Decoratie ideeën gezocht voor Liatorp salontafel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BarbaLala

Berichten: 9609
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Decoratie ideeën gezocht voor Liatorp salontafel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-18 20:27

Ik was benieuwd; Waarmee hebben jullie de lades gedecoreerd?
Foto van internet voor wie de tafel niet kent

Afbeelding

Telpeva

Berichten: 14718
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 20:20

Schopje want ik vind deze tafel ook leuk en wil ook wel leuke ideeën zien :D

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Decoratie ideeën gezocht voor Liatorp salontafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 20:25

Ik ken de tafel niet maar schelpen/stenen/denneappels/zijden bloemen/fotos/souveniertjes/fleurige tijdschriftcovers

YellowLeaf

Berichten: 455
Geregistreerd: 03-07-16

Re: Decoratie ideeën gezocht voor Liatorp salontafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 20:29

Ik had hem destijds volgegooid met zand en er allemaal schelpen in.

Telpeva

Berichten: 14718
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 20:31

Categorie meedenken maar geen beeldmateriaal: mijn broer heeft een tafel gehad met zo'n glazen plaat, daaronder had hij een miniatuur treinsetje nergezet, met nepgras en verlichting en alles. Treintje stond op rails en kon ook rijden, in de avond ging de miniatuur 'straatverlichting' ook aan.

Zelf vind ik dat te lastig om te maken (ik heb geen verstand electronica en hoe je zoiets kan inbouwen) maar misschien dat iemand anders dat ook leuk vind en zelf wel kan. Lijkt mij bijv. ook super schattig in de winter om daar dan zo'n inieminie winter dorpje in te hebben met sneeuw.

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Decoratie ideeën gezocht voor Liatorp salontafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 20:55

Koffiebonen of vakantiefoto’s evt in zand van de bestemmingen waar je geweest bent.

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 20:59

Telpeva schreef:
Categorie meedenken maar geen beeldmateriaal: mijn broer heeft een tafel gehad met zo'n glazen plaat, daaronder had hij een miniatuur treinsetje nergezet, met nepgras en verlichting en alles. Treintje stond op rails en kon ook rijden, in de avond ging de miniatuur 'straatverlichting' ook aan.

Zelf vind ik dat te lastig om te maken (ik heb geen verstand electronica en hoe je zoiets kan inbouwen) maar misschien dat iemand anders dat ook leuk vind en zelf wel kan. Lijkt mij bijv. ook super schattig in de winter om daar dan zo'n inieminie winter dorpje in te hebben met sneeuw.


Dit is echt zo'n leuk idee! Alleen hierom zou ik al zo'n tafel willen aanschaffen.
Maar ik denk dat ik te rommelig ben en dat er heel snel allemaal prulletjes liggen :')

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Re: Decoratie ideeën gezocht voor Liatorp salontafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 21:28

Zo'n tafel leent zich zo gaaf als seizoenstafel! Dus met de seizoenen en feestdagen mee kun je 'm veranderen. In de zomer zacht zand met schelpen en een veldboeket (echt of nep); in het najaar herfstbladeren, dennenappels, kaarsjes; in de winter thema's als halloween, kerst, iets met nepsneeuw of zo'n stadje met lichtjes; in het voorjaar groen en zacht pastel, evt iets met pasen..

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Re: Decoratie ideeën gezocht voor Liatorp salontafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 21:31

ik heb hem, ben nu op vakantie maar zal eens kijken als ik thuis ben of ik even een foto kan maken.
met kerst had ik er nep sneeuw, dennenappels, lichtjes op batterij en kerstballen in.

Nu lichtjes, takken, vlinders (vd action) en grote bloemen. Beetje zandkleurig

vind alleen wel dat de tafel snel beschadigd. even bijwerken gaat niet door het materiaal. geen enkele verf pakt