Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:02

SavannahNx schreef:
Mensen van vroeger die ik bewust uit mijn leven heb gezet die mij weer proberen te contacten. Sorry maar je gaat gelijk op geblokkeerd. Of is dat gek?


Nee dat is niet gek :')
Heb dat ook gehad met een 'vriendin' die ik uit mijn leven heb gezet..
Die dacht dat ik na twee jaar wel weer met haar wilde praten terwijl ze destijds mijn leven zuur probeerde te maken en haar moeder ook..
No way :')

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:03

Oke dit gaat misschien heel dom klinken, echt zo'n eerste wereld ergernis :+

Maar ik heb al sinds vorig jaar november een heel goed wenkbrauw stiftje, echt perfect. Blijft lang zitten, is heel subtiel en zacht waardoor ik hele mooie wenkbrauwen kon maken. Ik voelde me een nieuwe Nikki wanneer ik mijn wenkbrauwen gedaan had, en kwam niet het huis uit zonder.

Tot 3 weken geleden plots het stiftje stopte met werken, nou ja, niet zo erg, ik kan toch gewoon een nieuwe kopen? dus ik naar de Kruidvat, moet daarna gelijk bij mijn werk zijn dat daarnaast is. Maar één wenkbrauw op want hij stopte halverwege := .... verkopen ze mijn wenkbrauw stiftje niet meer....

Dus ik de dagen daarna naar verschillende Kruidvat filialen gegaan, op de site gekeken... nope,niet meer mijn wenkbrauw stift. Alleen nog online kopen via buitenlandse sites, maar dan is hij ineens 12 euro (exclusief verzendkosten.....) i.p.v 4 euro. Oké, dan maar een andere kopen van hetzelfde merk

Afschuwelijk!! Een stuk harder, en als je het op hebt en je foto's neemt lijkt het er meer op alsof je poeder op je wenkbrauwen hebt. Binnen twee weken was hij al op!! En nu? Nu heb ik al een paar dagen mijn wenkbrauwen niet kunnen doen |(. De laatste restjes wenkbrauw potlood zijn van mijn wenkbrauwen verdwenen. Iedereen kan weer zien dat ik een blondine ben van origine en ik rouw van binnen nog om mijn gestorven wenkbrauw stift.

Nu opzoek naar een andere die beter werkt... ik wil gewoon mijn oude terug |(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:16

Het leven van een baby:

Ah bad, zalig bad. Spetteren met mijn beentjes.

Hmmm, waar gaat mijn bad naar toe? Oh, een warme handdoek. Daar kan ik ook nog mee leven.

Hmmm een pamper. Ok, gaat nog. Wacht. Zag ik dat goed? Kleertjes? Kleertjes?!!! Nee mama, ik wil geen kleertjes. NEE NEE NEE! MAMA IK WIL NUDIST WORDEN. MAMA NEE. MAMA JIJ MISHANDELD MIJ!!!!!!

Oh, mamaborst. Ok, ik vergeef jou mama.

Dramakind :roll:

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:44

Dat mijn vriend in paniek raakte, terwijl ik alleen maar in slaap gevallen was.

__danielle__

Berichten: 1784
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:57

DeMolenhoek schreef:
Het leven van een baby:

Ah bad, zalig bad. Spetteren met mijn beentjes.

Hmmm, waar gaat mijn bad naar toe? Oh, een warme handdoek. Daar kan ik ook nog mee leven.

Hmmm een pamper. Ok, gaat nog. Wacht. Zag ik dat goed? Kleertjes? Kleertjes?!!! Nee mama, ik wil geen kleertjes. NEE NEE NEE! MAMA IK WIL NUDIST WORDEN. MAMA NEE. MAMA JIJ MISHANDELD MIJ!!!!!!

Oh, mamaborst. Ok, ik vergeef jou mama.

Dramakind :roll:


hier gaat dat 16 maanden later nog steeds zo :') (ok, alleen geef ik nu geen borstvoeding meer dus die mamaborst helpt niet meer haha)

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:12

Dat ik vanochtend vroeg al misgreep op het ene toilet en net op de andere het laatste stukje wc papier pakte. En de poetsmevrouw was al langs geweest....

