Gezocht stalling in Putten bij het bos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hermes16
Berichten: 65
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: Putten

Gezocht stalling in Putten bij het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-18 13:36

Hallo,

Ik zoek samen met mijn bijrijder een leuke plek om mijn paard te stallen. Ze staat nu op een goede plek alleen de bak is erg zwaar en het bos is erg ver. Daarom de vraag of jullie een leuke stalling weten naast het bos op fiets afstand van het centrum van Putten. Kosten ligt aan de faciliteiten.

groetjes

thequeensmum
Berichten: 3563
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Gezocht stalling in Putten bij het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 14:06

Op fietsafstand? Dat is nogal een rekbaar begrip. Weet wel een prachtig plekje, heb er vroeger een bijrijdpaard gehad. Stal Bato's Erf. Adres is Arnhemse Karweg 10 in Putten. Eigenaar is Jannes Wallet. Weet helaas niet of het nog steeds pensionstal is en hoe het georganiseerd is. Was een hele mooie binnenbak bij. Gelegen tussen Putten en Garderen. Je rijdt zo het bos in, je hoeft geen weg over te steken want het ligt middenin het bos. Website is er helaas niet van.

Amado7

Berichten: 10738
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Gezocht stalling in Putten bij het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 14:47

Jannetje ruiter :) Ligt aan het bos tegenover Pieper.

Hermes16
Berichten: 65
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-18 19:36

truus1957 schreef:
Op fietsafstand? Dat is nogal een rekbaar begrip. Weet wel een prachtig plekje, heb er vroeger een bijrijdpaard gehad. Stal Bato's Erf. Adres is Arnhemse Karweg 10 in Putten. Eigenaar is Jannes Wallet. Weet helaas niet of het nog steeds pensionstal is en hoe het georganiseerd is. Was een hele mooie binnenbak bij. Gelegen tussen Putten en Garderen. Je rijdt zo het bos in, je hoeft geen weg over te steken want het ligt middenin het bos. Website is er helaas niet van.


Dat klinkt erg mooi. Ik ga er eens naar googlen! Fiets afstand. Is max klein halfuurtje fietsen. Dus binnen een km of 10

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 11:44

truus1957 schreef:
Op fietsafstand? Dat is nogal een rekbaar begrip. Weet wel een prachtig plekje, heb er vroeger een bijrijdpaard gehad. Stal Bato's Erf. Adres is Arnhemse Karweg 10 in Putten. Eigenaar is Jannes Wallet. Weet helaas niet of het nog steeds pensionstal is en hoe het georganiseerd is. Was een hele mooie binnenbak bij. Gelegen tussen Putten en Garderen. Je rijdt zo het bos in, je hoeft geen weg over te steken want het ligt middenin het bos. Website is er helaas niet van.


Ja hoor, maar is wel vol, dus vraag me af of daar plek is. Je kan er alleen maar heen gaan. Mailen, een website etc is er niet en heeft ook geen nut.

Verder, succes, want het is een hele lastige zoektocht. Dan moet je echt wachten tot iemand een keer een plekje heeft. Maar het gaat nooit aan alle wensen voldoen.

sassefras
Berichten: 2351
Geregistreerd: 08-06-02
Woonplaats: nijkerk

Re: Gezocht stalling in Putten bij het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 21:31

ik weet wel een heel mooi plekje, alleen is dat ik denk vanaf feb, in het bos, mooie bak en de nieuwe boxen hebben allemaal een uitloop ( de stal moet nog gebouwd worden )