Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 10:24

Dat ik vannacht heb gedroomd dat onze kat Saar terug was.Ze zat voor de deur.Maar Saar is al 2 jaar spoorloos verdwenen.Ze zal niet meer terug komen :(

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 10:46

Lau schreef:
Dat ik spijt heb dat ik gister naar school ben gegaan. Was toch niet helemaal beter en ben nu weer terug bij af.....


Me too! Beterschap Lau!

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:09

Toos loonloos, nog steeds :roll:
Vandaag maar weer er achteraan zitten -O-

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:12

Tigress schreef:
Toos loonloos, nog steeds :roll:
Vandaag maar weer er achteraan zitten -O-


Ooohh wat lijkt me dit irritant zeg.. Succes! Hoop dat je het snel ontvangt!

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:25

Dat ik deze week een brief in de bus zou krijgen met info over m'n kranten, die ik morgen voor 8u geleverd moet hebben, en dat ik die nog steeds niet heb. En dat ik het idee heb dat er over het algemeen veel informatie mist. Dit is mijn eerste baantje wat ik fysiek kan doen maar wil er nu eigenlijk niet eens meer aan beginnen :\

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-18 11:27

Aan dat ik gisteren gezakt ben voor mijn rijbewijs..

En dat het mijn beurt is om verkouden te worden. Ging gisteren naar bed met een verstopte neus en keelpijn..

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:30

Is het ook. Doordat ik om medische redenen niet veel uren kon draaien, kwam ik steeds aan het eind van de maand in het rood uit. Even een dagje, hooguit twee...nouja prima. Maar het komt nu al een paar keer voor dat ik ongeveer een week in het rood sta, puur omdat ik niet op tijd wordt uitbetaald. Een week vind ik gewoon belachelijk lang, zeker ook omdat ik het contract staat dat er aan het eind van de maand uitbetaald wordt -O-
Ik heb sowieso straks nog contact met mijn bazin, vraag ik meteen even of er wellicht iets mis is gegaan in de uitbetaling :j

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:31

Dat ik in de wachtrij bij het juridisch loket sta. Gezeur met contracten steeds..

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:01

Groepsdynamische heibel in de klas. Het ziet ernaar uit dat de helft (al dan niet deels/voor een jaar) gaat stoppen (inclusief ikzelf). Dat betekent een tweede jaar van zes mensen en iedereen neemt dat elkaar kwalijk :=

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:18

@Avis beter dan 34 studenten te hebben met een maximale vakcapaciteit van 25 waardoor ik me nu al niet meer kan inschrijven voor vakken voor de tweede periode -O-

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:30

Het feitndat ik straks serie kijken wil kn de trein maar dat ik 2 Apple oortjes hier heb, maar alle gewone oortjes nog bij Mn vriend liggen en ik dus niet op de tablet kijken kan

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:56

Tigress zou ik toch echt wettelijke rente en verhoging vragen. Lijk mij niet de bedoeling dat je hierom in de problemen kom.

Als er problemen zijn met betalen moet de werkgever je hiervoor ook in kennis stellen.

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 13:44

lotthje schreef:
Dat ik deze week een brief in de bus zou krijgen met info over m'n kranten, die ik morgen voor 8u geleverd moet hebben, en dat ik die nog steeds niet heb. En dat ik het idee heb dat er over het algemeen veel informatie mist. Dit is mijn eerste baantje wat ik fysiek kan doen maar wil er nu eigenlijk niet eens meer aan beginnen :\


Ahh dat is vervelend misschien even een keer naar het bedrijf bellen?
Ik vond vroeger tijdschriften rondbrengen best leuk.
Oke met pokkeweer niet maar je bent wel lekker buiten bezig.

