[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 17:46

Ik scheer ook in oktober. Moet 2x per winter dan lukt het meestal!

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 11:39

Morgen het debuut! Krijg nu al zenuwen hoor pfff

annieeek_x
Berichten: 4
Geregistreerd: 18-04-18

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 19:34

Wij scheren meestal ook eind oktober en de pony ergens begin van t jaar nog een keer.

Succes Shelly! Komt helemaal goed! Je hebt je paardje netjes voor elkaar!

trysteffy

Berichten: 3236
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 19:35

Heb ik dan altijd geluk dat ik maar 1 keer hoeft te scheren haha ik scheer altijd midden oktober

Meya_

Berichten: 1432
Geregistreerd: 16-07-06

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 08:43

Succes voor de wedstrijdgangers!
Fijn Blanca!

Ik zit in twijfel om volgend weekend weer op wedstrijd te gaan of toch nog even verder thuis doorrijden..

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 09:13

Succes vandaag Shelly! Je kunt het +:)+

Ideaal trysteffy, Marena is in december echt wel weer teddy.. Haha. Ook wel logisch met een haflinger.

Ehhh.... Welkom, Blanca? :Y)

Bij twijfel niet doen Meya. Aan de andere kant: wat heb je te verliezen? Waar wil je heen?

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 10:02

Fijn Bianca en succes Shelly!

Ik wilde voor volgende week zondag opgeven om weer eens te proberen maar was al gesloten, kijken of ik nog bij kan schrijven.
Hij loopt nog niet echt fijn met de andere kussens onder mijn zadel maar ik ben bang dat mijn eigen kussens nog even duren, dus ik ga het toch maar proberen anders zijn we er helemaal zo lang uit...

Ik scheer meestal eind okt en dan probeer ik het bij 1x te houden, Ferro is helemaal erg gespannen met scheren dus wat niet nodig is doe ik liever niet.

Meya_

Berichten: 1432
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 12:18

Zo denk ik ook rianne :+ ene kant, wat heb je te verliezen maar andere kant.. het is naar mijn mening nog niet perfect :o Heb nieuw huiswerk gekregen en dat zit er (natuurlijk) niet binnen 1 week goed op :Y)

Geen idee, zijn best veel volgend weekend. Oudega appelscha foudgum Beilen.. Weet ook niet waar ze evt nog plek hebben

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 16:13

Ja je hebt niks te verliezen natuurlijk Meya! Gewoon zien waar jullie staan?


Ik had vandaag mijn debuut. Echt een droom debuut twee winst!! Tweede proef ging echt slecht, maar wonderbaarlijk bijna evenveel punten als de eerste. Hij heeft zn ding gedaan is gewoon braaf geweest is me al heel wat waard. We hadden 183,5 en 183. Mega trots natuurlijk, nu verder werken aan de SB en het op de letter overgangen rijden.
Afbeelding

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 18:15

Wow dat is knap!
Gefeliciteerd!

annieeek_x
Berichten: 4
Geregistreerd: 18-04-18

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 18:22

Jeej wat knap Shelly! Gefeliciteerd .

annieeek_x
Berichten: 4
Geregistreerd: 18-04-18

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 18:22

Zie ik nou goed dan iemand mijn bericht gekopieerd heeft? :=

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 19:55

Welkom Bianca :-)
Meya, het hoeft niet altijd perfect te gaan. Je kan ook gaan op te weten wat de jury er nu al van vindt.

Proficiat Shelly, prachtig debuut :D

Ik heb gisteren terug winst gereden: 182,5. Ik vond ze echt fijn lopen, lekker aan het been en ik had er echt plezier in. Vanaf nu gaan we dus ook twee proeven starten. Volgend weekend blijven we thuis, volgende wedstrijd is 13/10. Hopelijk houdt ze het twee proeven vol want ze valt zo snel plat op vreemd terrein :-(

trysteffy

Berichten: 3236
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:47

@meya je kan ook gaan om soort van nieuwe les te oefenen om te weten waar je weer veder aan kan werken.
@shelley21 vind jou paardje er zo leuk uitzien! Maar gefeliciteerd met je winst!
@nouvel nou wel ergens kunnen inschrijven?
@hifive5 gefeliciteerd met je punt! Mag ik vragen wat de reden is dat je er maar 1 start? Wegens haar conditie of kracht?

Ik heb vandaag ook weer na lange tijd mij debuut gemaakt 1e proef tja 1 leter overgeslagen met de middenstap kon me vader ook niet echt verstaan aangezien er andere lekker in de andere baan hard aan het praten waren.. en met het halsstrekken met teugels opmaat maken in galop 2 passen gaan en daarna stil te proberen staan. Toch nog 180 punten en 2e proef ging wel iets beter daar 181 dus 2 winstpunten er bij 2x 3e wij zijn eindelijk na ander half jaar met veel wedstrijd pauzes M2 startgericht ik wil denk ik nog 1 keer M1 starten om te proberen toch nog even hoger te kunnen rijden richting de 190.
Double word ieder geval donderdag lekker gekraakt en week daarna les hopelijk mag dat weer. Wil dan de 21 ste weer op wedstrijd als dat kan

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 06:46

HiFive en trysteffi ook gefeliciteerd!
Wat een puntjes weer gehaald zo, fijn!

