Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70556
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 10:46

Net de scoupy acties gekocht en ingediend. Ben benieuwd hoe snel ze nu zijn.

Mandyy

Berichten: 30488
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 10:50

Ik heb het gisteren om 13:37 uur ingediend en nog geen mail gehad.
In de app zie ik wel dat het goedgekeurd is.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 10:56

Mandyy schreef:
Ik heb het gisteren om 13:37 uur ingediend en nog geen mail gehad.
In de app zie ik wel dat het goedgekeurd is.

De mails zijn laat tegenwoordig maat in de app wordt het inderdaad wel bijgehouden

Mandyy

Berichten: 30488
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 11:17

Er staat nu al ''uitbetaald''. :)

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:27

Ik heb op 2 rekeningen het al terug. Ze zijn vlot !

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 13:40

joyce_eddy schreef:
Mandyy schreef:
Ik heb het gisteren om 13:37 uur ingediend en nog geen mail gehad.
In de app zie ik wel dat het goedgekeurd is.

De mails zijn laat tegenwoordig maat in de app wordt het inderdaad wel bijgehouden


Ja dat viel mij ook al op dat de mails later komen dan de werkelijke gebeurtenissen. Vreemd effect geeft dat. Heb al menigmaal tegen mijn telefoon geroepen "Joh je meent het" omdat ik het allang gezien had dat het er opstond of wat dan ook.

Gisteren naar de 50plus beurs geweest. Wat kleinspul aan gratis dingen gescoord (pennen, tasjes, pepermuntjes, autogeurhanger, dat soort werk). Maar vooral erg prettig dat ik een aantal supplementen die ik nodig had met héle fijne korting heb kunnen scoren. Dus leuke dag gehad, en zelfs als ik reis en parkeerkosten meereken was het een goede bezuinigingsactie :D

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 13:41

Klinkt leuk zo'n beurs!

Ik weer wat scoupys en optimel ingestuurd.

Kon de mayonaise in kleine fles niet vinden

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 13:45

vec schreef:
Klinkt leuk zo'n beurs!

Ik weer wat scoupys en optimel ingestuurd.

Kon de mayonaise in kleine fles niet vinden


Die mayo hier gewoon bij een Jumbo gehaald. Alleen zag later op de bon dat er 50% korting op zat. Maakte gelukkig verder niet uit, kreeg nu gewoon het restbedrag terug dus prima. Maar dacht daardoor wel van goh zou deze eruit gaan dat er zo'n korting op zit?

Ik moet de Eurosparen acties nog halen van de week. Alle Scoupys die ik wilde had ik al in huis. Hoop dat ze zo actief blijven met nieuwe (goede, gratis) acties :D

Amber_anne

Berichten: 6920
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 13:53

Weet iemand of het kan om 2 scoupy accounts op 1 adres te hebben of moet ik dan een ander adres gebruiken?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:05

Amber_anne schreef:
Weet iemand of het kan om 2 scoupy accounts op 1 adres te hebben of moet ik dan een ander adres gebruiken?


Hier geen korting op de mayonaise. Overigems gebruiken wij zelfde adres, 2 verschillende rekeningen.

furious

Berichten: 7112
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: Holland

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:19

Ik heb de mayonaise bij de Hoogvliet gevonden.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:27

Amber_anne schreef:
Weet iemand of het kan om 2 scoupy accounts op 1 adres te hebben of moet ik dan een ander adres gebruiken?


Is geen enkel probleem, zolang het om 2 personen gaat met ieder een eigen emailadres én bankrekeningnummer is het woonadres niet belangrijk. BEHALVE let op: Er zijn soms acties van Scoupy BUITEN de app om (die doe je dus ook niet vanaf een account) die gaan per huishouden, ipv per persoon. In de Scoupy app zelf check ik altijd automatisch even de voorwaarden maar daar nog nooit meegemaakt dat het per huishouden ging, altijd per persoon.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:35


Amber_anne

Berichten: 6920
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:50

Dankjewel, vriend had een account maar dan maak ik er ook een aan. Het bevalt heel goed namelijk

Myfairytale
Berichten: 5392
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:53

Alwiene schreef:
Amber_anne schreef:
Weet iemand of het kan om 2 scoupy accounts op 1 adres te hebben of moet ik dan een ander adres gebruiken?


Is geen enkel probleem, zolang het om 2 personen gaat met ieder een eigen emailadres én bankrekeningnummer is het woonadres niet belangrijk. BEHALVE let op: Er zijn soms acties van Scoupy BUITEN de app om (die doe je dus ook niet vanaf een account) die gaan per huishouden, ipv per persoon. In de Scoupy app zelf check ik altijd automatisch even de voorwaarden maar daar nog nooit meegemaakt dat het per huishouden ging, altijd per persoon.


