Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siers83

Berichten: 7351
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:19

Dat mens is gek! Denk dat als ik haar tegen kom dat ik haar op dr bakjes sla als ze zo tegen me zou praten. Kinderen zijn niet heilig ofzo...

Sizzle

Berichten: 35699
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:20

Och man, die hamsters van mij beukte steeds hun dak open en dan renden ze weer door de kamer of zaten ergens een spijkerbroek te slopen. Als student zat een investering in een fatsoenlijk hok er ook niet echt in uiteraard.
Vervolgens in mijn eerste ‚huis‘ (hok van 12 m2) deelde ik dit met mijn konijn die dan midden in de nacht mijn voeten kwam uitgraven :+
Echt, nou dan hoeven mensen niet met geneuzel over hun kroost te komen hoor.
Die keus was net zo bewust als de keus van mijn lieve pluizige Maffie <3

Kinderen zijn een luxe in verhouding tot huisdieren. Een kinderkamer stofzuigen hoeft ook niet in de stromende regen, je box uitmesten wel.

Zo, nu ga ik echt weer onder de steen.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:25

Ja, ik kwam ook een keer midden in de nacht dronken thuis, zag ik Liliana nog net wegschieten onder de kast. Haar vonden we snel terug, Elspeth duurde wat langer, en die heeft meerdere t-shirts aangevreten :') Ook niet één shirt heel erg maar meerdere hapjes uit verschillende shirts, bij voorkeur op zo'n manier dat hij ook niet meer te herstellen viel door een randje weg te knippen ofzo. Pfff. := Wat zo'n 10 cm lang knaagmonster niet aan kan richten...

Hee maar weer ontopic, een vriend van me vertelde laatst dat hij serieus zou overwegen om fulltime huisvader te worden als zijn (toekomstige) vriendin dat zou willen. En echt, ik denk serieus dat die vent het nog zwaar gaat krijgen... Hij is zeker goed met mensen, en hij heeft bijv ook een tijd geholpen in de dagbesteding die zijn moeder runt voor jongeren met autisme, maar ik heb toch mijn twijfels bij hem en een krijsend kind dat met geen mogelijkheid stil te krijgen is.

Captain

Berichten: 21383
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 22:11

Dat artikel.. alsof ze er niet voor gekozen hebben kinderen te krijgen en het een grote straf is. (Is het ook.) Maar daar hebben ze zelf voor gekozen dusseh, wie mag er hier nou niet klagen? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 22:35

Joolien schreef:
Mijn buurmeisje is door de pil heen zwanger geraakt toen ze de week voor de seks een paar keer ziek was geweest en had gespuugd. Het is erg gewenst, maar ik kreeg helemaal de kriebels, pff als ik dat maar niet krijg. Ik zou gek worden denk... :=

Dan ben je toch ook een gevalletje "oeps de bijsluiter niet gelezen" 8)7

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 22:55

Kan me toch voorstellen dat als je beroerd en misselijk bent je niet direct aan de pil denkt :oo

Sanet

Berichten: 7956
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 23:02

Magrathea schreef:
Kan me toch voorstellen dat als je beroerd en misselijk bent je niet direct aan de pil denkt :oo


Als je alleen beroerd en misselijk bent, dan werkt je pil ook nog gewoon.
Als je hem inneemt en gelijk weer uitkotst niet :)

wittepit
Berichten: 1278
Geregistreerd: 22-11-05

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 00:31

Als ik moet kotsen heb ik echt geen zin om eens even lekker.... nouja, het kwaad is natuurlijk al geschied voor later ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 05:09

Jeetje dat artikel, net alsof moeders de enige wezens op aarde zijn die het zwaar hebben pff. Wat een overdreven gedoe zeg. Wij waren met drie dochters thuis maar ons was echt geen puinhoop met overal etensresten zoals in dat artikel staat. En ‘Mensen Zonder Kinderen’ (waarom met hoofdletters?) alleen kapot zijn van hun werk? ‘Weet je wat stress is? ’ Uh ja tuurlijk, wij hebben geen sociaal leven en verder ook totaal geen zorgen en (geld) problemen. De schrijfster van het artikel zou wel eens mogen ruilen met het leven van iemand die fulltime werkt en daarnaast ook nog een paard heeft, of een student. Ik heb ook al super lang geen vakantie meer gehad omdat ik elke vakantie fulltime moet werken voor mijn studie, en ik woon nu op een kleine kamer met 3 andere studenten en moet een keuken delen met 50 andere studenten van deze verdieping. Maar inderdaad mevrouw, alleen mensen met kinderen zijn toe aan vakantie, hebben geld problemen, stress ect. :') Sieuluuugg seg

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 08:01

Als je door een kind in geldproblemen komt, dan heb je je voorbereidend huiswerk toch niet goed gemaakt. Iedereen weet dat een kind klauwen vol geld kost.
Of misschien eens leren dat het voor een kind niet alleen maar het allerbeste en duurste moet zijn.

