Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 09:54

Aan dat ik me vandaag uit een soort paniek heb ziekgemeld op mijn werk, terwijl afleiding helemaal zo gek nog niet zou zijn, denk ik nu.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 09:58

Dat mijn broertje niet thuis is gekomen. Gisteravond om half 11 ging hij ineens naar een vriend met de auto. En vanochtend was zijn bed leeg.

Ik kan daar nooit zo goed tegen als ik niet weet wie waar is … vind dat een beetje eng …. Hij reageert ook (nog) niet op zijn app en ik kan me hier echt aan ergeren.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-18 10:09

Dat mijn vriendin waarmee ik zou gaan terrassen heeft afgezegd omdat ze niet lekker is en mijn vriend ziek is.. heel mijn vrije zondag naar de klote

Malbec
Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 11:56

Dat ik weer in Nederland ben en aan de mentaliteit hier.

tootje71

Berichten: 5101
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 12:39

xDenies schreef:
Dat mijn broertje niet thuis is gekomen. Gisteravond om half 11 ging hij ineens naar een vriend met de auto. En vanochtend was zijn bed leeg.

Ik kan daar nooit zo goed tegen als ik niet weet wie waar is … vind dat een beetje eng …. Hij reageert ook (nog) niet op zijn app en ik kan me hier echt aan ergeren.


Inmiddels al wat gehoord ?

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 12:53

tootje71 schreef:
xDenies schreef:
Dat mijn broertje niet thuis is gekomen. Gisteravond om half 11 ging hij ineens naar een vriend met de auto. En vanochtend was zijn bed leeg.

Ik kan daar nooit zo goed tegen als ik niet weet wie waar is … vind dat een beetje eng …. Hij reageert ook (nog) niet op zijn app en ik kan me hier echt aan ergeren.


Inmiddels al wat gehoord ?


Een beetje vaag dat ik niet mag bellen en hij het vanavond wel verteld. Dat antwoord herhaalt hij. De vriend waar hij naar toe zou gaan geeft ook vage antwoorden.

Ik kan hier gewoon niet zo goed tegen, maar ik zal me wel aanstellen... vind het gewoon eng, er gebeuren al genoeg vreemde dingen.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 12:55

Wat vinden je ouders er dan van? Jouw bezorgdheid vind ik top hoor, maar hun zouden toch actie moeten ondernemen lijkt mij.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 13:05

friendly schreef:
Wat vinden je ouders er dan van? Jouw bezorgdheid vind ik top hoor, maar hun zouden toch actie moeten ondernemen lijkt mij.


Het is een app met mijn moeder erin, dus die heeft ook gewoon vragen gesteld ;) Hij is 20, maar ik mag het nog wel vreemd geheimzinnig vinden.

tootje71

Berichten: 5101
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 13:35

Nou dat vind ik zeker maar gelukkig dat je een teken van leven hebt gehad :o

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 13:53

Nou het is ondertussen duidelijk :') Eigenlijk is hij heel slim geweest. Het was gezellig, drankje teveel op en niet de auto gepakt. Nou super.

Volgende keer even appen :')

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 14:35

Dat niks in onze garage veilig ligt -:(-
D’r ligt een tafel van mij die nog omgebouwd moet worden tot naaimachine tafel. Manlief heeft geen tijd/zin om daarbij te helpen en is te lam dingen aan de kant te leggen als hij dingen aan het doen is waar hij wel zin in heeft en nu zijn heel mijn blank houten tafelpoten verhoerd met blauwe spuitverf.

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 14:57

Dorus schreef:
Dat niks in onze garage veilig ligt -:(-
D’r ligt een tafel van mij die nog omgebouwd moet worden tot naaimachine tafel. Manlief heeft geen tijd/zin om daarbij te helpen en is te lam dingen aan de kant te leggen als hij dingen aan het doen is waar hij wel zin in heeft en nu zijn heel mijn blank houten tafelpoten verhoerd met blauwe spuitverf.