Ik heb me vanacht weer geirriteerd.
Ik ben rond 10 uur op bed gegaan gister avond en om half 2 maar weer richting de bank gegaan.
Tussen 10 en half 2 heb ik zo raar gedroomt en ik ben zo vaak wakker geworden met het gevoel dat de nacht alweer om was.
En om half 2 kon ik niet meer slapen...
Heb toen een saai programma gekeken en rond half 4 nog weer in "slaap" gevallen...
Zo vervelend...

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 13:50

Tigress schreef:
Is het ook. Doordat ik om medische redenen niet veel uren kon draaien, kwam ik steeds aan het eind van de maand in het rood uit. Even een dagje, hooguit twee...nouja prima. Maar het komt nu al een paar keer voor dat ik ongeveer een week in het rood sta, puur omdat ik niet op tijd wordt uitbetaald. Een week vind ik gewoon belachelijk lang, zeker ook omdat ik het contract staat dat er aan het eind van de maand uitbetaald wordt -O-
Ik heb sowieso straks nog contact met mijn bazin, vraag ik meteen even of er wellicht iets mis is gegaan in de uitbetaling :j


Ben je ook lid van de bond? Misschien dat die je kunnen helpen?
Ik vind het niet kunnen dat ze elke maand te laat uit betalen..

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 16:03

hagelslag schreef:
lotthje schreef:
Dat ik deze week een brief in de bus zou krijgen met info over m'n kranten, die ik morgen voor 8u geleverd moet hebben, en dat ik die nog steeds niet heb. En dat ik het idee heb dat er over het algemeen veel informatie mist. Dit is mijn eerste baantje wat ik fysiek kan doen maar wil er nu eigenlijk niet eens meer aan beginnen :\


Ahh dat is vervelend misschien even een keer naar het bedrijf bellen?
Ik vond vroeger tijdschriften rondbrengen best leuk.
Oke met pokkeweer niet maar je bent wel lekker buiten bezig.

Ik heb me vanacht weer geirriteerd.
Ik ben rond 10 uur op bed gegaan gister avond en om half 2 maar weer richting de bank gegaan.
Tussen 10 en half 2 heb ik zo raar gedroomt en ik ben zo vaak wakker geworden met het gevoel dat de nacht alweer om was.
En om half 2 kon ik niet meer slapen...
Heb toen een saai programma gekeken en rond half 4 nog weer in "slaap" gevallen...
Zo vervelend...


Ik heb ze binnengekregen hoor! Gelukkig :)

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:18

Fennadev schreef:
@Avis beter dan 34 studenten te hebben met een maximale vakcapaciteit van 25 waardoor ik me nu al niet meer kan inschrijven voor vakken voor de tweede periode -O-

Valt dat even tegen; bij mij heb je (de feedback van) je klasgenoten gewoon keihard nodig om je te ontwikkelen...

Neemt niet weg dat jouw situatie met die vakcapaciteit een bijzonder vreemde is, als ik het zo netjes verwoord.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 19:41

Dat de Brienenoordbrug weer eens open staat

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 19:52

De kat heeft tegen het zadel aan gesproeid -O-

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 20:34

Dat ik experditie Robinson probeer terug te kijken. Maar dat onze wifi de k4 kwaliteit van onze en tv en rtl xl niet aan kan.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 22:17

Mijn docent die me vandaag wederom met de grond gelijk gemaakt heeft, dit donderdag nog een keer gaat doen en koste wat kost er voor probeert te zorgen dat ik mijn komende toets niet ga halen. Wie is hier nou de kleuter met een diploma maatschappelijk werk? Ik niet....

