Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 15:16

Lau schreef:
HelmerG schreef:
De slaapkamer ook helemaal overhoop gehaald inderdaad, matras aan de kant gehad. Het beddengoed uit elkaar gehaald, onder het bed gekeken.. overal. Helaas heb ik find my iphone dus niet ingesteld - nu zo'n spijt van natuurlijk! Werkt dat overigens ook als de telefoon die je zoekt uit staat?


Ja, je kan het ook via de pc aanzetten


Ik heb het nooit op de telefoon geinstalleerd/aangezet dus volgens mij lukt het dan niet, toch?
Manlief heeft het geprobeerd, maar we konden alleen de ipad detecteren.
Mijn iPhone liet ie niet zien in ieder geval. helaas. Apparaten offline zegt hij.

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 15:30

Dat ik mij niet lekker voel en straks nog 2,5 uur in warme auto zonder airco terug mag gaan rijden.

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 21:32

@HelmerG
Heb je hem inmiddels al weer?

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 21:45

JCDJK schreef:
@HelmerG
Heb je hem inmiddels al weer?


nope -O-

Marcella

Berichten: 36734
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 22:01

Dat ik nu er toch een beetje tegen op zie om morgen te werken bij het Den Haag African festival. Iets met slecht tegen warmte kunnen en dan ook nog van 13.00 t/m 23.00 uur werken. := %)

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 22:05

Amira_ schreef:
De overburen die keiharde muziek op hebben staan. Net of ik in zo'n veel te hippe beachclub ben. Lekker genieten van mn rust zo

Dit nog steeds. Vind gewone muziek echt niet erg, maar het enige wat ik hoor is een ontzettend harde bas en t irriteert me echt zo ongelooflijk erg.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 08:51

Dat mijn kamer een sauna is (ondanks raam open en ventilator aan), ik daardoor 737482848 keer ben wakker geworden vannacht en nu mn bed uit moet om te werken -O-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 10:09

Werk -O-

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 11:19

Aan mijn zusje.. ze is net een volwassen puber, jeetje mina :')

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 11:39

Dat mijn evenwicht de laatste tijd echt sh*t is...

Marcella

Berichten: 36734
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 11:51

Nou hopen dat ik niet beroerd word, maar onderweg naar African festival in Den Haag om te werken.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 12:10

Steeph schreef:
Dat mijn evenwicht de laatste tijd echt sh*t is...

Dit had ik kunnen zijn :')

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 12:47

Asvinia schreef:
Steeph schreef:
Dat mijn evenwicht de laatste tijd echt sh*t is...

Dit had ik kunnen zijn :')

Ik viel vanochtend bijna over de papierbak terwijl ik toch echt rechtop stond :o

maatje987

Berichten: 2956
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: zoetermeer

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 14:04

dat ik morgen weer moet werken ik er echt geen zin meer in heb , maar nog drie dagen en dan twee weken vakantie.

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 14:21

HelmerG schreef:
Aan mezelf..

Omdat ik m'n telefoon vannacht kwijt ben geraakt en doordat ik gedronken had, gewoon een geheugen van een vis heb en dus niet meer kan achterhalen waar ik 'm voor het laatst heb gehad.
ALLES afgezocht in en rondom huis waar ik ben geweest nog, maar niks :( Ik kan pas 6augustus verlengen bij de provider, dus ik moet nu gaan hopen dat m'n gare Samsung S7 het gaat redden tot die tijd. En door het blokkeren vd sim en het aanvragen van een nieuwe, kan ik zeker 4 dagen nu niets qua bellen e.d. ugh.



als je inlogt op je google account met vind mijn mobiel kun je zien aaar hij is :j weetje in ieder geval of hij thuis is of niet.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 18:20

Frankrijk :r

Mars

Berichten: 33265
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 18:29

Aan dit beest van mij:

Afbeelding

Hij heeft t warm en stort zich overal neer. Telkens als ik m zo zie liggen moet ik gewoon gaan checken of ie nog wel adem haalt :')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 18:31

Mars schreef:
Aan dit beest van mij:

[ [url=m/amikYC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij heeft t warm en stort zich overal neer. Telkens als ik m zo zie liggen moet ik gewoon gaan checken of ie nog wel adem haalt :')


Wat is het? Een konijn? :+

Mars

Berichten: 33265
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 18:36

Ja konijn idd!
Zijn vriendinnetje heeft t ook warm maar gaat tenminste gewoon op dr buik liggen op het koele laminaat. Maar bij meneer lijkt t net alsof zijn laatste uur geslagen heeft :=

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 18:48

Ashleytjuhh schreef:
HelmerG schreef:
Aan mezelf..

Omdat ik m'n telefoon vannacht kwijt ben geraakt en doordat ik gedronken had, gewoon een geheugen van een vis heb en dus niet meer kan achterhalen waar ik 'm voor het laatst heb gehad.
ALLES afgezocht in en rondom huis waar ik ben geweest nog, maar niks :( Ik kan pas 6augustus verlengen bij de provider, dus ik moet nu gaan hopen dat m'n gare Samsung S7 het gaat redden tot die tijd. En door het blokkeren vd sim en het aanvragen van een nieuwe, kan ik zeker 4 dagen nu niets qua bellen e.d. ugh.



als je inlogt op je google account met vind mijn mobiel kun je zien aaar hij is :j weetje in ieder geval of hij thuis is of niet.


Eerste wat we geprobeerd hebben, maar hij geeft aan dat de telefoon offline is dus helaas.. -O-

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 18:50

Mars schreef:
Aan dit beest van mij:

[ [url=m/amikYC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij heeft t warm en stort zich overal neer. Telkens als ik m zo zie liggen moet ik gewoon gaan checken of ie nog wel adem haalt :')


Je hebt wel een soort koelelementen die je in de diepvries kunt leggen, waar ze zich tegenaan kunnen leggen als ze het warm hebben. Mijn konijnen vonden dat altijd geweldig bv. Die lagen er ook altijd gestrekt bij met zulk weer - was je idd bang dat ze gestopt waren met ademhalen als je ze dan zo zag liggen haha.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 18:56

Mars schreef:
Ja konijn idd!
Zijn vriendinnetje heeft t ook warm maar gaat tenminste gewoon op dr buik liggen op het koele laminaat. Maar bij meneer lijkt t net alsof zijn laatste uur geslagen heeft :=


:') even aantikken af en toe “is u dead?”

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:14

Mijn konijn vermaakt zich erg voor de ventilator. Ligt lekker languit te genieten recht voor dat ding haha.

Om on topic te blijven erger ik me aan het feit dat ik ongeveer weet wat ik voor m'n verjaardag krijg, maar eigenlijk helemaal niets wilde weten want nu hang ik tussen 'zeg het nou gewoon' en 'ik wil het niet weten'.. Liever niets weten van de verassing dan een beetje. Verder zijn m'n vrienden wel lief hoor, had niet verwacht dat ik wat kreeg :)

Mars

Berichten: 33265
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:18

HelmerG schreef:
Mars schreef:
Aan dit beest van mij:

[ [url=m/amikYC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij heeft t warm en stort zich overal neer. Telkens als ik m zo zie liggen moet ik gewoon gaan checken of ie nog wel adem haalt :')


Je hebt wel een soort koelelementen die je in de diepvries kunt leggen, waar ze zich tegenaan kunnen leggen als ze het warm hebben. Mijn konijnen vonden dat altijd geweldig bv. Die lagen er ook altijd gestrekt bij met zulk weer - was je idd bang dat ze gestopt waren met ademhalen als je ze dan zo zag liggen haha.


Ik heb een colafles bevroren bij ze liggen dat vinden ze ook fijn!

Maar als meneer dan zo op half 7 ligt ga ik idd toch steeds weer ff goed kijken of er nog leven in zit :D

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:53

Aan de eigenaren die problemen afdoen met ‘maar dat doet ie al sinds we ‘m hebben’.. ik probeer me hier in te zetten voor je dier verdorie!