Haarlemmermeersebos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pandabeer
Berichten: 2
Geregistreerd: 02-04-15

Haarlemmermeersebos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-18 18:17

Ik wil misschien een keer gaan rijden in het Haarlemmermeersebos maar nu ben ik benieuwd waar je het beste de trailer kan parkeren? En hoe bevalt het rijden daar? Is het op de ruiterpaden bv ook druk met wandelaars, hardlopers, mountainbikers enz? Of valt dat mee?
Groetjes,

Marcato

Berichten: 2372
Geregistreerd: 19-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 18:54

Parkeren kan heel goed aan de Paviljoenlaan. Vanuit daar rij je zo de ruiterpaden op. Op de paden zelf valt het meestal wel mee qua andere gebruikers. Je kruist alleen regelmatig drukke gebieden en daar zijn wel vaak fietsers, hardlopers, kinderen, honden etc. Het best kun je of heel vroeg of later op de dag gaan.

liliekska

Berichten: 4188
Geregistreerd: 07-03-12
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 19:05

De ruiterpaden in het bos zijn vrij rustig, heb daar zelf op 1 keer na (famillie met hond op t ruiterpad) geen gekke dingen mee gemaakt. Mocht je de oversteek naar de groene weelde ook willen gaan maken raad ik je wel aan om of s’ochtends vroeg te gaan of op een dag met wat minder weer gezien het daar met goed weer wel vaak stikt van de honden.

Pandabeer
Berichten: 2
Geregistreerd: 02-04-15

Re: Haarlemmermeersebos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-18 19:06

Dank voor jullie reacties :)

janouk
Blogger

Berichten: 17868
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 19:11

Je kan de trailer ook bij H,'meerse Bos manege bosweg 1 zetten of op parkeerterrein Pappa's beach house. Je kan overal het bos gemakkelijk in.

De ruiterpaden zijn goed en rustig. Met dit weer is het wel handig vroeg te gaan, anders is het heel druk

Veel plezier

Dit weekend is er een grote mountainbike wedstrijd en weekend 4 augustus de districtskampioenschappen mennen.