nieuw trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: nieuw trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 00:32

Imanse in Aalsmeer vind ik een aanrader!

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-18 11:28

blackstar schreef:
Ik ben bij Zuidzijde en bij Van Hooff geweest voor een nieuwe trailer. Ik heb ze allebei een prijsopgaaf laten maken voor 1 nieuwe trailer met inruil van mijn oude trailer. Bij Zuidzijde koste deze 1500 meer dan bij Van Hooff.
De man van Zuidzijde is best aardig, maar heb daar minder een klik dan bij Van Hooff. Bij mij weegt dat ook zwaarder dan de eventuele prijs. Als bijvoorbeeld Van Hooff duurder zou zijn (bv 300 euro) zou ik toch voor van Hooff kiezen en niet Zuidzijde.
Van Hooff is voor mij half uur rijden en Zuidzijde sta ik met 5 minuutjes.



waar zit hooff??? bij mij zit helaas niets 5 minunten vandaan. Geloof dat bij mijn alles minimaal 30 minuten rijden is. Maar dat maakt me niets uit mij gaat vooral om klant vriendelijkheid en mee denken. En dat ik uit eindelijk een geschikte trailer vind. Die ook hoog genoeg is een zadelkamer heeft. En die we ook mogen trekken. En natuurlijk dat die volledig goed is en geen hout meer is. En dan maakt me de prijs ook niet meer veel uit al hebben we wel bedag in ons hoofd maar toch.

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-18 11:32

xsensibel schreef:
Ik heb mijn trailer gekocht bij Marcel van Hooff in drunen. Wat een top vent echt waar!

Super vriendelijk, totaal niet moeilijk en de service is top. Overigens heeft de helft van mijn stal de trailer bij hem gekocht dus dat zegt ook wel iets.

Mijn merrie trapte 2 weken na dat we mijn trailer kochten, het achterlicht eraf met laden. Ik marcel een appje gestuurd, 2 dagen later had ik een nieuw achterlicht en ik hoefde er niks voor te betalen!



dat klint ook goed. Ik ben bij van der horst mijn trailer bijna 2 weken kwijt geweest. Tewel ze zijn dat we hem dat weekend toen nodig hadden. Die week erna hij was net op tijd terug. Maar moesten er zelf elke keer achter aan bellen wanneer die nou na gekeken werd. En dan met dit receltaat ook wel meden door me paard. Maar kan anders nooit zo makkelijk gegaan zijn als dat het nu ging.

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-18 11:33

Nicje87 schreef:
Imanse in Aalsmeer vind ik een aanrader!



ja die hoorden ik ook voorbij komen van stal genoot maar die vond wat zo even snel zag best duur.

blackstar

Berichten: 3189
Geregistreerd: 03-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 11:39

xxpaaardje schreef:
waar zit hooff??? bij mij zit helaas niets 5 minunten vandaan. Geloof dat bij mijn alles minimaal 30 minuten rijden is. Maar dat maakt me niets uit mij gaat vooral om klant vriendelijkheid en mee denken. En dat ik uit eindelijk een geschikte trailer vind. Die ook hoog genoeg is een zadelkamer heeft. En die we ook mogen trekken. En natuurlijk dat die volledig goed is en geen hout meer is. En dan maakt me de prijs ook niet meer veel uit al hebben we wel bedag in ons hoofd maar toch.



Vaan Hooff zit in Drunen. Wel verder weg dan je zou willen, maar ze denken heel goed mee en ze zijn heel eerlijk.

Als je een hoge trailer zoekt dan is een Sirius geschikt. Ik heb deze niet gekozen toen omdat ik de hoogte niet nodig heb en ik vond de afwerking minder netjes als bij de humbaur.

xsensibel

Berichten: 1464
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Re: nieuw trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 15:04

Van hooff zit inderdaad in Drunen. Ik heb bij hem een Sirius S45 gekocht.

Afbeelding

sneeuwpop

Berichten: 4404
Geregistreerd: 19-10-05

Re: nieuw trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 15:14

Jack Oosterwijk in Sleeuwijk.
Ben ook bij hooff geweest en leek me ook een prima bedrijf.

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-18 11:07

blackstar schreef:
xxpaaardje schreef:
waar zit hooff??? bij mij zit helaas niets 5 minunten vandaan. Geloof dat bij mijn alles minimaal 30 minuten rijden is. Maar dat maakt me niets uit mij gaat vooral om klant vriendelijkheid en mee denken. En dat ik uit eindelijk een geschikte trailer vind. Die ook hoog genoeg is een zadelkamer heeft. En die we ook mogen trekken. En natuurlijk dat die volledig goed is en geen hout meer is. En dan maakt me de prijs ook niet meer veel uit al hebben we wel bedag in ons hoofd maar toch.



Vaan Hooff zit in Drunen. Wel verder weg dan je zou willen, maar ze denken heel goed mee en ze zijn heel eerlijk.

Als je een hoge trailer zoekt dan is een Sirius geschikt. Ik heb deze niet gekozen toen omdat ik de hoogte niet nodig heb en ik vond de afwerking minder netjes als bij de humbaur.



op zich maakten de afstand niet uit al willen we liever in utrecht of zuidholland we vinden het belangrijker dat me paardje fijn staat dan hoe ver is.

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-18 11:08

xsensibel schreef:
Van hooff zit inderdaad in Drunen. Ik heb bij hem een Sirius S45 gekocht.

[ [url=m/uGSOxu.jpg]Afbeelding[/url] ]



die zijn echt gaaf