Naar de sportschool!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 17:52

Deze week weer goed herpakt! Vorige week was gewoon teveel met 38 graden %) 30 graden is al beter, dus we vliegen er weer in.
Meteen een fijn record van 68 kg op leg extensions *\o/*

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 20:55

Vanavond borst en schouder getraind. Stond net met moeite mijn gezicht schoon te maken in de badkamer. Beetje verzuurde schouders haha!
Nu lekker op de bank. Morgenavond Mn paardje rijden en woensdag staan rug en triceps op het schema

Ladyloe

Berichten: 2459
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Zeeland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 08:27

Ik ben gisteren ook weer na een week rust geweest. Beetje beurze heupbotten van de hip thrust met barbell. Morgen eens kijken of ze iets van een hoes hebben om er omheen te doen.

Lekker bezig geweest Rebel_Jits! Mooi begin!

Romeo2007 lekker he van die verzuurde armen en schouders! Maar ben je wel goed bezig geweest

lies_sparkle

Berichten: 6128
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 08:28

Ladyloe schreef:
Ik ben gisteren ook weer na een week rust geweest. Beetje beurze heupbotten van de hip thrust met barbell. Morgen eens kijken of ze iets van een hoes hebben om er omheen te doen.

Lekker bezig geweest Rebel_Jits! Mooi begin!

Romeo2007 lekker he van die verzuurde armen en schouders! Maar ben je wel goed bezig geweest


Oeh dat moet pijn doen! Als ze geen hoes hebben, even handdoekje dubbel vouwen en dan eromheen wikkelen. Scheelt heel veel blauwe plekken :)

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 08:31

Handoekje doet zeker wonderen!

Hier inderdaad een geheel beurs lijf haha

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 08:33

Bij gebrek aan zo’n rol voor om de barbell vouw ik vaak n matje een paar keer dubbel.
Maar rond de 100kg wil ik toch echt zo’n stevige pad. Anders vind ik t echt niet fijn.

Ladyloe

Berichten: 2459
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Zeeland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 08:42

Needje ik doe alleen nog maar zonder gewicht. Wilde m nu wel gaan opvoeren naar met gewicht. Maar niet als m’n heupen zo beurs zijn haha! Maar zal kijken voor een hoes en anders gebruik ik mijn handdoek!

Thanks voor de tips!

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 21:35

Net afgesproken om morgen mee te gaan met de outdoor bootcamp := ik ben altijd bang dat ik dan de groep ophoud maar morgen gaan nog 2 die ook niet zo vlot zijn O:)

Malbec
Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 22:14

Gaat lekker hier in de nieuwe sportschool. Zelfs in de hitte geweest want er is daar airco!
Groot voordeel is dat er ook een zwembad aan vast zit waar we als sportschoolklanten gebruik van mogen maken!
Afgelopen donderdag 20 minuutjes gezwommen na een goede work out *\o/*


Afbeelding

Anoniem

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 23:03

Zou ik mij ook mogen melden?
Ik ben 2 weken geleden weer gestart mit fitnissen. 2 jaartjes niks gedaan vanwege studie maar meteen na het afstuderen weer ingeschreven. Op de 1ste dag meteen een meting gehad en meteen mijn schema opgesteld. Vervolgens 2 keer onder begeleiding gesport en nu kan ik fijn alleen gaan. Mijn doel is voornamelijk om wat strakker te worden.

Walkure

Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 23:35

Haha ik zie dit topic en voel me al gelijk beschaamd dat ik al bijna een maand niet heb gesport.
Doe normaal 2 keer in de week bodypump of fitness als de tijden niet uitkomen, maar vanwege tentamenweek en vakantie bijna 4 weken niet geweest. Heb sindsdien niet meer de motivatie gehad om weer te gaan.

Ik heb met mezelf afgesproken om morgen of donderdag te gaan, maar ik zie er gewoon tegen op vanwege de warmte :')

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 08:20

Begrijpelijk, maar als je eenmaal geweest bent geeft het zo’n voldaan gevoel (meestal) :D Je kan het!

Zelf ben ik afgelopen week volgensmij dagelijks geweest. Gisteren zelfs bij mijn oude sportschool, toen ik even op bezoek was bij mijn moeder :))
Vandaag nog een keer knallen en dan kan ik 2 dagen niet waarschijnlijk (“weekendje” weg). Voelt verkeerd om niet te gaan :') maar we gaan wss zwemmen daar.

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 08:49

Ik vind het ook een heel belonend gevoel na het sporten :j Ik ga 2 a 3x in de week, mijn sportschool heeft door de vakantie beperkte openingstijden. Als ik veel moet werken, komt dat niet altijd uit.

Gister m'n armen getraind... nu flinke spierpijn :')

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37249
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 09:28

Ik ben alleen maandag geweest, ga morgen weer. Ivm buik moet ik rustiger doen maar blijven bewegen wel. Buik wil ik nu ook niet trainen au.

