Zwart paard wassen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zamba
Berichten: 722
Geregistreerd: 04-12-12

Zwart paard wassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-18 12:41

Even een vraagje.
Ik wil mijn zwarte paard zo goed en mooi mogelijk wassen. Ik weet dat er speciale shampoo's zijn voor zwarte paarden e.d. maar ik wil graag weten wat zijn jullie "tricks"

secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Zwart paard wassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 12:43

met dit weer iig niet in de zon laten drogen als je een zwarte wilt houden ;)

dingogirl
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-10-13
Woonplaats: midden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 12:45

gewoon wassen met willekeurige shampoo. een zwart paard dat van zichzelf zwart is blijft dat ook. andere "zwarten" worden wat bruiner in de zomer. daar doet een shampoo niks aan.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 12:54

Mijn ervaring is dat shampoo voor zwarte paarden of zwart haar wel echt werkt. Kleur wordt veel dieper.

Zamba
Berichten: 722
Geregistreerd: 04-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-18 12:57

Suzanne F. schreef:
Mijn ervaring is dat shampoo voor zwarte paarden of zwart haar wel echt werkt. Kleur wordt veel dieper.


En welke gebruik je dan?

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 13:46

Zamba schreef:
Suzanne F. schreef:
Mijn ervaring is dat shampoo voor zwarte paarden of zwart haar wel echt werkt. Kleur wordt veel dieper.


En welke gebruik je dan?


Oh pffff dat weet ik niet meer. Ik heb al heel lang geen paarden meer. Ik had Carr and Day and Martin dacht ik. Later werd dat Galopp. Ik heb ooit een top shampoo en conditioner gehad. Conditioner moest je echt laten intrekken en gaf echt kleur. Werden ze bijna blauwzwart van. Geen idee meer hoe dat heette, was ook voor showhonden. Was echt topspul. Weet het merk helaas niet meer.

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Re: Zwart paard wassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 13:51

Cowboy magic is niet alleen effectief op witte paarden, de normale shampoo is ook fantastisch voor zwarte paarden om weer een mooie glansrijke vacht te krijgen. Dus die zou ik je aanbevelen!