[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:40

Wat een knapperd is Kiss!

Vanmiddag je kur gekeken van het NK en krijg toch altijd kippenvel als ik je kur zie met de muziek. Hoop dat ik het ooit een keer live kan meemaken!

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:55

Ooh wat een knapperd!!! Heel veel geluk samen en extra leuk dat jij en Stijn samen deze Cavia XXL hebben :D Super m zoiets samen te kunnen doen, opbouwen en niet zomaar vanaf de zijlijn toe te kijken maar er toch anders bij betrokken zijn.

spottedponie
Berichten: 2962
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:38

Mooie knol die Kiss!
Vond nog steeds dat je het super doet met je paarden, nette manier van reageren ook op je fans, je zult vast wel eens met je ogen rollen om sommige reacties...

Ik kijk uit naar je filmpjes met training met hem, ben zelf ook met twee 3-jarigen bezig dus wie weet inspiratie...

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:46

Aah toffe aanwinst Jill. Moet de video nog kijken maar zag hem al op insta :D
Ik hoop trouwens dat we op Team By Jill nu ook binnenkort videos over de opleiding van een jong paard mogen verwachten. Lijkt me echt super interessant!

Respect trouwens voor je engelengeduld bij zulke comments hoor. Vind je erg netjes reageren altijd, ik zou toch echt wel een aantal keer tot tien moeten tellen en kriebelende vingers hebben :')

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:48

Veel geluk en succes in de toekomst gewenst Jill!
Wat een onwijs gave bok heb je onder je kont! =:)
Past zeker goed bij de unicorn squad!

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 00:04

billionache schreef:
Aah toffe aanwinst Jill. Moet de video nog kijken maar zag hem al op insta :D
Ik hoop trouwens dat we op Team By Jill nu ook binnenkort videos over de opleiding van een jong paard mogen verwachten. Lijkt me echt super interessant!

Respect trouwens voor je engelengeduld bij zulke comments hoor. Vind je erg netjes reageren altijd, ik zou toch echt wel een aantal keer tot tien moeten tellen en kriebelende vingers hebben :')

Hoop toch niet alleen via team by jill... Ben zelf ook geïnteresseerd in zoiets maar heb geen team by jill

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 00:14

Ik heb het over de echte uitleg video's. Die staan wel enkel op Team By Jill :) en daar zou ik trainings gerichte tips wel interessant vinden. In de vlogs mag die uiteraard ook gewoon veel voorbij komen hoor :D

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 00:34

Wauw Jill, wat een knapperd! Ik ben verliefd <3

Jammer dat je er zelf zo tegen op zag om het te vertellen, wij mogen al lang blij zijn met het kijkje in je leven!

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 09:05

Toch een fijn idee dat alle penny’s op YouTube dit topic nog niet gevonden hebben :')

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 09:08

Ladybird schreef:
Toch een fijn idee dat alle penny’s op YouTube dit topic nog niet gevonden hebben :')


Precies _/-\o_

Justme_Lisaa

Berichten: 2171
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 09:09

Oakland1990 schreef:
Ladybird schreef:
Toch een fijn idee dat alle penny’s op YouTube dit topic nog niet gevonden hebben :')


Precies _/-\o_


Ssst. Geen slapende penny's wakker maken :') .

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 09:25

Ladybird schreef:
Toch een fijn idee dat alle penny’s op YouTube dit topic nog niet gevonden hebben :')


Eigenlijk wel grappig ja, heb altijd het idee gehad dat hier de wat volwassenener fans zitten, die ergens in hun hart nog penny zijn :=

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:42

DideH schreef:
Ladybird schreef:
Toch een fijn idee dat alle penny’s op YouTube dit topic nog niet gevonden hebben :')


Eigenlijk wel grappig ja, heb altijd het idee gehad dat hier de wat volwassenener fans zitten, die ergens in hun hart nog penny zijn :=


Ik? Wij? Penny? Hoezo -O-
Afbeelding

Stom dat je je zo moet verantwoorden Jill. Sowiso, zo'n beetje iedereen die ooit echt iets met paarden doet verkoopt wel eens wat, welke reden dan ook. En als je dat 1 keer in de 5 jaar doet ben je een golddigger :')
Maareeh, niet stoppen met joetoepe hoor, dan zijn wij sielughhh! :( :')

Getup

Berichten: 8280
Geregistreerd: 27-01-07

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:48

Maar je kunt toch gewoon zeggen, dat je het leuk vindt om n paard te kopen,op te leiden en te verkopen?
Ik weet niet, wat van te voren "het doel" was met Graafje,maar dat maakt overigens ook niet uit.

