Katten- en hondenpension omgeving arnhem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Katten- en hondenpension omgeving arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-18 21:42

Hallo!

Omdat wij voor een aantal dagen ons huis uit moeten ivm asbest in de kruipruimte ben ik op zoek naar:

- Een GOED kattenpension.

- Een GOED hondenpension. Het gaat om 2 honden. Ze kunnen absoluut niet zonder elkaar dus daar dient rekening mee gehouden te worden.
Ook wil ik niet dat ze de hele dag buiten in een kennel zitten met vreemde honden erbij.

Zelf woon ik in dieren. Het liefst een pension dat redelijk in de buurt is.

De kosten maken niet uit! (Normaliter breng ik ze niet naar een pension maar nu heb ik geen keus).

Graag even een toelichting geven waarom je een pension aanraadt en hoe het er daar aan toe gaat.

HEEL ERG BEDANKT

blauwdruivje
Berichten: 222
Geregistreerd: 08-08-08

Re: Katten- en hondenpension omgeving arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 21:56

Als je honden wel met andere honden overweg kunnen, kan ik je Friends uit Rozendaal (bij Velp) aanraden. De honden worden dan in huis opgevangen en niet in een kennel. Ze gaan dan mee met de rondjes van de uitlaatservice. Niet de goedkoopste, maar wel huiselijk en vriendelijk. https://hondenuitlaatservicefriends.nl/0pvang

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 00:27

In de buurt hier kan ik je niet mee helpen. Ik wijk uit maar barneveld waar levenslust/crumselaar zit. Asiel zat eerst in voorthuizen. Ik heb twee heropvoeders die niet samen met anderen kunnen maar ook mensen niet waarderen. Maar wel bij elkaar moeten. In barneveld laat ik ze met een gerust hart achter. Zelfs vorig jaar 12 weken ivm ongeval. Ik kreeg ze terug zoals ze gebracht waren. Stressvrij en ontspannen.

Andere plekken een nacht twee compleet oversture honden

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:12


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Katten- en hondenpension omgeving arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:16

Dat moet je honden wel liggen. Hond die ik ken deed het daar best. Die van mij en een andere hond willen daar niet graag heen. Met die van mij gaat het ook echt niet

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:17

karuna schreef:
Dat moet je honden wel liggen. Hond die ik ken deed het daar best. Die van mij en een andere hond willen daar niet graag heen. Met die van mij gaat het ook echt niet


Heb je het over Brummen? Het mooie is als het zo dicht bij is dat je ze er eerst een paar keer voor een paar uurtjes heen kunt brengen om te wennen. En als ze daar moeten blijven je er zelf ook kunt langs gaan om met ze te spelen. Dan blijft het vertrouwd en hoeven ze hun baas geen hele dagen te missen. Wat dus wel bij sommige honden kan leiden tot wegkwijnen en niet meer willen eten. Zeker als ze geen pension gewend zijn.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:21

Ja wijde blik :j uitstraling van de man moet je hond liggen. En hij heeft een vrij luide stem. Heb daar regelmatig honden heengebracht en weer opgehaald voor mensen die er geen tijd voor hadden. De een kwam er net zo vrolijk vandaan. De andere timide. Die van mij redden zich daar helemaal niet. :n maar ja die gaan in meer pensions volledig over de zeik.