Qimm

Berichten: 15166
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 08:03

wittepit schreef:
Als ik moet kotsen heb ik echt geen zin om eens even lekker.... nouja, het kwaad is natuurlijk al geschied voor later ;-)


Hoeft ook niet op de dag zelf he? Dat is niet hoor de pil werkt. Je houdt een kunstmatige hormoonbalans, kots je er 1 of 2 uit is de balans van die maand verstoord

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 08:08

Ik dacht dat pil vergeten/misselijk of diarree bij pilgebruik = geen veilige anticonceptie meer algemeen bekend was, maar misschien is dat ijdele hoop.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 08:34

Maar als je seks hebt op dag 1 en op dag 2 kots je, net 4 uur nadat je hem hebt ingenomen oid, dan is er nog steeds kans op zwangerschap omdat sperma behoorlijk lang kan overleven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 10:07

In dit geval gaat het om seks een week na ziekte en overgeven. En dan verbaasd zijn dat je "door de pil heen" zwanger bent geworden. Dan ben je gewoon zwanger omdat je geen condoom wilde pakken. Vind best knap als iemand dat stuk van de bijsluiter niet kent :+

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 10:30

Hier word condoom standaard naast de pil gebruikt :') Geeft voor mijzelf een veiliger gevoel.

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 10:47

Die schrijfster van me-to-we lijken sowieso tot een soort elite clubje te horen. Lees wel vaker wat van hun en zij lijken zich beduidend beter te voelen dan kindloze/vrije mensen. Om te kotsen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 10:47

Sanet schreef:
Nee, puppy’s en kittens en dat sport dingen. Daar smelt ik van.

Die waren er ook
Afbeelding
:')

Maar nee echt, dut waren zulke keurige kindjes die maar wat graag Engels met me wilde oefenen :j ;)

En dan kom je terug in nl en krijg je in de supermarkt direct weer moordneigingen ;)

Sanet

Berichten: 7956
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 10:50

Net toch even dat artikel gelezen, wtf! Wat een raar mens :o
Wat is er gebeurd met iedereen in z’n waarde laten?!

Bloodymary
Berichten: 4538
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 11:11

Ach dat artikel.... eigenlijk beaamt ze alleen dat wij geluksvogels zijn dat we geen kinderen hebben!

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 11:48

RoosG schreef:
Die schrijfster van me-to-we lijken sowieso tot een soort elite clubje te horen. Lees wel vaker wat van hun en zij lijken zich beduidend beter te voelen dan kindloze/vrije mensen. Om te kotsen.

Ja echt haha.

Zag ook ergens in het lijstje "dingen die je dacht toen je nog geen kinderen had maar nu niet meer": dat je dacht dat het erg was als iemand je hart brak omdat je dacht dat dat belangrijk was. Ehhh pardon!? Relaties zijn irrelevant als je kinderen hebt ofzo?

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 11:53

Die zijn gewoon stikjaloers op iedereen zonder kinderen :')

Mars

Berichten: 33266
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 12:03

Bloodymary schreef:
Ach dat artikel.... eigenlijk beaamt ze alleen dat wij geluksvogels zijn dat we geen kinderen hebben!


Zo zie ik t ook idd :j

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 12:28

Wat een z.eikverhaal dat artikel. Tussen de regels door lees ik naast pure afkeer van kinderlozen een hoop jaloezie. Wat laat je je dan kennen zeg.
Tja dame, als je in je vakantie eindeloos met je sex on the beach onder een parasol had willen zitten, terwijl je op je telefoon pumps van EUR 300,- (ook echt een standaard uitgave van kinderloze vrouwen uiteraard) bestelt, dan had je je toch twee keer moeten bedenken voordat je aan nageslacht begon. Komt op mij over als een klaagzang van een teleurgestelde verwende prinses, vermomd als zogenaamd stof tot nadenken stuk voor kinderloze (kindvrije }> ) vrouwen.

Hutcherson

Berichten: 7363
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:29

Magrathea schreef:
Ik baseerde me op een artikel dat hier wel eens is gedeeld. Kan hem nu niet vinden maar kwam wel dit tegen: http://www.me-to-we.nl/waarom-mensen-zo ... en-klagen/
O-M-G de cringe is zo real. Ik heb inderdaad geen geld omdat ik schoenen koop van driehonderd euro, o wacht ik heb nu al 800 euro zorgkosten dit jaar... Oh en zonder saldo bij de AH staan is natuurlijk alleen voor mensen mét kinderen, mensen zonder kinderen gebeurt dat nooooit :j


Ik denk werkelijk bij ALLE punten: 'Eigen schuld, ZIJ willen kinderen'.

Dammie

Berichten: 3322
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:45

*zoekt even in de kledingkast naar de pumps van 300 euro - nee, niet gevonden*
Wij kinderlozen moeten straks zelf onze zorgrobot/mens betalen.