Quir

Berichten: 17355
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:52

Ze bepaald zelf gewoon wat ze wel en niet zegt, wat ze wel en niet deelt, wat ze wel en niet doet. Al koopt ze elke maand een nieuwe om daarna weer te verkopen, wat onzin zeg. :+

Het is gewoon al fantastisch leuk dat je zoveel van haar leven kunt zien en volgen! Niemand heeft daar ook maar het recht op om er iets van te vinden, laat staan wat van te zeggen/melden. :=

Koekie73

Berichten: 2663
Geregistreerd: 30-10-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 12:17

Jeetje Jill, zag je er oprecht tegen op? Ik vind het altijd verbazingwekkend wat mensen online durven te zeggen, maar vooral ook durven vragen. Mijn dochter is 12 en ik lees ook gewoon mee als ze bijv. iets op instagram plaatst. Maar zij snapt echt wel dat het ehm nogal apart is als je de dingen schrijft die er onder jouw video staan. Zij is ook lid van team by Jill en daar zie ik dit soort reacties niet toch, hoop ik?

Enniewee; prachtig mannetje is Kiss! Heel veel plezier van hem. Hebben Macho en Ens al kennis gemaakt met hem? :-)

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 12:30

Misschien was het beter gevallen bij de penny's als ze had verteld dat de uitdaging afgerond was... nu lijkt het een beetje een slap excuus dat ze de ene keer geen tijd heeft en vervolgens een andere koopt. Wij als volwassenen begrijpen dat wel maar pubers duidelijk niet.

Ik heb er ook 2 op pension en 1 om bij te rijden als het mij uitkomt. Dat lukt momenteel prima omdat die derde niet moet en de jongste is pas zadelmak. Zodra die meer nodig heeft laat ik diegene die niet van mij is ook gaan... er zitten maar 24 uren in een dag en naast een fulltime baan is dat geen doen (om het goed te doen).

Silkwood

Berichten: 2543
Geregistreerd: 24-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 12:35

Wat een super knap paard is Kiss zeg!! <3 Veel plezier met hem! *\o/*

Die reacties ook allemaal.. Die kindjes snappen er gewoon niks van en wij snappen echt wel dat Kiss heel anders zal zijn dan Graafje en dat je gewoon geen tijd meer voor hem had! Je mag toch lekker doen wat je zelf wil, al had je een paard op Grand Prix niveau gekocht die wel bijna elke dag gereden moest worden, dat zijn niet onze zaken, maar die van jou! :D
Vind het wel raar dat je er zo tegen op moet zien om een video te plaatsen, laat toch wel zien wat voor mensen er op youtube zitten tegenwoordig.. -O-


Oakland1990 schreef:
Misschien was het beter gevallen bij de penny's als ze had verteld dat de uitdaging afgerond was... nu lijkt het een beetje een slap excuus dat ze de ene keer geen tijd heeft en vervolgens een andere koopt. Wij als volwassenen begrijpen dat wel maar pubers duidelijk niet.

Ik heb er ook 2 op pension en 1 om bij te rijden als het mij uitkomt. Dat lukt momenteel prima omdat die derde niet moet en de jongste is pas zadelmak. Zodra die meer nodig heeft laat ik diegene die niet van mij is ook gaan... er zitten maar 24 uren in een dag en naast een fulltime baan is dat geen doen (om het goed te doen).


Hee ik ben ook een puber he.. -O- :+
Vind trouwens niet dat ze andere dingen moet zeggen omdat "penny's" daar dan anders op gaan reageren. Het is toch raar dat je iedereen andere dingen moet vertellen die niet perse de waarheid zijn om maar geen haat te krijgen.

MykeLady
Berichten: 14
Geregistreerd: 03-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 12:36

friendly schreef:
Beken het dan maar gewoon Jill. Straks blijkt Stijn een miljonairszoon te zijn en klopt dat golddigger/sugar daddy gebeuren toch best aardig _O-


Dat is hij ook.

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-18 13:07

Zo leuk dat jullie allemaal meeleven, op welke manier dan ook! <3 <3

Graafje is inderdaad sowieso nooit als opvolging aangekocht. Dat heb ik ook nog nooit ergens gezegd (dat is een beetje zelf gaan leven onder de volgers die die aanname deden). Zoals ik in zijn 'verkoop' video ook heb verteld, is dat ik hem meer een beetje zielig vond, en dat ik hem daarom heb meegenomen (en mijn broer gevraagd om hem te kopen voor mij, pennyverhaal). Ik wilde hem sterk maken en dan wel kijken waar het schip strandt. Hij deed het heel goed, maar ik merkte dus dat óf ik moest hem nu gaan starten en er vol voor gaan óf ik moest hem nu verkopen. Nouja de rest is geschiedenis, omdat ik natuurlijk daarnaast ook geen eigenaar was en daar ook niet alles over te zeggen had (en nee, we hebben geen familiecrisis :') ).

