y)

Alsof je na dit soort berichtjes wel genegen bent aan zo’n persoon te verkopen. :')

roxiie

Berichten: 7832
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 21:23

_mexx_lady_ schreef:
Wel ja. Ben jij blij als ik je eerst ga vragen om vanalles op te meten, om daarna een bod te doen waar je niet mee akkoord gaat?
Ik heb gezegd dat ik haar tegenbod accepteer indien de lengte van de schoen goed is.
Lijkt me niks verkeerd mee?


Nouja, in mijn ogen komt dat op het zelfde neer als afhaken omdat de lengte toch niet is zoals gehoopt/verwacht.

Je hoort mij ook nergens zeggen dat er iets verkeerds mee is, wel dat ik zelf al vaak heb meegemaakt dat mensen alsnog afhaken/niks meer laten horen.. en dat dat dus ook de achterliggende reden van de verkoper zou kunnen zijn.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 21:38

Vind ik een beetje misplaatst. Ook al zou het voor ‘’niks’ zijn geweest ben ik wel het type persoon die zich excuseert voor de verloren moeite en dat het toch geen match is.
Ik snap wel dat het misschien wel eerder van dat is geweest maar dat is maar dat is jammer voor degene die wel een antwoord zouden terug geven.

upendo

Berichten: 22301
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 23:27

Ik vraag altijd eerst informatie en doe daarna een bod. :=

Kan me er ook alles bij voorstellen dat het verkocht is aan iemand die niet achteraf nog extra info wilde.. Heb zo vaak zo'n koper gehad die dan nog van alles wilde weten variërend van maten tot verzendkosten en dan opeens niks meer liet weten..

Weg = weg.