Maar haal je die acties wel tegelijkertijd? En dan 2x betalen aan de kassa? Of ga je een 2e keer of naar een andere supermarkt ervoor?
En die moet je dan indienen via de website?

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 15:11

Ik reken vaak 2 x af.

Mandyy

Berichten: 30488
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 15:17


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 16:20

Myfairytale schreef:
Alwiene schreef:


Is geen enkel probleem, zolang het om 2 personen gaat met ieder een eigen emailadres én bankrekeningnummer is het woonadres niet belangrijk. BEHALVE let op: Er zijn soms acties van Scoupy BUITEN de app om (die doe je dus ook niet vanaf een account) die gaan per huishouden, ipv per persoon. In de Scoupy app zelf check ik altijd automatisch even de voorwaarden maar daar nog nooit meegemaakt dat het per huishouden ging, altijd per persoon.


Maar haal je die acties wel tegelijkertijd? En dan 2x betalen aan de kassa? Of ga je een 2e keer of naar een andere supermarkt ervoor?
En die moet je dan indienen via de website?


Gewoon op hetzelfde moment maar op een APARTE bon. Je kunt een bon niet op 2 accounts voor dezelfde producten gebruiken, ook niet als ze er 2x op staan. Maar gewoon direct na elkaar afrekenen is geen probleem. Doe het altijd, voor 3 accounts en zelfs wel eens voor 5 gedaan als ik voor zus moest meenemen. Ik het begin wel eens een afkeuring gehad omdat ze toen niet goed naar het bonnummer keken en dachten dat het dezelfde bon was. Inmiddels lijkt de techniek verbeterd want al heel lang geen problemen meer mee gehad.

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:08


Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:11

_Kellyy schreef:
Kan je het al wel vandaag kopen?


Zoals aangegeven geldt de actie vanaf 21 september, dus nee eerder kopen is niet de voorwaarde.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:12

Nee je moet de bon uploaden dus dan moet je het echt wel in de actieperiode kopen en die begint pas de 21e.

Myfairytale
Berichten: 5392
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:23

Alwiene schreef:
Alwiene schreef:


Is geen enkel probleem, zolang het om 2 personen gaat met ieder een eigen emailadres én bankrekeningnummer is het woonadres niet belangrijk. BEHALVE let op: Er zijn soms acties van Scoupy BUITEN de app om (die doe je dus ook niet vanaf een account) die gaan per huishouden, ipv per persoon. In de Scoupy app zelf check ik altijd automatisch even de voorwaarden maar daar nog nooit meegemaakt dat het per huishouden ging, altijd per persoon.



Gewoon op hetzelfde moment maar op een APARTE bon. Je kunt een bon niet op 2 accounts voor dezelfde producten gebruiken, ook niet als ze er 2x op staan. Maar gewoon direct na elkaar afrekenen is geen probleem. Doe het altijd, voor 3 accounts en zelfs wel eens voor 5 gedaan als ik voor zus moest meenemen. Ik het begin wel eens een afkeuring gehad omdat ze toen niet goed naar het bonnummer keken en dachten dat het dezelfde bon was. Inmiddels lijkt de techniek verbeterd want al heel lang geen problemen meer mee gehad.

briitje schreef:
Ik reken vaak 2 x af.


Dank jullie wel!
Ik zou het sowieso dan apart afrekenen.
Maar dacht dat het misschien niet kon, 2 bonnen zo kort na elkaar op hetzelfde adres en zelfde winkel.
Ik zorg er wel voor dat ik nog iets anders erbij heb staan dan op de bon. ;)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:34

Dat kan maar hoeft niet hoor. Als ik er 3 doe zet ik mijn eigen boodschappen op bon 1 erbij en bon 2 en 3 zijn dan vaak identiek (tenzij verschillende varianten van een actieproduct) en dat geeft tegenwoordig absoluut geen problemen meer.

Myfairytale
Berichten: 5392
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:00

Alwiene schreef:
Dat kan maar hoeft niet hoor. Als ik er 3 doe zet ik mijn eigen boodschappen op bon 1 erbij en bon 2 en 3 zijn dan vaak identiek (tenzij verschillende varianten van een actieproduct) en dat geeft tegenwoordig absoluut geen problemen meer.


Dat scheelt dan wel! Ik hoef maar voor 2 gelukkig.

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:09

Alwiene schreef:
Nee je moet de bon uploaden dus dan moet je het echt wel in de actieperiode kopen en die begint pas de 21e.

Bedankt! Was mij niet duidelijk of je de bon pas vanaf de 21e kon uploaden of dat de actie daadwerkelijk in ging en de bon dus ook vanaf de 21e moest zijn. :)