Cowboy55
Berichten: 8493
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:37

Dorus schreef:
Dat ik vanochtend vroeg al misgreep op het ene toilet en net op de andere het laatste stukje wc papier pakte. En de poetsmevrouw was al langs geweest....


Fantastisch he? Net als de koffie-apparaat meneer die vertrekt en binnen 5 minuten hoor je: "De *&^%$#@! koffiebekers zijn weer op!" Als je je werk niet fatsoenlijk wil doen blijf dan gewoon weg! -:(-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:42

Niet perse een ergernis, maar dat mijn konijn een tumor heeft en ik nu al aan het stressen ben dat ik bang ben dat we d'r misschien moeten laten gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 13:20

Dat ik om 10.45 een afspraak had met baby en ik pas om 11.20 aan de buurt was. Nu aan de gynaecoloog waarbij ik om 12.40 een afspraak had en nog altijd zit te wachten. Jeetje, heb wel wat beters te doen.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 13:56

Dat ik nu een opleiding heb gevonden die ik heel erg leuk vind. Maar de klas een absolute hel is. De enige klas waarbij nu al bij alle leraren bekend is dat de klas onhandelbaar is. In week 2 nog wel. Docenten van 2 jaar ouder dan mij die geen orde houden en Marokkaans met Marokkaanse studenten spreken en eigenlijk alleen maar hun lesgeven maar niet die enige 5 Nederlanders aan de andere kant van de klas. En de Marokkanen noemen het al “kamp Nederland en kamp Marokko”
Er worden spullen op mij en vriendinnen gegooit en docenten krijgen volle flesjes water tegen hun achterhoofd aan. Ze schelden en tuffen en gooien dingen. Het is gewoonweg bizar. Al meerdere keren naar de mentor gestapt. Die durft er niks aan te doen en eigenlijk zoals alle Nederlandse docenten niet. Ze hebben wel respect voor de Marokkaanse docenten maar spreken in de les af als “is die ene docent van zo Nederlands? “Ja” aah heb jij al je flesje gevult?”
Letterlijk. Ze spreken het af.
Ik heb er zo’n last van en al meerdere keren het kookpunt bereikt en overweeg nu om te stoppen net zoals de rest van de Nederlandse leerlingen.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 14:28

SavannahNx wat erg... := Ken het wel van die leerkrachten die de klas niet onder controle kunnen houden.. Bij sommige vakken zat onze klas samen met een andere klas want wij waren maar met 6-7. Maar de samengestelde klas bestond dan uit meer dan 20 mensen (of misschien wel bijna 30?), en bij bepaalde leerkrachten was het echt een hel... Keer op keer liep ik de klas buiten met barstende koppijn en kon ik me niet concentreren.
Mooie is dan nog dat ik op mijn rapport als commentaar kreeg door een van die leerkrachten 'Ja, je moet je wat meer inzetten in de klas.'
Mens, letterlijk niemand doet iets in die klas, ik hou mijn bek dan ten minste nog dicht maar met al dat lawaai kan ik niks doen hoor. :')

Mijn ergernis op dit moment... Ik ga op kamers gaan. Maandag begint school al maar het is nog steeds niet in orde. Ofja, ik kan er leven maar ik voel me er gewoon niet thuis. Toen ik ging kijken zag het er veel huiselijker uit maar toen ik er gisteren binnenkwam moest ik bijna de hele tijd tot ik terug thuis was wenen... Ik voelde me gewoon zo rot op de een of andere manier.
De kamer is donker, de muren hebben drie verschillende kleuren waarvan één paarsachtig (en geen mooi paars), het raam is kleiner dan ik dacht en er zit nog een vliegenraam voor dat vastgelijmd is.
Ik wil dat vliegenraam er graag uithalen zodat ik wat uit het raam kan zitten, maar ik weet niet of dat mag.. En alles staat gewoon dicht op elkaar, het was stil etc etc.. Nja, misschien moet ik er gewoon wat rommel maken en ga ik me dan wat meer thuis voelen..