En de huisarts die mijn fysieke klachten onder mijn burn-out af schrijft. Dat is makkelijk verdienen. Zo kan ik ook wel het stapje omhoog naar dokter maken :roll:. En ja, er zal heus een kern van waarheid in zitten. Maar ga dan alsjeblieft niet met een ‘chronisch vermoeidheidssyndroom’ gooien. Daar heb ik toch echt geen behoefte aan om te horen in deze situatie met mijn leeftijd.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 22:27

Het botert niet echt tussen mij en mijn vader. Half buiten gegooid, lange tijd geen contact. Sinds ik zwanger was werd ik weer ‘interessant’ Nu is zijn vriendin hobbyfotograaf en hij pruts maar wat aan met een fototoestel (en mijn lens die hij dus mooi heeft gepikt!) Op de babyborrel zag mijn schoonzus dat. Blijkt nu dat ze die 2 dus heeft geboekt voor een hele dag hun huwelijk te fotograferen (waarvoor er nog belachelijk veel geld wordt gevraagd als je de kwaliteit van foto’s bekijkt) Komt mijn schoonmoeder daar dus deze week mee af gevolgd door: Dus jou vader is er de hele dag met zijn vriendin, tof hé! Nou ik bijna laaiend. Vriend heeft gezegd dat ik mijn mond moet houden tegen zijn zus om haar niet te kwetsen (ze weten maar al te goed hoe de situatie in 1 zit) maar hij vindt het ook totaal niet kunnen. Ik vraag mij af hoe moeilijk het in godsnaam kan zijn om afstand te nemen van 2 mensen die mij het huis hebben uitgegooid en dergelijke. Grrr -:(-

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 23:43

Dat mn concentratie ‘s avonds laat heel goed is terwijl t overdag gewoon niet likt

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 03:13

Dat ik voor de tweede nacht op rij gewoon geen oog dicht heb gedaan. Ik lig nu al 6 uur te draaien en ik ben helemaal klaar. Ik was gewoon moe gister avond maar toch kan ik niet in slaap komen... |(

Ik drink geen koffie of andere cafeïne houdende dranken. Geen alcohol. Ik heb 4 verschillende methoden geprobeerd om in slaap te komen. Stilte, luisteren naar een hypnotiseur, luisteren naar de Sleep with Me podcast en twee verschillende tracks white noise (onweer in mijn geval), en gewoon niks werkt!
Normaal ben ik in 5 minuten weg...

En dan moet ik morgen ook nog werken, maar ik denk niet dat dat er van komt... Ik ben op dit moment zo instabiel als de neten en ik denk niet dat dat over een paar uur beter gaat zijn... |( |o

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 12:28

Dat mn opa nog steeds geen geld heeft overgemaakt. Ik moest zelf een cadeau voor mn verjaardag bestellen en hem dan de rekening sturen zodat ie het kon overmaken, super lief natuurlijk. Maar die rekening heb ik vorige week al gestuurd en ik heb nog niks ontvangen. Het is een redelijk groot bedrag en ik moet ook nog andere dingen betalen wat nu dus niet gaat. Hij zit ook de hele dag thuis niets te doen, dus het is ook niet zo dat ie t heel druk heeft gehad oid. Maar om er nou weer naar te gaan vragen vind ik ook zo vervelend

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 12:45

Avis schreef:
Fennadev schreef:
@Avis beter dan 34 studenten te hebben met een maximale vakcapaciteit van 25 waardoor ik me nu al niet meer kan inschrijven voor vakken voor de tweede periode -O-

Valt dat even tegen; bij mij heb je (de feedback van) je klasgenoten gewoon keihard nodig om je te ontwikkelen...

Neemt niet weg dat jouw situatie met die vakcapaciteit een bijzonder vreemde is, als ik het zo netjes verwoord.


Helaas is mijn universiteit erg in trek dus het is bij alle opleidingen zo dus alle lokalen zitten vol. Daarnaast kun je niet zomaar even ergens een leraar met mariene biologie achtergrond ergens vandaan trekken, dus iedereen zit met de handen in het haar. Maar ik gok als ik vakken mis dat ik dan alsnog gewoon het volledige collegegeld moet betalen, onder het mom "dan had je je eerder in moeten schrijven". Gooi gewoon de universiteit op slot voor buitenlandse studenten, heel sneu voor ze, maar ik wil ook gewoon kunnen studeren.