Hulp gezocht van fokkers voor afstudeerwerkstuk!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NinetyFour

Berichten: 258
Geregistreerd: 12-04-10

Hulp gezocht van fokkers voor afstudeerwerkstuk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-18 09:43

Dit bericht is geplaatst voor een vriendin van mij die zelf geen bokt heeft:

Voor het afstuderen van mijn opleiding Hippische Bedrijfskunde doe ik een onderzoek voor mijn scriptie. Hiervoor bekijk ik wanneer een fokker beter als ondernemer van de btw kan handelen in plaats van als particuliere fokker. Hiervoor ben ik opzoek naar fokkers welke op dit moment niet staan ingeschreven als onderneming en wel jaarlijks veulens fokken. Hierbij is het wel nodig dat je minimaal 5 paarden in bezit hebt (met deze 5 hoeft niet allemaal jaarlijks gefokt te worden). Indien je zou willen meewerken aan mijn onderzoek zou ik het graag horen, je zou me er erg mee helpen! Het gaat dan in principe om een interview, maar deze kan ook gewoon via de mail worden gedaan. Het zou een kwartier tot uiterlijk een half uurtje duren. Ik zoek ongeveer 10 personen. Voor hen zou ik ook kunnen berekenen of het voor hun voordeliger zal zijn om als onderneming verder te gaan. Indien je hierin interesse hebt en mij heel erg wilt helpen wil ik je vriendelijk verzoeken een mailtje te sturen naar 3022399@aeres.nl. Als je liever hebt dat ik contact met jou opneem mag je ook je mailadres in een reactie plaatsen.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: Hulp gezocht van fokkers voor afstudeerwerkstuk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 11:43

Het plaatsen van enquĂȘtes voor derden is niet toegestaan, daarom zet ik dit topic op slot.