China

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lideli

Berichten: 2441
Geregistreerd: 21-03-10

Re: China

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-18 08:47

Ennn het plan is allemaal weer veranderd :') ik ben gisteren met de trein van Nanchang naar Nanning gereisd, acht uur in de trein sloopt je behoorlijk kan ik je vertellen.

Helaas heb ik nu in Nanning nog niet zoveel te doen, maar dat komt vast nog wel.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: China

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 09:38

Zo komt he afstudeerproject niet in het gedrang? Waar ga je nu heen en wat ga je doen?

Willemiens

Berichten: 944
Geregistreerd: 10-10-16
Woonplaats: Julemanden

Re: China

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 09:45

Leuk!!
Ik heb zelf in China gewoond voor werk, in Guangzhou. Heb er een erg leuke tijd gehad en mis het nog steeds iedere dag.
Zelf vond ik de metro app erg handig, omdat je niet altijd de tekens goed uit elkaar kan houden.
Zocht vaak via internet leuke eettentjes op om daar vervolgens met de metro heen te gaan, ben daardoor op zeer leuke niet-toeristische plekken geweest.

Ga je een volg topic openen?

lideli

Berichten: 2441
Geregistreerd: 21-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-18 13:38

@poes, ja dat is wel even een dingetje... Moet even met school gaan overleggen. Zou het erg jammer vinden als het nu wordt afgekeurd, maar zou het wel begrijpen.

@Willemiens, leuk dat je in China gewoond hebt! Ik ben zelf nog niet echt onder de indruk van het land, maar dat kan uiteraard nog komen! Een volgtopic ga ik niet openen, maar ik ben wel van plan hier af en toe een update te plaatsen :)

lideli

Berichten: 2441
Geregistreerd: 21-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-18 07:13

Het is erg leuk bij de nieuwe stal :) ik rij 2 á 3 paarden per dag en geef daarna wat les. Helaas ga ik volgende week zaterdag alweer naar huis, maar waarschijnlijk ga ik in september weer terug. Mijn visum nu is maar 30 dagen geldig, en verlengen is niet mogelijk helaas.

Hier een paar fotootjes:

Lievelingspaard Liuxing
Afbeelding

Lespaardje Chitu
Afbeelding

En een gaaf gouden beeld :)
Afbeelding

Willemiens

Berichten: 944
Geregistreerd: 10-10-16
Woonplaats: Julemanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 08:46

Super tof!!
Was het niet mogelijk om een 2x 30 dagen visum te krijgen? Dan moet je alleen even de grens over en weer terug.
Ik zocht dan vaak de goedkoopst mogelijke vlucht naar een ander land en ben zo ooit eens een keer voor €10 naar Phuket gevlogen :7

lideli

Berichten: 2441
Geregistreerd: 21-03-10

Re: China

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-18 13:00

Nee helaas, ik had een aanvraag ingediend voor 2x 30 dagen, maar ik helaas maar 1x30 gekregen.