Dag begon fijn, vlechten zaten nog mooi! Dat scheelt weer... Alleen de voorpluk even vlechten en staart nog eens wassen.
Daarna alleen geladen, zo braaf.. Eerste keer!! (het alleen laden dan, ze heeft al veel vaker erop gestaan) Echt, die pony is goud waard

Daar aangekomen even gemeld en Kayenne stond mooi braaf op de trailer. Toen eraf gehaald en lekker op mijn gemak klaar gemaakt met zadelen.

Losrijden ging goed, braaf paard.
Eerste proef ging goed, maar ze was wat laks op mijn been. Schijnbaar doe ik iets anders dan met losrijden of gewoon rijden tov de proef zelf waardoor ze denkt, been, nah, nu even niet

Wel braaf verder en voor ons doen lekker kunnen sturen

Tussen de proeven door even aan been gezet, ze ging me toch sjouwen, verzameld heerlijk los draven!!

In de 2e proef was ze wat meer moe, maar wel veel beter aan mijn been. Op gegeven moment was mevrouw de merrie het er niet mee eens dat ik mijn been doordrukte voor galop, dus kreeg even een bok richting mijn been, waarmee ze gewoon tegen mijn enkel aanslaat

Even terecht gezet, ze mag best even bokken (nee, liever niet maar beter reactie dan geen reactie) maar ze mag niet gericht op/naar mijn been slaan. Daarna weer lekker doorgereden. Ging voor mijn gevoel fijner maar 186 op de punten. Nog steeds netjes maar grappig dat gevoel dan altijd zo verschillend is

Toen even weggezet in de longeerbak op de locatie (oude club waar ik vroeger lid ben geweest)

Even op trailer gehad en na een uurtje weer gezadeld voor het springen. Ik moest als eerste, spannend!!! Vond het best eng, want er stonden 8 hindernissen die een parcours vormden van 10 hindernissen...

Oke, parcours in mijn hoofd, even warm springen. Fijne hulp van instructeur van daar. Ze was al wat tam en moe. Maar ze deed het maar wel!
En stonden onder andere een muur! en een borstel hindernis.. Ik vond het echt spannend maar ik had al blij geweest als ze uberhaupt iets sprong. Gezien het de 5e keer springen was voor ons samen. waarvan de eerste keer een echt parcours! Ze heeft nog nooit meer dan 2 hindernissen in een bak gezien

Echt, ik loop over van trots..

Zo knap, zo trots.. Ik leef even verder op mijn roze wolk van een knappe pony en dag..
De hele dag weg, van half 9 tot 5. En gewoon alles zo braaf doen. Die heeft der rust weer verdiend