Welke app voor snelle recepten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Welke app voor snelle recepten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 11:52

Wie weet er een fijne app voor snelle recepten? Met ingrediƫnten en handige zoekfunctie?

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Welke app voor snelle recepten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 11:55

Ik gebruik de AH app.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 12:08

Sunrise19 schreef:
Ik gebruik de AH app.


Thanks! Die is idd fijn :)

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Welke app voor snelle recepten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 12:15

Ja geen idee of je wat anders zoekt haha. Maar ik vind de recepten over het algemeen lekker en het is fijn zoeken.

Ik lees even mee voor andere apps. Had ooit wel een app die weekmenus voor je maakte dmv de aanbiedingen van jou supermarkten. Maar geen idee meer hoe dat heet. Dat was een soort tinder voor recepten :')

Anoniem

Re: Welke app voor snelle recepten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 12:38

Ik heb me echt een ongeluk gezocht naar degelijke apps met leuke recepten maar ze zijn er bijna niet. Hier dus idd de AH app, die echt een hele uitgebreide en fijne database hebben voor zowel simpel als wat uitgebreider, en Pinterest. Daar staan alle recepten ter wereld volgens mij wel op :+

Depende

Berichten: 3513
Geregistreerd: 19-07-09

Re: Welke app voor snelle recepten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 13:02

Naast AH gebruik ik graag de Tasty app (in mijn geval ingesteld op vega) staan veel eenvoudige recepten op, one-pot en 5 ingredient enzo. :))

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 10:02

Sunrise19 schreef:
Ja geen idee of je wat anders zoekt haha. Maar ik vind de recepten over het algemeen lekker en het is fijn zoeken.

Ik lees even mee voor andere apps. Had ooit wel een app die weekmenus voor je maakte dmv de aanbiedingen van jou supermarkten. Maar geen idee meer hoe dat heet. Dat was een soort tinder voor recepten :')


Ja die is niet meer :( Die was echt super handig!!

Tasty app ga ik ook eens downloaden, lijkt me handig!

Anoniem

Re: Welke app voor snelle recepten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 10:10

Tasty app had ik idd al, vind die filmpjes zo leuk! :') Maar gaan vaak zo veel ingrediƫnten in, ik woon alleen en heb geen zin om 20 dingen voor 1 recept te kopen :+