[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 09:53

Beterschap!

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 10:54

Hahaha die ontsnapping _O-
Beterschap jill, hopelijk mag je snel weer vrij rondlopen en is niet ineens iedereen bang voor je -O- :Y)

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:11

Beterschap!

cobiie

Berichten: 7306
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:26

Oakland1990 schreef:
Citaat:
Zag het op de fb pagina van horsemolen dat ze daar wel door gesponsord word.
Maar is toch alleen maar super fijn! Goed advies enz


Dan hebben ze duidelijk een ander commercieel inzicht dan ik :+ niet minder leuk voor Jill natuurlijk. Maar wel gek dat ze niet transparanter zijn. Het is voer, geen staatsgeheim ...

In het buitenland (iig Amerika en Engeland) is het zelfs verplicht om in YouTube filmpjes te vermelden wanneer er “gesponsorde” producten of diensten in gebruikt worden, geen idee of het in Nederland ook eigenlijk verplicht is.
Bij Anne en Lotte Meulendijks zie je aan het begin van hun filmpjes altijd een disclaimer langskomen.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:29

Maar word het voor jullie zoveel anders dan? Mij maakt het geen drol uit of het wel of niet gesponsord is :')

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:49

Volgens mij is er in Nederland meer sprake van een code, die voorschrijft dat, wanneer je een product gratis ontvangt voor een samenwerking, dit bijvoorbeeld in de videobeschrijving vermeld moet worden. Dit is echter meer zelfregulerend, dus er wordt alleen iets mee gedaan als ouders ofzo erover klagen bij de Reclame Code Commissie. https://www.mediawijzer.net/vloggers-en ... -vloggers/

Mij maakt het ook niet zoveel uit, 9 van de 10 keer merk je aan de video al dat iets gesponsord is voordat je überhaupt in de videobeschrijving kijkt. Het is denk ik met name omdat je mening beïnvloed kan worden als je iets gratis krijgt of ergens voor betaald wordt? Maar van Jill is het inmiddels wel duidelijk dat ze alleen over producten praat waar ze echt achter staat in haar video's, dus daar maak ik me niet zo druk om

Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:57

Van mij mogen zulke dingen ook wel van te voren verteld worden. Maar dat is meer bij anderen.
Jill volg ik op yt vanaf het begin, dus daar weet ik het van. Maar zoals net gezegd, dan is het ook omdat ze er achter staat.
Ik verbaas me erover dat je nog geen sponseringsovereenkomst hebt met het drunens ruiterhuis. Volgens mij kom je daar vaker dan menig persoon in de supermarkt :D

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 17:40

Dat laatste inderdaad!

Ik wil er nog steeds een keer heen, ze zijn toevallig dinsdag bij mij op stal geweest voor het zadel van andere paard vd eigenaar. Jill woont er bijna haha

Wel heel tof om haar filmpjes daar steeds te zien.

Libera

Berichten: 3977
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 18:29

Slmt9 schreef:
Van mij mogen zulke dingen ook wel van te voren verteld worden. Maar dat is meer bij anderen.
Jill volg ik op yt vanaf het begin, dus daar weet ik het van. Maar zoals net gezegd, dan is het ook omdat ze er achter staat.
Ik verbaas me erover dat je nog geen sponseringsovereenkomst hebt met het drunens ruiterhuis. Volgens mij kom je daar vaker dan menig persoon in de supermarkt :D

Misschien heeft ze die wel maar word dat niet in de video vermeld ;)

Libera

Berichten: 3977
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 18:32

Ladybird schreef:
Maar word het voor jullie zoveel anders dan? Mij maakt het geen drol uit of het wel of niet gesponsord is :')

Ik vind het altijd gewoon fijn om te weten. Weet ik ook gelijk of ik een "reclame spotje" aan het kijken ben. Het maakt verder inderdaad geen drol uit, want die producten zijn hier geeneens te verkrijgen :Y) .