Nu kan ik vandaag niet naar daar gaan want ik moet vanavond naar een vriendin en ik haal dat niet (trein naar mijn kamer, terug naar huis, dan de bus naar die vriendin...), en morgen ben ik ook pas tegen 8 uur 's avonds terug thuis en dan moet ik nog naar mijn kamer om er te blijven slapen..
Zit eraan te denken om misschien toch zondag maar te gaan maar ik weet niet of ik dan ga kunnen slapen aangezien school letterlijk de dag erna begint. Pfft.

Ik voel me gewoon zo bedrukt, alles komt plots op me af en ik heb nergens controle over.

Meliaforever

Berichten: 12036
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 14:47

SavannahNx schreef:
Dat ik nu een opleiding heb gevonden die ik heel erg leuk vind. Maar de klas een absolute hel is. De enige klas waarbij nu al bij alle leraren bekend is dat de klas onhandelbaar is. In week 2 nog wel. Docenten van 2 jaar ouder dan mij die geen orde houden en Marokkaans met Marokkaanse studenten spreken en eigenlijk alleen maar hun lesgeven maar niet die enige 5 Nederlanders aan de andere kant van de klas. En de Marokkanen noemen het al “kamp Nederland en kamp Marokko”
Er worden spullen op mij en vriendinnen gegooit en docenten krijgen volle flesjes water tegen hun achterhoofd aan. Ze schelden en tuffen en gooien dingen. Het is gewoonweg bizar. Al meerdere keren naar de mentor gestapt. Die durft er niks aan te doen en eigenlijk zoals alle Nederlandse docenten niet. Ze hebben wel respect voor de Marokkaanse docenten maar spreken in de les af als “is die ene docent van zo Nederlands? “Ja” aah heb jij al je flesje gevult?”
Letterlijk. Ze spreken het af.
Ik heb er zo’n last van en al meerdere keren het kookpunt bereikt en overweeg nu om te stoppen net zoals de rest van de Nederlandse leerlingen.


Mbo? Gewoon officiële klacht indienen. Hoger opzoeken. Je betaalt niet voor niks schoolgeld ook. Wat een vreselijke mensen. :r

Eske_B

Berichten: 15102
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 17:48

DezeNaam schreef:
SavannahNx wat erg... := Ken het wel van die leerkrachten die de klas niet onder controle kunnen houden.. Bij sommige vakken zat onze klas samen met een andere klas want wij warenj0 maar met 6-7. Maar de samengestelde klas bestond dan uit meer dan 20 mensen (of misschien wel bijna 30?), en bij bepaalde leerkrachten was het echt een hel... Keer op keer liep ik de klas buiten met barstende koppijn en kon ik me niet concentreren.
Mooie is dan nog dat ik op mijn rapport als commentaar kreeg door een van die leerkrachten 'Ja, je moet je wat meer inzetten in de klas.'
Mens, letterlijk niemand doet iets in die klas, ik hou mijn bek dan ten minste nog dicht maar met al dat lawaai kan ik niks doen hoor. :')

Mijn ergernis op dit moment... Ik ga op kamers gaan. Maandag begint school al maar het is nog steeds niet in orde. Ofja, ik kan er leven maar ik voel me er gewoon niet thuis. Toen ik ging kijken zag het er veel huiselijker uit maar toen ik er gisteren binnenkwam moest ik bijna de hele tijd tot ik terug thuis was wenen... Ik voelde me gewoon zo rot op de een of andere manier.
De kamer is donker, de muren hebben drie verschillende kleuren waarvan één paarsachtig (en geen mooi paars), het raam is kleiner dan ik dacht en er zit nog een vliegenraam voor dat vastgelijmd is.
Ik wil dat vliegenraam er graag uithalen zodat ik wat uit het raam kan zitten, maar ik weet niet of dat mag.. En alles staat gewoon dicht op elkaar, het was stil etc etc.. Nja, misschien moet ik er gewoon wat rommel maken en ga ik me dan wat meer thuis voelen..

Nu kan ik vandaag niet naar daar gaan want ik moet vanavond naar een vriendin en ik haal dat niet (trein naar mijn kamer, terug naar huis, dan de bus naar die vriendin...), en morgen ben ik ook pas tegen 8 uur 's avonds terug thuis en dan moet ik nog naar mijn kamer om er te blijven slapen..
Zit eraan te denken om misschien toch zondag maar te gaan maar ik weet niet of ik dan ga kunnen slapen aangezien school letterlijk de dag erna begint. Pfft.

