PZB video over “bokthaat”

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cinnepin

Berichten: 8929
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: PZB video over “bokthaat”

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 22:09

@ trui, ooh ok, wel wat triest idd,,,maarja ze is nog jong..toch?

Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Re: PZB video over “bokthaat”

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 22:10

18, dan hoop ik dat je meestal verstandiger bent dan dit -O-

Cinnepin

Berichten: 8929
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: PZB video over “bokthaat”

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 22:12

Nouja sommigen worden laat volwassen. Ze gooien alleen maar hun eigen ruiten in zo. Er zullen vast mensen zijn die ze niet meer serieus nemen met zulke acties.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: PZB video over “bokthaat”

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 22:59

Naja het raarste vind ik dan nog dat je een topic pakt die 1/1,5 jaar op slot zit. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 23:37

Ik vind het bijzonder dat in besproken ben ik dat filmpje :')

Zegt genoeg over die toko

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: PZB video over “bokthaat”

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 23:50

Oh vertel,vertel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 23:54

Kreeg deze via pb gister :


Afbeelding


Maar echt :') pony s van de markt gered en kwamen op stal aan en trailer open met die zielige pony s en overal kwamen penny meisjes weg :') , en zij dacht dat zij penny was nee goed lezen meid :+

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 00:11

Even los van wie het zijn en wat het doet en of de "beschuldigingen" of meningen terecht zijn of niet

Dit doe je toch niet? Mensen van een forumsite zo op deze manier beantwoorden maar dit naar een internationaal en totaal ander platform te brengen? Wat heeft het nou voor ander nut om het op youtube te brengen dan aandacht te vragen?

Ik ben zeer nieuwsgierig maar ik denk dat er iemand die op zijn tenen getrapt was tot zinnen is gekomen en hem verstandig heeft verwijderd.

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-18 00:14

Chips, nu had ik gewild dat ik de video gewoon meteen had gekeken! 8)7 Heel eerlijk, ik kan toch al raden wat er zo ongeveer in voorkwam; Dat meidje dat reacties gaat lezen, en dan iets in de trant van “Wij zijn helemaal geen penny’s, jullie weten niet waarover jullie het hebben kom maar een langs dan kunnen jullie het zelf zien” (want dat zaten ze toch zo trots te verkondigen in dat vorige topic? :') )

Maar alle gekheid op een stokje: Ik vind het jammer. Jammer dat een organisatie welke eigenlijk een prima initiatief was, zo onprofessioneel wordt gerund. Had het er laatst nog over met mijn dochter; schijnbaar heeft ze ook nogal vaak ruzie met haar vrijwilligers/vriendinnen en daardoor rouleren de vrijwilligers daar nogal eens := Maar dat is natuurlijk niet helemaal relevant aan dit topic, dus daar zal ik het maar even bij laten ha ha!! =:)

AmyJamess

Berichten: 2120
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: PZB video over “bokthaat”

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 00:41

Ik zat op dit topic te wachten :Y)

Heb de video gezien, en heb echt vol verbazing zitten kijken.
Zo arrogant en kinderachtig hoe ze het allemaal voorlas en vertelde.
En inderdaad, in plaats van dat ze er nou serieus op in ging en verdere uitleg bij zou geven maar nee. Alleen maar dat bokt het totaal verkeerd had en het allemaal niet waar was.
Ik vraag me af waarom ze het nu verwijderd heeft, in de opening had ze nog zo'n grote mond dat ze schijt had aan de bokkers die ze bij naam noemde.
Hoop dat ze een keer verstandig worden, en eens alle tijd en energy die ze in het vloggen stoppen eens in hun stichting stoppen.

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: PZB video over “bokthaat”

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 00:46

Ach als we nog even doorgaan, kan ze een nieuwe video over dit topic maken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110696
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 01:21

Ik heb de video ook gezien. Idd over een topic van anderhalf jaar geleden..
Had de video dan meteen gemaakt. Dan was het nog actueel geweest.
Maar blijkbaar had ze iets nodig om views te trekken.
De opvang heb ik verder geen ervaring mee, maar ze bevestigd zo wel de vermoedens dat het alles behalve professioneel is en vooral heel kinderlijk hoe ze iedereen weg zet als 'haters' :') In het topic stonden namelijk best hele goede vragen en adviezen.
Ze kan beter haar energie steken in de opvang.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: PZB video over “bokthaat”

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 01:52

Och...ze benoemde eigenlijk ook maar een paar bokkers... Sterreke was ook een van de gelukkigen. Zwak dat ze m verwijderd heeft. Als je de ballen hebt iedereen bij naam te noemen heb dan ook de ballen om het online te laten hoe kinderachtig je de video er uit laat zien. En heb de ballen om echt kritisch de haatreacties inhoudelijk te beantwoorden.

