Cadeau bruiloft

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Cadeau bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-18 21:07

Hoi allemaal!

Zeer kort dag, maar last minute is gebleken dat ik tóch als bruidsmeisje aanwezig kan zijn op de bruiloft van mijn vriendin. Het was een beetje dubieus of ik mee kon omdat ik net met een BBL opleiding ben gestart en dus toestemming moest krijgen van zowel school als werkgever. De bruiloft wordt gehouden in Florida (USA) en gelukkig is er toestemming gekomen om een week erheen te gaan. :j
Samen met 2 andere meiden (1 ringen meisje, het nichtje van de bruid en 1 ander bruidsmeisje, andere goede vriendin van de bruid) zullen wij die grote dag aanwezig zijn.
Er is ons gevraagd niks te regelen (vrijgezellenfeest of iets) omdat we veel dingen als groep gaan ondernemen en er gewoon geen tijd voor is (+ alles kost iedereen eigenlijk al genoeg centjes).
Nu weet ik niet wat normaal is om te geven aan het aanstaande paar en hadden wij 3en wel het idee om een leuk cadeau uit naam van ons 3 te geven.
Maar we hebben slechts tot en met donderdag avond tijd om iets te regelen, moet makkelijk mee kunnen (en mogen) op de vluchten en eigenlijk zijn we echt inspiratieloos at this moment. :+
Andere optie is om het achteraf te geven, maar eigenlijk is dat wel onze laatste keuze als dit even kan.

Dus bokt: Help?! Wie heeft er goede ideeën?
En wat is 'normaal' om te geven?

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Cadeau bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:10

Wij hebben een cadeaubon vd fotowinkel gegeven, daarmee hebben ze een trouwfoto laten uitvergroten :D

daantjuhhh

Berichten: 26871
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:11

Een tegoedbon voor een foto gemaakt tijdens de bruiloft op canvas?

daantjuhhh

Berichten: 26871
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:11

ReadTheRulez schreef:
Wij hebben een cadeaubon vd fotowinkel gegeven, daarmee hebben ze een trouwfoto laten uitvergroten :D

Nou 2 zielen 1 gedachte :Y)

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-18 21:13

daantjuhhh schreef:
ReadTheRulez schreef:
Wij hebben een cadeaubon vd fotowinkel gegeven, daarmee hebben ze een trouwfoto laten uitvergroten :D

Nou 2 zielen 1 gedachte :Y)

Kijk zo ver kwam mijn gedachte niet eens :+
Leuk idee, even uitzoeken of niet iemand al het zelfde idee had. Ben dus ook nog steeds heel benieuwd naar meer ideeën. Maar deze gaat zeker op ons optie lijstje! :j

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Cadeau bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:23

Weten jullie of ze op huwelijksreis gaan en waarheen? Misschien kunnen jullie een activiteit voor ze daar regelen? Als ze bv ergens heen gaan waar je mooi kan duiken, een duikcursus. Of bv ergens waar ze ene mooie helikoptervlucht kunnen doen?

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Cadeau bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:28

Wij hebben een mooie mand samengesteld met messen die ze graag wilden hebben en daarbij twee (letterlijke) broodplankjes gegeven.

Is het bruidspaar bezig met een verbouwing of iets dergelijks? Misschien dat je daar op in kan spelen met het cadeau?

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:36

Sani schreef:
Wij hebben een mooie mand samengesteld met messen die ze graag wilden hebben en daarbij twee (letterlijke) broodplankjes gegeven.

Is het bruidspaar bezig met een verbouwing of iets dergelijks? Misschien dat je daar op in kan spelen met het cadeau?

Dan zou ik je adviseren om die messen pas ter plekke te kopen. Het wordt een tikkie moeilijk (lees: onmogelijk) om met messen aan boord van een vliegtuig te komen.

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:38

estja schreef:
Sani schreef:
Wij hebben een mooie mand samengesteld met messen die ze graag wilden hebben en daarbij twee (letterlijke) broodplankjes gegeven.

Is het bruidspaar bezig met een verbouwing of iets dergelijks? Misschien dat je daar op in kan spelen met het cadeau?

Dan zou ik je adviseren om die messen pas ter plekke te kopen. Het wordt een tikkie moeilijk (lees: onmogelijk) om met messen aan boord van een vliegtuig te komen.


In je ruimbagage is het geen enkel probleem hoor.

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-18 22:05

iirrssjjee schreef:
Weten jullie of ze op huwelijksreis gaan en waarheen? Misschien kunnen jullie een activiteit voor ze daar regelen? Als ze bv ergens heen gaan waar je mooi kan duiken, een duikcursus. Of bv ergens waar ze ene mooie helikoptervlucht kunnen doen?

Helaas heb ik geen idee wat hun ideeën zijn. Ze gaan met enige regelmaat op vakantie en heb ze ook nergens over gehoord eerlijk gezegd. Moet ook zeggen dat de ideeën die je noemt erg leuk zijn maar helaas niet in ons budget liggen (nichtje van de bruid is 14 dus in principe verlangen we van haar niet dat ze mee deelt in kosten, en we leggen alle 3 al zo'n €1000 per persoon neer om erbij te kunnen zijn en mee te kunnen op de geplande uitstapjes).

Sani schreef:
Wij hebben een mooie mand samengesteld met messen die ze graag wilden hebben en daarbij twee (letterlijke) broodplankjes gegeven.

Is het bruidspaar bezig met een verbouwing of iets dergelijks? Misschien dat je daar op in kan spelen met het cadeau?

Leuk idee maar helaas zijn ze iets meer dan een jaar terug al samen gaan wonen en is de inboedel compleet. :(
We hebben gedacht (toevallig kreeg ik er ook een lief pbtje over van iemand) aan een leuk houten snijplankje met mr&mrs. *naam* erop en de trouwdatum gegraveerd.
Alleen zitten we in twijfel of dit wel mee aan boord mag gezien ze op de vliegvelden zo huiverig zijn op houtsoorten, planten, dieren en ziekten..