Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:05

germie zeg ook niet dat er iets mis mee is toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:06

SecretLIN schreef:
quera schreef:
Ja dat mag ze


sorry hoor mag ik ook zeggen wat ik vind


Waarom moet jij er iets van vinden dan?

germie

Berichten: 25961
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:09

Nee hoor, een ander mag de daad van mij elke 5 minuten herhalen, maar iemand met een asexuele geaardheid doet het niet. Geen behoefte aan en velen vinden het net als ik goor. Masturberen kunnen wij ook ensommigen doen dat. Verliefd worden wij ook. Dus een hele normale, maar helaas vaak onbegrepen geaardheid.

Maar ok, dit was offtopic.

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:13

Waarom moet jij er iets van vinden dan

Misschien omdat dit een openbaar forum is?

germie

Berichten: 25961
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:20

Iedereen mag zijn mening verkondigen. Elke mening is correct hier, voor of tegen. Ik schreef alleen dat hpv wel overgedragen moet worden en zonder de daad loop je geen risico. Zijn toch wat lichaamssappen voor nodig. Niet iedereen zal deze geaardheid begrijpen, omdat men mogelijk zelfs denkt niet zonder sex te kunnen leven, maar het is zelfs een redelijk veel voorkomende geaardheid, men denkt 1% vande bevolking heeft deze geaardheid. Dus heel normaal eigenlijk.
Staat los van de uitstrijkjesdiscussie, maar omdat de kans op hpv bij mij nihiel is loop ik toch minder risico. En tja, 2 keer ishet vertrouwen geschaad. Dat speelt mee. Het zou anoniemmoeten kunnen. Geen adres, maar via een apart aangemaakt emailadres ofzo. Dan kun je zelf weten watje met de uitslag doet en staat nergens mevrouw x gaat niet of negeert uitslag. Want ook daarin ben jegeheel vrij en de keuze van negeren of niet behandelen is ook correct.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:24

SecretLIN schreef:
Waarom moet jij er iets van vinden dan

Misschien omdat dit een openbaar forum is?


Over het lichaam van iemand anders? :?

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:43

Relaxed schreef:
SecretLIN schreef:
Waarom moet jij er iets van vinden dan

Misschien omdat dit een openbaar forum is?


Over het lichaam van iemand anders? :?



heb niks over haar of haar lichaam gezegd weet niet waar je dat weghaald en ook niet wat ze wel of niet moet doen.. alleen of ze het perse goor moest noemen maar goed maak ervan wat je wilt

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:45

klopt germie, ieder zijn eigen keus over wel of niet gaan, ik wou eerst ook niet gaan maar nadat ik onlangs in ziekenhuis gelegen heb is alle gene om er te moeten liggen wel weg, daar zah ik ff tegen op

nu in spanning nou ja in mn achterhoofd wachtend op de uitslag

Palmera

Berichten: 9459
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 22:02

Allemaal leuk en aardig, maar ik ga toch ook niet mijn sterilisatie ervaring uit de doeken doen in het topic over lastig zwanger worden?

Germie krijgt geen HPV, prachtig! Dan beperken we ons hier tot de mensen die dat wel kunnen krijgen.

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 22:12

@Germie je kunt he officieel afmelden voor het bevolkingsonderzoek dan krijg je nooit meer die "ergerlijke" oproep. (heb ik ook gedaan). Maar goed ik heb al bmhk gehad en alles is weggehaald behalve eierstokken....

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:12

Iemand nog uitstrijkjesnieuws?

germie

Berichten: 25961
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 06:35

studiemiep schreef:
@Germie je kunt he officieel afmelden voor het bevolkingsonderzoek dan krijg je nooit meer die "ergerlijke" oproep. (heb ik ook gedaan). Maar goed ik heb al bmhk gehad en alles is weggehaald behalve eierstokken....

Klopt, maarde toon stond mij 5 jaar geleden niet aan. Ze wilden ook dat jeeen reden waarom niet invulde. Gaat ze niets aan. N.v.t. had natuurlijk gekund, maar dat ze bijhouden wie gaat en wie niet en bij niet gaan een herinnering sturen schoot mij nog meer in het verkeerde keelgat. De brief van gisteren ligt ongeopend bij het oud papier samen met reclamefolders. Zonde van de boom om die brief te drukken denk ik dan. En niet zonde van de reclamefolders. Ik vind het gewoon te veel bemoeizucht. Ik negeer het gewoon, erger me bij elke brief 2 dagen, maar het waarom niet gaat ze niets aan. Brieven worden bezorgd door sandd, dus ik ontvang zegewoon niet ( heb diverse klachten gehad over sandd en daardoor zelfs abbonnementen opgezegd wegens niet of te laat bezorgen).
Ik zie het gewoon als spam negeren. Ben vrij om post te openen of juist niet.

