Eindelijk kan ik hier een bericht plaatsen.
Wij zijn namelijk een cattery begonnen voor het brits korthaar ras. We willen af en toe een nest fokken maar bovenal zijn onze katten huisdieren.
Wij hebben alle testen gedaan, gezondheidsverklaring, HCM PKD, Fiv & Felv zowel kater als mama. En inmiddels in Queen Toulouse naar de dekkater geweest.
Heel spannend, we mogen vanaf 1 oktober rekenen en dat zou betekenen dat zij volgende week op 25 dagen zit en we kunnen gaan scannen. Ik twijfel om dit te gaan doen, aangezien het meer in ons belang is dan in Toulouse haar belang. We weten nog helemaal niet of mevrouw uberhaubt drachtig is ze kan natuurlijk morgen zomaar weer krols worden.
Voor ons is dit de eerste keer. We hebben heel erg goed contact met haar fokker en de eigenaar van de dekkater maar tips zijn altijd welkom.
Natuurlijk weet ik dat er genoeg dieren in het asiel zitten. Maar er is toch een grote vraag naar britse kortharen en daarom wil ik graag ervoor zorgen dat er bewust en verantwoordelijk gefokt wordt. Daarnaast hebben wij twee HTK die 'gered' zijn dus ik denk dat ik mijn droom nu verantwoordelijk waar mag maken.
Ik wil graag een foto plaatsen van Queen Toulouse maar ik ga nog even uitdokteren hoe dit moet.
Het is een Lilac poes zuiver korthaar. Ze is gedekt door een Blauwe langharige kater. Beiden hebben een stamboom en dit zullen de kittens ook krijgen.
Groetjes!

Queen Toulouse op show vorig jaar.

Scherpte gaat wat uit de foto maar dit is Queen Toulouse ( lousje) nu.
En ons Logo:

En ik twijfel of ik ook een website wil.