Amado
Berichten: 1328
Geregistreerd: 22-01-15

Re: PZB video over “bokthaat”

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 07:14

Enneh, dit kan zichzelf 18 noemen?
Jammer dat ik de video niet kan zien, maar manman grow up
Misschien moeten ze eens bedenken waarom zij allemaal negatieve dingen krijgen en bijv paardenkamp soest niet. Of welke andere stichting dan ook

Alja

Berichten: 25601
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: PZB video over “bokthaat”

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 07:33

Komt vast omdat het binnenkort weer zuidlaardermarkt is ;)

Christiene
Berichten: 7723
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 08:00

Het blijft ook in het nieuws komen zo.. als je iedere keer dit soort filmpjes online zet.

Zet wat van de stichting online ipv de negatieve reacties van jaar geleden.

Ik ben ook geen voorstander van wat ze soms online laten zien of dat de organisatie zelf is of een van de medewerkers/helpers/ect is. Sommige dingen zouden beter niet erop kunnen komen of net iets anders.

De stichting op zich heeft gewoon goede bedoelingen. Hoe ze dat doen bepalen ze gelukkig zelf en niet iedereen van achter de pc. Reacties en meningen houd je toch

Koosnaamloos
Berichten: 241
Geregistreerd: 31-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 08:46

Amado schreef:
Enneh, dit kan zichzelf 18 noemen?
Jammer dat ik de video niet kan zien, maar manman grow up
Misschien moeten ze eens bedenken waarom zij allemaal negatieve dingen krijgen en bijv paardenkamp soest niet. Of welke andere stichting dan ook

Dat komt denk ik ook, omdat andere stichtingen al het geld in paarden redden stoppen. Dit meisje heeft liever dure spullen en een iphone x ipv meer paarden kunnen 'redden.'

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: PZB video over “bokthaat”

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 08:51

Ik had hem graag willen zien. Ben uiteraard weer te laat.. zal er vast en zeker ook in gezeten hebben.
Erg onprofesioneel (zoals hun wel vaker zijn) en kinderachtig. Herinner mij nog goed dat ze toen absoluut niks wouden uitleggen of in debat wouden gaan om de dingen die er gezegt worden te ontkrachten.
Ik vind het nog steeds een slimme handelaar.

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: PZB video over “bokthaat”

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 09:21

Ik snap eigenlijk de vader niet dat hij hun dit zo laat doen? Ze zetten zijn bedrijf voor kak zo maar ja het is en blijft een onprofessionele gebeuren.

Telpeva

Berichten: 14724
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 09:25

Heb net even een kijkje genomen op hun blog op hun website... wow, just wow. Ze lijken compleet in een eigen wereldje te vertoeven

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 09:25

Koosnaamloos schreef:
Amado schreef:
Enneh, dit kan zichzelf 18 noemen?
Jammer dat ik de video niet kan zien, maar manman grow up
Misschien moeten ze eens bedenken waarom zij allemaal negatieve dingen krijgen en bijv paardenkamp soest niet. Of welke andere stichting dan ook

Dat komt denk ik ook, omdat andere stichtingen al het geld in paarden redden stoppen. Dit meisje heeft liever dure spullen en een iphone x ipv meer paarden kunnen 'redden.'



Kreeg ook laatst een aanbevolen video van hun ‘voor meer dan 1000 euro aan spullen gekocht?!’
Eskadron dekjes, dure springbeugels (190 :brr: )een bontje waarbij ze letterlijk zeggen ‘ja deze is zo mooi deze hebben we gehaald voor fotos of wedstrijd’, veel voor hunzelf als rijbroeken en jasjes en polo’s, dure frontriemen ‘want we hadde nieuwe nodig’, DURE rijbroeken. Ja zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar dit is wel wat jij inderdaad ook zegt, liever dure spullen voor zichzelf en dure vlogspullen dan voor de paarden

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 09:32

Waarom laten jullie dit niet lekker met rust? Ik ken de stichting persoonlijk niet maar ze doen goed werk met de paarden. Niet alles word gefilmd. En tuurlijk het oogt soms wel een beetje kinderachtig. Maar het is ook voornamelijk bedoeld voor jonge kijkers.

En ja ik heb de video ook gezien. En ze was misschien wel een beetje apart met der uitspraken maar laat het gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 09:33

Jullie beseffen je dat zei geld verdienen met views dus hoe meer jullie kijken hoe meer geld ze verdienen? :+ En hoe langer dit blijft bestaan..

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 09:34

Uhw, wie zijn jullie om een mening te hebben over wat zij met haar geld doet?

upendo

Berichten: 22279
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 09:37

Video is al offline. :)