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 06:48

Germie je komt bij mij over, dat het altijd aan een ander ligt. De post, sand, het bevolkingsonderzoek....

Je kan er zelf toch ook even energie in steken, om contact met het bevolkingsonderzoek op te nemen en te zorgen dat je helemaal niet, nooit, never, meer post van ze krijgt. Dan is het toch klaar en hoef je hier ook niet meer te posten dat je weer een brief hebt gekregen. Iedereen happy wat mij betreft.

Maar je moet wel even de handjes uit de mouwen steken. :j

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 06:50

lieveli schreef:
Iemand nog uitstrijkjesnieuws?


Nope. Ik ben net in februari geweest. Dus over vier en half jaar weer. Dan denk ik wel, wat gaan de jaren snel -O-

:D

germie

Berichten: 25961
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 07:18

Morris schreef:
Germie je komt bij mij over, dat het altijd aan een ander ligt. De post, sand, het bevolkingsonderzoek....

Je kan er zelf toch ook even energie in steken, om contact met het bevolkingsonderzoek op te nemen en te zorgen dat je helemaal niet, nooit, never, meer post van ze krijgt. Dan is het toch klaar en hoef je hier ook niet meer te posten dat je weer een brief hebt gekregen. Iedereen happy wat mij betreft.

Maar je moet wel even de handjes uit de mouwen steken. :j
klopt, maar ik doehet op mijn manier. Sandd heeft meerdere keren bladen laterbezorgd of niet bezorgd ( waren al te koop in winkel). En staat op zich hier los van. Maar als ikgewoon mij 2 dagen wil ergeren en een lege envelop retour afzender stuur, of ongeopend iets bij oud papier gooi isdat mijn ding. Niet zielig, niet lui, mijn keuze om met deze ergernis om te gaan. Ik weet dat ik kan reageren met stuur mij geen spamrotzooi meer, maar geen zin in. Mijn manier. Daar klaag ikniet over, ik reageer alleen netjes op de opmerking dat je het op kunt zeggen. Klopt, maar de manier waarop is irritant. Dus negeer ik liever. Amen. Happy germie.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 07:29

lieveli schreef:
Iemand nog uitstrijkjesnieuws?

Nope, ik voorlopig ook nog even niet! Laatste keer weer lisexcisie gehad en dat was oké.

genja
Berichten: 3942
Geregistreerd: 12-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 07:47

lieveli schreef:
Iemand nog uitstrijkjesnieuws?



Nee zit te wachten op de uitslag Na controle uitstrijkje na de lisexisie nu half jaar geleden

Anoniem

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 08:40

Ik verwacht nog een oproep, word bijna 35.. :+

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 08:53

Ik moet weer bellen maar ik zit er tegenaan te hikken.

Berdien

Berichten: 64526
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:21

Ik moet nog voor de controle maar mn hoofd staat er niet zo naar. Volgende week maar even langs gaan.

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:15

ik wacht op uitslag maandag huisarts geweest

Palmera

Berichten: 9459
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:22

Germie, je negeert het blijkbaar niet, je klaagt wél (hier) het zit je ook erg hoog zo te lezen. Kun je daar geen eigen topic over openen, aangezien we nu al zijn aanbeland bij het postbedrijf.

Sommige mensen in dit topic hebben een pijnlijk uitstrijkje of iets anders gehad, anderen een niet fijne uitslag en weer anderen zitten nagelbijtend te wachten of hebben vragen.
En jij komt aan met het postbedrijf. Je hebt alle recht om niet mee te doen, maar maak het voor anderen voor wie het ook niet leuk is niet nog een graadje enger met het blijven herhalen van hun fouten. We weten namelijk allemaal dat, hie vervelend voor jou ook, dat eerder uitzondering dan regel is.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:28

Fijne reactie Palmera, veel tactvoller dan ik zou kunnen!

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:31

Wat werkt iedereen jou toch bewust tegen, Germie.

Ik mag in januari of februari weer voor een controle ivm pap3 vorig jaar. Hopelijk niet weer een pap gestegen.

Amalarab

Berichten: 7455
Geregistreerd: 24-11-07
Woonplaats: Friesland

Re: Uitstrijkje voor baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:36

Ik wacht op de oproep eind deze maand, 15 jaar geleden pap4 gehad en toen met een lisexcisie weggehaald.
Sindsdien altijd een goede uitslag maar wat is er gebeurd de afgelopen 5 jaar? Ik ben benieuwd.