[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 13:13

mirriejj schreef:
Linsey hoe gaat het nu met je?

En hoe gaat het nu met Caya ( of was het Faya? ), zie je al verbetering?


Ik heb met Lola een beginnetje gemaakt met lange lijnen. Maar dan besef ik me weer hoe enorm gemakkelijk Jimmy was, daar was nooit iets mee gedaan en hij liep toendertijd gewoon meteen weg met oogkleppen en lange lijnen.
Lola vind de kleppen spannend, als ik er voor loop is het goed maar zodra ik uit zicht ben vind ze het wat spannend :') Van de week maar even oppakken met iemand die voor haar mee kan lopen tot dat ze het niet meer zo spannend vind.
Ze vind het wel enorm leuk dat ze nu weer stukjes mee mag wandelen, het stelt qua afstand helemaal niets voor, maar dat is ook niet erg.

Is zonder kleppen geen optie?

Caya stapt wel lekker Door. Zie niet meer kreupel in stap.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 13:54

Zo heb het afgelopen week mega druk gehad, En in tussentijd slecht bijgelezen. Ga ik nu even doen :-)

Mowgli; je ezel verhaal is grappig

Sunshinedaan; jaaaaa eindelijk. Gefeliciteerd!! Wát een schatje <3

Mirriej; superleuk om ook wat met Lola te doen!
Echt zo'n leuke pony!

Susanne; dat rendac verhaal. Zie willem zijn koppie al helemaal voor me :D

Linsey! Wát erg! Hoe gaat het nu met je? Hoop dat je je snel wat beter voelt!

Lilian; fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad!!

Patricia wát een rotnieuws over Caya! Tegenwoordig is er gelukkig wel het eea te doen met artrose dacht ik. Maar misschien eea afhankelijk van plek en ernst. Weet je al een prognose?

Patty: wat jammer joh! Jammer dat het op wedstrijd even niet zo lekker gaat.....

Mandy: fijn dat Mac zo enthousiast was. Heeft hij het naar zijn zin denk je? Ziet er op foto's wel fijn uit.

Iemand schreef dat ik nog best veel kon doen met Alf en ja dat klopt gelukkig. Er zijn dagen tussen dat hij in draf wat minder is en dan draven en galopperen we natuurlijk niet. Andere dagen kunnen we best drafje doen en soms klein galopje. Echt zoooo fijn. Maar in de bak alleen nog maar stappen, veel te veel bochten in zo'n bak. En in draf is hij in de bochten niet goed in de bak. Dus zoveel mogelijk rechtuit. Verder proberen we van alles iets leuks en gezelligs te maken. En hij staat ook echt wel aardig wat dagen niets te doen, behalve zich volvreten met gras. Hiervoor moest hij dan van mij toch echt wel lopen. Dus we doen wel heel stuk minder in hoeveelheid en intensiteit. Heb ook werkelijk geen idee hoe lang ik nog van hem kan gaan genieten........

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 14:14

Ah wat fijn dat het beter lijkt met Caya! Hopen dat het ook goed blijft gaan.

Fijn dat je tot nu toe toch nog van de kleine dingen kunt genieten Ingrid! het is niet wat je natuurlijk ooit in gedachte had, maar het moet voor jou wel enorm fijn zijn dat dit voor nu nog mogelijk is.

Ja mocht Lola niet wennen aan de kleppen, dan doen we het gewoon zonder hoor :) Maar ik wil eerst kijken of dat ze er aan went. Het is ook niet dat ze in paniek schiet, maar je ziet dat ze net een klein beetje spanning ermee opbouwt.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 18:35

Ja fijn indd dat je nog wel kan genieten ingrid

Als behandeling aanslaat schijn je heel snel het te merken. Ze loopt er Door en zie niks geks dus heb wel goede hoop.
Ben vandaag voor het eerst weer stukje buiten gereden met Faya na ongeluk. Ze vond het nog wel spannend maar Beauty sleepte haar er wel doorheen.

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 13:56

Patricia wat fijn dat caya iets beter gaat!

Ingrid wat fijn dat je gewoon nog lekker met Alf kan rommelen, moet je binnenkort nog een x terug naar de DA om te kijken hoe het nu gaat?

Even een vraagje, ik voer sinds kort magnesium bij aan floor. Maar omdat het poeder is doe ik er water bij zodat het niet zn bak word uitgeblazen. Alleen zodra het vochtig word plakt het helemaal aan elkaar. Weet iemand hoe je dit kunt voorkomen?

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 14:13

Lillian__ schreef:
Patricia wat fijn dat caya iets beter gaat!

Ingrid wat fijn dat je gewoon nog lekker met Alf kan rommelen, moet je binnenkort nog een x terug naar de DA om te kijken hoe het nu gaat?

Even een vraagje, ik voer sinds kort magnesium bij aan floor. Maar omdat het poeder is doe ik er water bij zodat het niet zn bak word uitgeblazen. Alleen zodra het vochtig word plakt het helemaal aan elkaar. Weet iemand hoe je dit kunt voorkomen?


Deed ik olie met water mengen, dan de magnesium er door. Volgens mij hielp dit.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:34

Ik doe ook met scheutje olie

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:43

Bij mij gaan poeders gewoon los in de voerbak, wordt er nooit uitgeblazen. Stalhouder voert, pakt een schep voer en daarboven op schepje poeder. Als je het dan in de bak kiepert komt het poeder dus onderop. Tijdens het eten wordt 't vanzelf een beetje gemengd.