Ik kon nog inschrijven, dus komende zondag gaan wij ook weer eens op pad.

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 08:06

trysteffy fijn debuut. Had je iets minder 'slordig' gereden zullen je punten gelijk hoger gelegen hebben.

Mijn paard heeft conditie genoeg maar ze wil tijdens de proeven wel plat vallen. Of ik stop met rijden? kan ook. Ik moet er de tweede proef vaak op zitten drammen. Als ik been geef krijg ik een pufje te horen :') Dus vandaar deden we 1 proefje. Hopelijk gaat dit over met tijd en oefenen.

annieeek_x
Berichten: 4
Geregistreerd: 18-04-18

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 10:34

Goed bezig allemaal! Mooie punten! Gefeliciteerd! Ik denk dat ik pas in december weer wat kan gaan doen.

Volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje, dus daar word ik de komende weken druk mee :o.

Paardjes pak ik daarna qua training wel weer op. Halve training wekt ook niet ..

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 11:23

Mooie punten allemaal!

Gefeliciteerd aniek met jullie huis!

Ben nog steeds blij van gister! Echt top debuut.

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 14:52

Wat bedoel je Aniek, met dat iemand jouw bericht heeft gekopieerd?

Gefeliciteerd met je debuut Shelly, heel netjes! +:)+

Jullie ook gefeliciteerd met de punten trysteffy & HiFive! :D

Mijn wedstrijd gister ging niet heel lekker. Marena was de hele week al sloom en had nog niet echt fijn kunnen rijden v/d week dus had er al niet heel veel vertrouwen in, maar vol goede moed.. :Y) Ze was wel wat sloom en de SB kwam er totaal niet uit, ze stond bijna stil. Eerste proef ook wat onrustig met haar hoofd. Tweede proef ging een stuk lekkerder. Sowieso eerste proef geen winst verwacht, tweede misschien net maar ze had wel stukken beter gelopen dus had 't ook begrepen als dat net geen winst was. Krijg ik de punten: 169,5 en 171.. Ehm :+ Overal 5, 5.5 en 6jes op. Ook op de oefeningen die gewoon simpel en heel netjes waren (door S van hand veranderen bijvoorbeeld). Tijdens het groeten in de tweede proef keek de jury niet eens, zat mooi de andere kant op te kijken. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.. Zo onfatsoenlijk.

Bijzonder ook wel. Een mooi paard, dat kreupel liep in de proef (volgens rijder zelf), rijdt gewoon dikke winst.

Dus, deze keer ( en de jury) maar gauw weer vergeten. Op naar de volgende!

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 17:05

Een wedstrijd om gauw te vergeten zeg!
Als de jury nog niet eens kijkt en er zich maar snel vanaf maakt door 5 en 6en te geven.. :n bah jureer dan gewoon niet zeg.
En een kreupel paard dat winst rijdt, was het dan vriendjespolitiek?

Op naar de volgende!

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 17:09

Heel apart inderdaad, hopen dat je die jury niet te vaak treft...

Kar_lien

Berichten: 49
Geregistreerd: 06-03-15
Woonplaats: Gemeente Molenwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 19:11

Gefeliciteerd Shelly, wat een lekker debuut!
Rianne wat jammer van die jury zeg, inderdaad maar hopen dat je die niet meer treft.
Wij hadden zaterdag op stal een clinic georganiseerd, van M.elanie M.outhaan. Was erg leuk, wel pittig, wat ook aan mijn gezicht te zien was op bijna alle foto's die gemaakt zijn :+

Afbeelding

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 20:02

Hoi luitjes! ik ben terug uit Amerika.. zo even een beetje reageren op iedereen..

trysteffy

Berichten: 3236
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 07:22

@rianne_ jeetje dat is echt niet leuk als de jury zo doet je doet je best om je paard actief te houden en dan dit... bij een vriendin zondag ook die reed voor het eerst L1 en niemand had winst behalve eentje die had 214 punten maar kende jury en de rest zat allemaal lager dan 178 dat lijkt dan ook vriendjes politiek.
@aniek gefeliciteerd met de sleutel van je nieuwe huisje!
@karlien leuk vind het altijd leerzaam om toch een clinic van iemand anders te volgen hier word er binnenkort in de buurt een clinic geven van Patrick van der meer helaas moet ik werken anders zou ik echt willen meedoen alleen de clinic is ook wel een beetje duur.
@flevolander welkom terug! Hopelijk heb je genoten!
@bianca13 heb je ook winst nog gereden?

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 12:31

Kar_lien, leuke foto! Heb je veel bijgeleerd? Ik heb ook de kans om mee te doen aan een dressuurclinic in Z.ele voor 3 dagen maar het is zoveel geld #)

Flevolander, welkom terug!