Fairfax of Harry Dabbs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pollux
Berichten: 667
Geregistreerd: 13-10-06

Fairfax of Harry Dabbs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-18 00:18

Beste bokkers,

Ik ben me aan het oriënteren op een nieuw dressuurzadel en heb mijn oog laten vallen op de Fairfax Gareth monoflap en de Harry Dabbs Elegance Alure.

Beide zadels zouden kunnen passen bij mijn paard. Ik wil uiteraard een afspraak maken met een zadelpasser, maar wil ook graag beide zadels uitproberen. Ik kan echter alleen zadelpassers vinden die één van deze merken verkopen. In België heb ik iemand gevonden die beide merken verkoopt, nl. Saddle-Solutions van Annelies Degol, maar dit is erg ver bij mij uit de buurt. Als ze heel erg goed is wil ik dat wel doen. Ervaringen met haar?
Weten jullie zadelpassers in NL die beide merken verkopen?

Dank je wel!

lailapri

Berichten: 22131
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Fairfax of Harry Dabbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 07:14

Volgens mij verkoopt suzanne godijn nu ook beide merken. Zij is van zadels en co. Had laatst een harry dabbs op mijn pony gelegd geloof ik. Paste helaas van geen kant. Dus kon alleen de frank baines uitproberen. Maarja pony vond dat geen oke zadel terwijl ik daar een stuk lekkerder in zit als het ruiz diaz zadel wat hij zo fijn vind... dus nog geen zadel wat we beide fijn vinden.

melrovers

Berichten: 898
Geregistreerd: 20-08-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Fairfax of Harry Dabbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 06:58

Suzanne Godijn heeft inderdaad allebei. Maar je zou ook naar Empire zadels kunnen kijken die lijken wel op Harry Dabbs, en Jolanda van Zin-Tuig (waar Empire vandaan komt) heeft ook Fairfax.