Er blijft overigens nooit wat inliggen, hou het wel eens in de gaten.

Mowgli4

Berichten: 1378
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 17:11

Fijn Ingrid! Lekker blijven genieten met alf :)

Caya lijkt wat beter te gaan. Hopelijk blijft het zo!

Poeder voeren deed ik ook op de manier die Susanne beschrijft. Had ik ook nooit problemen mee

Mowgli heeft een héél leuk spelletje gevonden, ik vind hem alleen minder grappig :+
Bibi heeft een vliegendeken met hals. En die hals zit natuurlijk vast met klittenband... nou maakt Mowgli die de laatste tijd Allemaal los en loopt bibi dus met een losse hals, of hangt die er naast. En dan tref ik ze dus zoals op de foto. Mowgli doet het nooit in mijn bijzijn, altijd als ik kom is het al zo. Zelfs de mensen waar het weiland van is, moeten af en toe die hals weer vast maken.
In het begin was het natuurlijk wel grappig, maar het begint nu wel lichtelijk irritant te worden...
Zijn hier slimme ideeën voor om dit te stoppen of in iedergeval te minderen?
Afbeelding

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 19:02

Wat een boeffie :D

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 19:43

Wat een ondeugd. Misschien andere sluiting op laten zetten?

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 21:39

Wat een boef ! Wellicht in sprayen met van die anti bijt spray ??

Ik lees wel bij maar weet niet hoeveel ik reageer. Ben momenteel op (paarden) vakantie in Florida :)

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 21:47

linda_gigant schreef:
Wat een boef ! Wellicht in sprayen met van die anti bijt spray ??

Ik lees wel bij maar weet niet hoeveel ik reageer. Ben momenteel op (paarden) vakantie in Florida :)

Leuk Veel plezier

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:25

Have fun Linda {:}

Mowgli4

Berichten: 1378
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:36

Zeker een boef... hij kijkt er ook altijd heel trots bij als ik de hals weer vast maak. Zovan: Hey baasje, dat had ik goed gedaan *zet grote oogjes op*

Andere sluiting word lastig denk ik... maar kan als laatste optie natuurlijk.

Hmm nog niet eens over nagedacht Linda! Ga ik eens proberen.
Jij heel veel plezier *\o/*

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 11:07

Veel plezier Linda!

Ik geef supplementen op dezelfde manier als Susanne beschrijft, werkt prima bij ons.

Het gaat helaas nog niet echt beter. Alles is enorm pijnlijk en stijf. Logisch natuurlijk! Over 8 dagen moet ik geheel pijnvrij zijn, anders is het helaas een whiplash. Krijg nu bijna elke dag stabilisatie therapie, om alles wat te verbeteren.

Had 3 weken geleden een fotoshoot met de pony’s. Vindt de resultaten zo mooi, Toliene straalt zoveel rust uit <3 Ga later nog even een topic maken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mowgli4

Berichten: 1378
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 13:14

Ah balen dat het nog niet beter gaat linsey...
wat een prachtige foto’s van toliene!

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 13:52

Linsey1998 schreef:
Veel plezier Linda!

Ik geef supplementen op dezelfde manier als Susanne beschrijft, werkt prima bij ons.

Het gaat helaas nog niet echt beter. Alles is enorm pijnlijk en stijf. Logisch natuurlijk! Over 8 dagen moet ik geheel pijnvrij zijn, anders is het helaas een whiplash. Krijg nu bijna elke dag stabilisatie therapie, om alles wat te verbeteren.

Had 3 weken geleden een fotoshoot met de pony’s. Vindt de resultaten zo mooi, Toliene straalt zoveel rust uit <3 Ga later nog even een topic maken

[ [url=m/QCke96.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BEBFOS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/DYIxA1.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/SdJZAA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/XeyuwZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie foto's! Hopelijk knap je snel op!

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 13:55

Wauw mooie foto's! Fijne sfeer <3
Vervelend dat het nog niet echt beter met je gaat Y;(

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 16:01


Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:01

Mooie foto's!
Beterschap! Hopelijk snel verbetering. :(:)

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:32

Wat een prachtige foto’s !!

En bedankt. Moet wel lukken om te genieten hier. We gaan zo namelijk naar een paardenwinkel *\o/*

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:40

linda_gigant schreef:
Wat een prachtige foto’s !!

En bedankt. Moet wel lukken om te genieten hier. We gaan zo namelijk naar een paardenwinkel *\o/*

Altijd leuk! Lekker shoppen!

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 20:04

linda_gigant schreef:
Wat een boef ! Wellicht in sprayen met van die anti bijt spray ??

Ik lees wel bij maar weet niet hoeveel ik reageer. Ben momenteel op (paarden) vakantie in Florida :)

Veel plezier! Ook met paardenvlucht gevlogen?

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 02:49

Patty14 schreef:
linda_gigant schreef:
Wat een boef ! Wellicht in sprayen met van die anti bijt spray ??

Ik lees wel bij maar weet niet hoeveel ik reageer. Ben momenteel op (paarden) vakantie in Florida :)

Veel plezier! Ook met paardenvlucht gevlogen?


Nee deze keer niet. Met de paarden vlieg je naar new york of la met een normale vlucht. De vluchten naar maimi zijn enkel cargo vliegtuigen. En ik heb daar (nog) geen certificaten voor. Ik ben gewoon met tui naar Orlando gevlogen.

Ik heb heerlijk kunnen shoppen. Nieuwe cap en muckboots. En wat cowboy magic en shampoo voor gieg.
Afbeelding