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 18:33

Ik vind dat over sponseren enz beetje opdringerig worden.
Heel youtube land heeft sponsors en als jill door 1 gesponsord word staat iedereen op ze kop en MOET ze dat even melden.
Jullie werken toch ook voor je geld? Een youtuber kan niet leven van alleen vieuws hoor daar horen ook sponsoren bij. En zelfde voor de paarden sport. Jill doet al heel veel zelf zonder geld toe geschoven te krijgen... die ene sponsor sowhat? Maak je je druk om joh

Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 18:54

LinsxDot schreef:
Ik vind dat over sponseren enz beetje opdringerig worden.
Heel youtube land heeft sponsors en als jill door 1 gesponsord word staat iedereen op ze kop en MOET ze dat even melden.
Jullie werken toch ook voor je geld? Een youtuber kan niet leven van alleen vieuws hoor daar horen ook sponsoren bij. En zelfde voor de paarden sport. Jill doet al heel veel zelf zonder geld toe geschoven te krijgen... die ene sponsor sowhat? Maak je je druk om joh


Wow, chill dude. Iedereen op de kop? Niemand heeft er toch commentaar op?
Sterker nog, ik beveel Jill vooral aan om zich door Drunens ruiterhuis te laten sponsoren gezien ze het ook altijd benoemd als ze er iets gekocht heeft.

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 19:52

In het kader van het Drunens ruiterhuis :')

Afbeelding

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 19:53

Ik wist niet eens dat ze gesponsord wordt door Horsemolen. Dus kan je je bedenken hoe ze over de sponsor producten praat. Ze laat het niet overkomen alsof ze gesponsord word. Dus hoe erg is het nou dat ze het niet in dikke neonletters in een video plaatst? Je merkt gewoon dat ze volledig achter producten staat en erover praat vol lof als ze ook echt blij ermee is of ze nou gesponsord word of niet.

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 20:23

Ik had toch wel meteen door dat ze gesponsord werd hoor, ze zegt in de video toch ook dat ze niet tellsell- achtig wil over komen dus dat zegt toch ook al wat. Verder staat ze ook gewoon op de pagina van horsemolen duidelijk als gesponsorde ruiter dus ze steken het iig niet achter stoelen of banken :+ Dus of ze het nou expliciet had vermeld of niet, it was already out there :Y)

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 21:26

Ja maar ik kijk niet op websites van producten die ze gebruikt hoor. Dus tenzij ze het benoemt zou ik dr niet achter komen. Dus dan valt het tell sell gehalte enorm mee.

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-18 00:36

Het blijft een discutabel punt, ik begrijp alle kanten eigenlijk altijd wel. Enige wat mij het allermeeste waard is naar jullie toe is mijn geloofwaardigheid en daar doe ik ook altijd hard m’n best voor om dat altijd als uitgangspunt te hebben door eerlijk te zijn. :*

Dankjewel voor de beterschapswensen, ik leef nog :D

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 09:35

En jullie zijn weer los gelaten zie ik. Gelukkig maar.

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:20

Oh my, die reactie op facebook waarom je je rijtechnische filmpjes niet gewoon voor iedereen plaatst. Want ja ze zijn voor iedereen interessant toch.. :') Mensen denk echt dat je alles maar gratis en voor niets weg geeft. := En vind de prijs van Team by Jill al heel goedkoop, je bent het al zowat voor niks aan het doen..

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:30

Ik vind dat Jill haar reactie weer geniaal. We hebben er smakelijk om gelachen hier thuis.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:32

Heb even teruggekeken naar die reactie en wat erg zeg :') Ze snapt 'm echt niet haha!

Leuke video van je bezoekje aan Graafje. Ook 'mooi' om te zien hoe je moeder zo emotioneel werd <3

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 16:54

_O- Ja echt he...

Iedereen werkt voor geld en dat vind iedereen heel logisch. Behalve Jill want die mag alleen dag en nacht filmpjes maken en content creëren voor de hobby :D

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:59

Omg :') ik vind Team by Jill echt mega goedkoop, eigenlijk te goedkoop voor wat je krijgt

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 17:42

Wat lief... ik kan je vertellen, ik zit echt te stuiteren achter m'n pc om nog veeeeel meer te doen en uit te breiden voor hetzelfde geld.

Nu we het er toch over hebben en omdat ik weet dat hier veel mensen zitten die mij eventueel kunnen helpen of meelezen:

Ik zoek eigenlijk iemand die mij zou willen en kunnen helpen met Team by Jill en dan voornamelijk het actualiteiten bloggedeelte met lifestyle etc. Dus iemand die lekker creatief mij kan ondersteunen met meedenken en schrijven aan artikelen, dus handig is met vormgeving en goed Nederlansch kan. :D

:Y) PB?

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:25

Wauw, mooie optie voor iemand!

Het is dat ik een nitwit ben qua vormgeving, anders wist ik het wel. :D