Ik voel me gewoon zo bedrukt, alles komt plots op me af en ik heb nergens controle over.


Kan lastig zijn he :(:) Lekker met de tijd je eigen spullen en rommeltjes erin. Foto's, mooie poster enz. Mag je de muur een andere kleur verven?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 22:10

Aan collega's.

Meliaforever

Berichten: 12036
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 22:13

Dat ik echt al moet wennen aan dat het weer vroeger donker wordt. -O-

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 22:17

Aan mijn buikpijn.. lijkt wel alsof ik ergens op reageer..

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 22:27

Aan dat het in 1x zo koud is. Ik hou van de kou don’t get me wrong maar kan steeds un de ochtend niet uit bed komen als ik in alleen shirt slaap :')

En aan into the woods wat ik tot in detail hoor vanuit mn bed.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 00:01

ScarOfWars schreef:
Aan mijn buikpijn.. lijkt wel alsof ik ergens op reageer..


Ik krijg laatste tijd elke dag last van buikpijn, vaak na het eten of spicy.

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 00:02

Dat ik 6 knal oranje pionen kwijt ben :(

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 01:19

Meliaforever schreef:
SavannahNx schreef:
Dat ik nu een opleiding heb gevonden die ik heel erg leuk vind. Maar de klas een absolute hel is. De enige klas waarbij nu al bij alle leraren bekend is dat de klas onhandelbaar is. In week 2 nog wel. Docenten van 2 jaar ouder dan mij die geen orde houden en Marokkaans met Marokkaanse studenten spreken en eigenlijk alleen maar hun lesgeven maar niet die enige 5 Nederlanders aan de andere kant van de klas. En de Marokkanen noemen het al “kamp Nederland en kamp Marokko”
Er worden spullen op mij en vriendinnen gegooit en docenten krijgen volle flesjes water tegen hun achterhoofd aan. Ze schelden en tuffen en gooien dingen. Het is gewoonweg bizar. Al meerdere keren naar de mentor gestapt. Die durft er niks aan te doen en eigenlijk zoals alle Nederlandse docenten niet. Ze hebben wel respect voor de Marokkaanse docenten maar spreken in de les af als “is die ene docent van zo Nederlands? “Ja” aah heb jij al je flesje gevult?”
Letterlijk. Ze spreken het af.
Ik heb er zo’n last van en al meerdere keren het kookpunt bereikt en overweeg nu om te stoppen net zoals de rest van de Nederlandse leerlingen.


Mbo? Gewoon officiële klacht indienen. Hoger opzoeken. Je betaalt niet voor niks schoolgeld ook. Wat een vreselijke mensen. :r


Ja MBO.. Hoe zou ik dat kunnen aanpakken?

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-18 04:12

Aan de kat van mijn vriend die zo hard snurkte dat ik nu wakker lig..

En dan lig je eindelijk weer comfortabel na katlief wakker gemaakt te hebben, vraagt vriendlief of je je om wil draaien omdat je in zijn gezicht ademt -O-

Ga je van ellende maar plassen omdat je eigenlijk toch moet, zak je bijna in de wc omdat vriendlief beide brillen omhoog heeft gelaten :')

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 06:29

En dat het iedere keer als ik op deze werkplek gewerkt heb gedonder met mijn darmen heb (gelukkig laatste keer).

Siggislief

Berichten: 13967
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 07:55

Waar ik nu al aan geërgerd aan heb is dat ik weer moet werken na 2 weken vrij geweest te zijn. :')
En dat het meteen dienst is van 9 tot 19u...

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 08:10


ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:09

Banyu schreef:
ScarOfWars schreef:
Aan mijn buikpijn.. lijkt wel alsof ik ergens op reageer..


Ik krijg laatste tijd elke dag last van buikpijn, vaak na het eten of spicy.


Ik krijg deze soort buikpijn niet heel vaak en ik eet dan niet echt iets aparts ofzo..