Maargoed. Ik ga dus niet verzinnen en vertellen dat de rek eruit was ofzo, want dat is niet waar.
Het handigste is voor mij om naast een 8 jarige een 3 jarige te hebben. Dan overlapt het precies (zo had ik ook Ens naast Mach). Dat kwam dus even anders tussendoor omdat Graafje langs kwam. Ik ben trouwens verder niet op zieke paardenjacht geweest ofzo, Kiss was weer het eerste en enige paard wat ik heb geprobeerd, omdat hij dus op mijn pad kwam (om de traditie even in stand te houden haha)

@Kiannah; serieus al typ ik een reactie met uitleg dan nog vragen ze precies wat ik uitleg eronder. t'is me wat.

@billionache: Ja super leuk om Kiss te 'gebruiken' ook voor Team by Jill. Sowieso komen dit soort reacties echt niet bij Team by Jill, dat is ook een van de redenen waarom ik dat op een extern platform ben gestart met mensen die vertrouwen in mij hebben en iets van mij willen leren en niet van die mensen die alleen maar diarree uit hun toetsenbord laten komen, want daar ga ik me niet met hart en ziel voor inspannen om ze beter te maken.

@Horse_Driver: jeetje wat een mooi unicorn gebakje heb je daar :') !!

@Getup: Ja zou je denken dat je dat zomaar kon zeggen? haha. Was hier niet het geval overigens, maar ik krijg soms het idee dat de hele wereld geld mag ontvangen voor werk behalve ik _O-

@Koekie: Haha ja ik vraag me soms ook wel eens af van; was ik ook zo vroeger >;) ? Mach en Ens vinden het wel oké, hij is nog een beetje een buitenbeentje omdat hij zich gedraagt als een brulaap die vooral met zichzelf bezig is }:)

@Quir: Zoals jij denkt, zo kijk ik ook naar andere YouTubers, ik zou het niet in m'n hoofd halen haha, maarja iedereen is anders natuurlijk.

@Silkwood; Gefeliciteerd met je verjaardag!! *\o/*

@Mykelady: ook hallo.

Getup

Berichten: 8280
Geregistreerd: 27-01-07

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 13:21

nee, zo waren "wij" niet. Scheelt ook, dat er toen geen internet was / of je er nog niet mee bezig hield hihi. Dus ook geen "haat" ( bibbers, hier krijg ik net zoveel kriebels van als "me paard" ).

Leuk toch , lekker opleiding van n jonkie meevolgen!En ook nog Graaf eens zien met zn eigenaresse, wat willen we nog meer.

Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 13:32

Nou wellicht ben ik dan als enige eerlijk. Vroeger was er geen internet, maar ook toen waren er haters en pesters. Dus misschien op kleinere schaal en de drempel was misschien groter om recht in iemand zn gezicht te haten. Op internet ben je anoniem en ik denk dat lang niet iedereen weet hoe kwetsend je kan overkomen. Geldt niet alleen voor pubers en penny’s op internet.
Ook als volwassenen aan het werk zijn is opbouwend feedback geven kennelijk ingewikkeld, dus ik snap heel goed dat Jill er tegenop zag om dit te vertellen. Ook al weet je dat er haat komt, ik denk dat je een behoorlijk dikke huid moet hebben om daar een beetje tegen te kunnen.
Daarnaast weet iedereen toch ook wel een beetje hoe het paardenwereldje is? Daar hoef je geen penny en puber voor te zijn. Ook daarvoor geldt weer dat ik veel volwassen paardenmensen erg bijzonder vindt, met een sterke, vaak ongevraagde, mening wat de boel aardig kan verzieken.

En heel eerlijk: ook ik had niet een nieuwe frikandel-to-be verwacht, maar na de uitleg dacht ik: tuurlijk, logisch en veel plezier met deze lichtvoetige spetter. Geweldig dat zo’n kanjer (niet de stroopwafel) zo maar op je pad komt!

Rex_Rolfo

Berichten: 5379
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 13:51

Jiill_ schreef:
@Kiannah; serieus al typ ik een reactie met uitleg dan nog vragen ze precies wat ik uitleg eronder. t'is me wat.

Ach, als je veel op marktplaats of zo zit raak je er ook wel aan gewend. Maak een advertentie voor een dekje maat M voor € 19,95 en je kunt gerust de vraag krijgen "welke maat is is ie en wat vraag je ervoor?" Lezen is gewoon lastig soms en ik moet toegeven dat ik zelf ook wel eens een "domme" vraag gesteld heb (stond de maat niet in de tekst, was ik alweer vergeten dat die wel netjes in de titel stond |o )

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 15:17

Oooh ja, vreselijk! Dat "geen haat" gedoe _O- ik begrijp helemaal wat je voelt Getup :D

Laat mij nog maar even genieten van mijn zusje van 7, die is nog zo lekker onschuldig op het gebied van paaden. De enige discussies die wij voeren gaan over het uitspreken van de naam van het paard waar ze op heeft gereden :))

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 21:33

Rex_Rolfo schreef:
jansje73 schreef:
Wie is Kiss ?

Niet wie, wat

[ Afbeelding ]


toch B-)



:= := := _O- _O- _O-