Grondwerk les omg Groningen/Drenthe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eline_S_S

Berichten: 3524
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Grondwerk les omg Groningen/Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-18 21:46

Ik ben opzoek naar iemand die les in grondwerk geeft in de omgeving noord Drenthe/ Groningen.
Ik heb een 2-jarige ruin waarbij ik de indruk heb dat we nog wel eens miscommunicaties hebben. Ik wil graag iemand die mij dus in het grondwerk kan begeleiden. Ik zoek iemand die op locatie komt (Eelde) en lessen van ongeveer 20/30 minuten geeft :)

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Grondwerk les omg Groningen/Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 21:49

JB stables uit mussel werkt volgens de voest methode. Jacqueline weet waar ze het over heeft..

D_M_L

Berichten: 187
Geregistreerd: 27-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 21:50

Ik woon zelf helemaal niet in die richting maar kwam ’Mispha’ tegen. Leek me inhoudelijk geweldig voor een grondwerkles, maar was helaas te ver weg. Misschien kun je daar even kijken, gezien zij meer in jouw richting zit en op locatie kan komen? :)

josie
Berichten: 5412
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Grondwerk les omg Groningen/Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 21:52

Ik vermoed dat Dureza wel iets voor je kan betekenen, zit in Grolloo

Svadilfari1

Berichten: 698
Geregistreerd: 28-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 23:17

Meestal voor langer dan 1 uur mbt verdiepen; heb ik 1 keer in de zoveeltijd tijd les van Janet Bos. Van in contact met paarden. Daarnaast mbt korte sessie als ik ergens tegen aan loop met vast paardje heb ik fijne ervaring met Aaltsje Visser. Verder hoor ik van stalgenoten dat zij positieve ervaringen hebben met Roos Knip. Komen allen in de buurt v Eelde.