Dit is heel herkenbaar, ik heb ook zo'n gemakzuchtige man |(

Meliaforever

Berichten: 12038
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:03

Dat ik iets niet kan kopen via een webshop. Of het ligt aan de webshop of aan IDEAL. Ik word niet doorgestuurd. Heel irritant. :=

Stirrup

Berichten: 482
Geregistreerd: 12-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 16:41

Vandaag voor het eerst sinds de zomervakantie begonnen is weer met het openbaar vervoer, en gelijk een uur zitten wachten. :+ Gelukkig was het mooi weer. :')

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-18 17:38

De DJ op Radio 2 die een waanzinnig goed nummer draait maar vervolgens wel de hele intro kapotlult.. en bedankt :')

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 18:24

Dat ik mijn bh maat gewoon niet in een winkel kan passen. En op vakantie was ik met een vriendin in een speciaalzaak met grote maten, maar daar hanteerden ze niet de standaard maten, dus hadden ze mijn maat ook niet. Verder was er natuurlijk ook een taalbarrière, maar ik had ook het gevoel dat ze me niet geloofden toen ik mijn maat vertelde. Dat ik vast in de war was met de maten. Pas toen ze een beetje ging meten, geloofde ze me wel, maar ze had mijn maat niet hangen. Ik kon het misschien wel in een andere speciaalzaak proberen.
Daar aangekomen, verstond ze mijn maat eerst niet correct, maar dit was wel een hele lieve vrouw gelukkig. Die nog zei dat mijn figuur het wel deels verstopt en dat mijn maat niet direct te zien is voor een ander. Euh... bedankt?
Maar ik wil dus gewoon een keer een bh in een winkel kunnen passen :')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 18:25

Ik heb in 10 minuten tijd, eerst mn tongpiercing ingeslikt met eten en vervolgens zat er een wesp in mn haar en toen ik die eruit wilde halen stak dat beest in mn vinger. Was nog nooit geprikt dus weet niet of ik allergisch was, vinger paars blauw kloppend en stekend maar verder alles prima hoor. Ugh. Wat een dag. En wat een pech in 10 minuten tijd..

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 19:24

ierusju schreef:
Dat ik mijn bh maat gewoon niet in een winkel kan passen. En op vakantie was ik met een vriendin in een speciaalzaak met grote maten, maar daar hanteerden ze niet de standaard maten, dus hadden ze mijn maat ook niet. Verder was er natuurlijk ook een taalbarrière, maar ik had ook het gevoel dat ze me niet geloofden toen ik mijn maat vertelde. Dat ik vast in de war was met de maten. Pas toen ze een beetje ging meten, geloofde ze me wel, maar ze had mijn maat niet hangen. Ik kon het misschien wel in een andere speciaalzaak proberen.
Daar aangekomen, verstond ze mijn maat eerst niet correct, maar dit was wel een hele lieve vrouw gelukkig. Die nog zei dat mijn figuur het wel deels verstopt en dat mijn maat niet direct te zien is voor een ander. Euh... bedankt?
Maar ik wil dus gewoon een keer een bh in een winkel kunnen passen :')


Hier in Arnhem zit XL lingerie misschien kan je het daar proberen.

hagelslag
Berichten: 9042
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 23:11

Arm gebroken

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 23:20

Ik lig eindeloos lang na te denken in bed nu omdat ik morgen om 9 uur weer op kantoor moet komen van de academic advisor. Het jaar is nog niet eens begonnen en ik heb het al verpest. Ik haat mezelf echt voor wat ik die mensen aan doe.. Hopelijk hebben ze een beetje een goed voorstel. Als ik de komende maanden thuis zit, heb ik gelukkig altijd nog mijn werk waar ik extra voor kan inplannen. Maar ik wil mijn jaar niet beginnen met een kwart jaar vertraging, dan kan ik net zo goed volgend jaar pas starten en het dan goed doen. Juist, nu snappen jullie ook waarom ik zo lig te piekeren nu.

En de WiFi is ergerlijk aan het weigeren in combinatie met een slome nestor site, dat werkt niet.

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 23:21

IK HAAT DE WIFI HIER!!!!!

Had een fcking lang bericht getypt op mobiel en nu is ie weg door de poedersuiker wifi hier thuis -:(-
Ik ga nooit weer op de WiFi met mobiel.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 23:40

hagelslag schreef:
Arm gebroken


Wij hebben allebei echt een vreselijk pijnlijke k*tdag. Jij ook beterschap!

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 23:40

hagelslag schreef:
Arm gebroken

Wat is er gebeurt?Beterschap.

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 23:55

Oh kennelijk was mijn andere bericht toch doorgekomen _O-

Beterschap hagelslag en Savannah als je vinger niet afslankt dan moet je morgen even langs de ha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 00:44

hagelslag schreef:
Arm gebroken

:(:)