Dreamy, houdt je jezelf wel in de gaten. Dat je het verkeerd vind om twee dagen even niet op de sportschool te zitten. Ik waarschuw met reden, gevolgen van sportverslaving gezien. Dat wil je niet krijgen. :n Ook heeft je lichaam rust nodig.
Laatst bijgewerkt door karuna op 01-08-18 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 09:32

Ik ga niet de hele maand door elke dag hoor :D maar in principe zou ik elke dag kunnen trainen, omdat ik het opdeel in spiergroepen. Elke spiergroep krijgt dan dus 2 dagen rust :j

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37249
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 09:37

Ah ok, maar zelfs met afwisselen. Dag of wat niet sporten is ook geestelijk goed. Sportorexia is niet echt een feest om vanaf de zijlijn te zien. Heb er een vriendin door aan gort zien gaan fysiek en geestelijk en ex zat op het randje van.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 11:35

Thanks voor de waarschuwing hoor! :) Waardeer het wel. Ik heb gewoon fanatieke periodes en minder fanatieke periodes :P kan ook gerust een week niet gaan, maar kan daar dan ook weer in doorslaan :') (dan ga ik bij wijze van weer ineens een maand niet)
Al gebeurd dat laatste gelukkig niet meer, want dat zou zonde zijn :o

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 11:51

Oke na even meelezen kom ik ook weer even binnenvallen :')

Klinkt goed Benthhh!
Een sportschool met zwembad zou ik ook wel willen :)

Dat is inderdaad zonde Dreamy!
Een paar maanden geleden ging ik ook echt veel en met veel plezier.
Even wat rust ingepland en nu ga ik bijna niet meer :+

Gaat hier al wat maanden 'slecht', maar ga proberen het sporten weer meer op te pakken.
Gelukkig niet echt aangekomen, maar voel me de laatste tijd echt slap :+

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 14:14

Mag ik mij ook melden?
Sinds kort ben ik ook begonnen aan de sportschool, ook wegens afvallen maar ook om wat meer spier te krijgen!

Ik sport samen met mijn vriend, ongeveer 2/3 keer in de week (straks afhankelijk van hoe het gaat qua school).

lies_sparkle

Berichten: 6128
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 21:33

Leuk allemaal! Ik ben ook best fanatiek en ben er heel vaak, momenteel alle dagen.
Ik begrijp de angst maar ik denk ook dat je moet doen wat voor jou goed voelt :)
Ik doe heeeeeel veel verschillende dingen waardoor alles voldoende rust krijgt.
Maar doe vooral wat voor jou goed voelt <3

Vanavond hadden wij combat van iemand anders, ik ben altijd bloedje fanatiek helemaal met de airco. Super fijn!

Eloya

Berichten: 5193
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 21:38

;( Ik ben nu al tijdje niet geweest. Ik val van het een in het ander. Pees ontsteking voet. Overbelasting schouder, naar buikgriep en die warmte...

Wil wel echt weer beginnen en ook gaan zwemmen erbij wanneer mijn tattoo volledig is genezen! Goed excuus voor nieuw badpak dan ook ;p en ik wil wat kilo's kwijt want wil eigenlijk als ik in oktober op vakantie ga in bikini! Ook al heb ik maatje meer. Dat vind ik wel een mooi doel om mij daar comfortabel in te gaan voelen
Laatst bijgewerkt door Eloya op 01-08-18 22:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 21:39

Ah wat rot zeg!

En een super goed doel :).

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 21:42

Ik was ook weer heel fanatiek begonnen met 5x per week maar ben teruggefloten door mijn diëtiste. Ik heb recent een maagverkleining gehad en kom aan te weinig voedsel om intensief te trainen. Ik ben alleen maar moe en duizelig..

Anoniem

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 22:31

5 keer pek week is veel lijkt me. Vooral als je inderdaad niet zo veel kan eten.
Ik probeer nu 3 keer in de week te gaan. 2 keer door de week en 1 keer in het weekend.

xXxXsasxXxX
Berichten: 830
Geregistreerd: 22-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 02:11

Afgelopen vrijdag een kickstart gehad bij de sportschool. Uitleg gekregen over de apparaten en een aantal oefeningen gedaan. Heb maar 2 setjes van 15 keer gedaan, dus maar de helft van wat ik eigelijk moet doen. Ik heb toch een spierpijn.... Echt niet leuk meer.. Kan gewoon niet slapen van de pijn. Eerst vooral last van m'n benen, dat is niet fijn maar wel te doen. Maar heb nu zo'n last van mn schouders en biceps. Vooral links doet echt pijn. Wilde vandaag weer gaan sporten, maar dat gaan we dus mooi maar even niet doen.
Iemand tips wat ik nu kan doen om hier zo snel mogelijk vanaf te komen? En om in het vervolg te zorgen dat ik niet zulke extreme spierpijn krijg?