Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:29

[***] schreef:
Aan het gemaal in mijn hoofd dat niet ophoudt... en aan mijn lichaam.

:(:)
Ik doe met je mee

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:36

Aan het feit dat ik barweinig geslapen heb en nu bijna de hele dag moet vergaderen, mijn hoofd kan het niet aan |(

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 11:01

Dat er aan de weg wordt gewerkt en 1 vd trekkers nu de straat heeft geblokkeerd waardoor ik niet weg kan met de auto -:(-

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 12:51

xPabloBokt schreef:
Aan dat ik zo slecht kan sparen.. als ik wat extra heb dan moet het gewoon op ofzo. :+


Daarom stort ik automatisch een bedrag naar mijn spaarrekening de dag nadat ik mn loon heb gehad. Dan kan het ook niet opgemaakt worden aan onzin dingen!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 15:15

Aan waxen. Ik heb een wax set gekocht en vandaag dacht ik hem even uit te proberen. Er moet toch genoeg gewaxt worden. Maar man, wat een stom gedoe. Ik ben begonnen met mijn onderbeen. Het droogde zo snel weer op en het nam niet eens veel haartjes mee, en ja ik heb echt snel genoeg dat ding er af getrokken.

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 17:06

Dat ik al een week met vlagen zo nu en dan enorme hoofdpijn heb :( Had toch stiekeme hoop dat het na 1/ 2 dagen wel over was.

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 20:56

Dat ze halverwege het seizoen gestopt zijn met Grey’s Anatomy en ik niet kan vinden wanneer ze weet van plan zijn verder te gaan.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 21:00

Dat mijn kuitmaat zo onmogelijk is om betaalbare simpele rijlaarzen te vinden.. Wordt dus toch maatwerk. Bummer

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 21:04

Jikkeee schreef:
Dat mijn kuitmaat zo onmogelijk is om betaalbare simpele rijlaarzen te vinden.. Wordt dus toch maatwerk. Bummer


Dikke Iof dunne kuiten? Ik dun en lang en heb wel een goede laarsndus dacht als jij dat ook zoekt...

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 21:10

Dat de harde schijf van mijn pc gewoon dagelijks een keer stil blijft staan en dan loopt alles vast. Je moet echt de pc gewoon uitzetten en opnieuw opstarten. Waarom doet ie dat? GRRRR.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 21:27

Trui schreef:
Jikkeee schreef:
Dat mijn kuitmaat zo onmogelijk is om betaalbare simpele rijlaarzen te vinden.. Wordt dus toch maatwerk. Bummer


Dikke Iof dunne kuiten? Ik dun en lang en heb wel een goede laarsndus dacht als jij dat ook zoekt...

Dik en kort helaas. Lief van je!
Ik heb (zoals ik het meet) de onmogelijke maat van 40,40,40 :') :')

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 21:37

Dorus schreef:
Dat ze halverwege het seizoen gestopt zijn met Grey’s Anatomy en ik niet kan vinden wanneer ze weet van plan zijn verder te gaan.


Ja, super stom -O- Op de Facebookpagina van Net 5 zeiden ze dat het nog niet zeker was wanneer ze verder gingen. Het was zeker dat ze wel weer gingen uitzenden, maar niet konden zeggen wanneer. -O-

Marcella

Berichten: 36730
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 21:54

Dat de grond op de moestuin toch nog te nat is en hierdoor er niet op gelopen kan worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 22:02

MarJon schreef:
Dorus schreef:
Dat ze halverwege het seizoen gestopt zijn met Grey’s Anatomy en ik niet kan vinden wanneer ze weet van plan zijn verder te gaan.


Ja, super stom -O- Op de Facebookpagina van Net 5 zeiden ze dat het nog niet zeker was wanneer ze verder gingen. Het was zeker dat ze wel weer gingen uitzenden, maar niet konden zeggen wanneer. -O-


Is hier in België ook zo. Meestal is het een half jaar later :)

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 22:17

Mijn vader die mij vanuit het niets appt of ik over ga dit jaar... >;)

De laatste periode is net aangebroken, tot nu toe heb ik alles gewoon gehaald, maar als je zo blijft pushen dan kap ik er mee :evaw:

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 22:21

Steeph schreef:
Mijn vader die mij vanuit het niets appt of ik over ga dit jaar... >;)

De laatste periode is net aangebroken, tot nu toe heb ik alles gewoon gehaald, maar als je zo blijft pushen dan kap ik er mee :evaw:


Bedoeld ie het niet gewoon goed en uit interesse? Misschien pik je het wel verkeerd op. Zoals ik het zo even snel lees dacht ik niet meteen aan pushen.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 22:31

SavannahNx schreef:
Steeph schreef:
Mijn vader die mij vanuit het niets appt of ik over ga dit jaar... >;)

De laatste periode is net aangebroken, tot nu toe heb ik alles gewoon gehaald, maar als je zo blijft pushen dan kap ik er mee :evaw:


Bedoeld ie het niet gewoon goed en uit interesse? Misschien pik je het wel verkeerd op. Zoals ik het zo even snel lees dacht ik niet meteen aan pushen.


Mijn vader is zo'n soort mens wat als enige ouder naar de vrijwillige ouderavond gaat om te horen dat zn dochter het goed doet (en alleen maar voldoendes heeft op de cijferlijst, welke ook op papier me naar huis is een ondertekend is)...

De relatie met mijn ouders is al niet top, en met dit soort dingen proberen ze me te controleren. Mijn ouders zijn bijvoorbeeld ook het soort mensen dat weigert bij te dragen aan mijn studie, maar vervolgens wel met geld naar andere dingen smijten. Mijn ouders manipuleren, kleineren, controleren. Sinds ik deze zomer uit huis ben gegaan heb ik zo'n berg rust. Maar dit soort kleine dingetjes verneuken dat dan weer helemaal.

Marcella

Berichten: 36730
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 23:44

Steeph schreef:
De relatie met mijn ouders is al niet top, en met dit soort dingen proberen ze me te controleren. Mijn ouders zijn bijvoorbeeld ook het soort mensen dat weigert bij te dragen aan mijn studie, maar vervolgens wel met geld naar andere dingen smijten. Mijn ouders manipuleren, kleineren, controleren. Sinds ik deze zomer uit huis ben gegaan heb ik zo'n berg rust. Maar dit soort kleine dingetjes verneuken dat dan weer helemaal.

Klink bekend en voor mij ook uiteindelijk de reden om het huis uit te gaan. Maar straks met de opbrengst van de tuin ook handen ophouden voor de gratis groenten. :')

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 09:07

Dat ik overgaf omdat ik water dronk. Gal smaakt nog erger dan normaal overgeven :r

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 12:28

Dat alles de laatste tijd tegen zit. Ik ben er oprecht helemaal klaar mee.

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 12:58

Net ontzettend lopen sjouwen met twee grote boodschappentassen vol lege flessen. Emballage apparaat bleef halverwege hangen. Wachten op medewerker, en weer verder. Vervolgens alles ingeleverd en de twee bonnetjes in mijn broekzak gestopt om deze vervolgens bij de kassa in te leveren. Uiteindelijk kom ik bij mijn auto en tref ik daar nog een lege fles welke uit een van de tassen was gevallen. Ondanks dat het geen wereldramp is baal ik daar dan stiekem wel van. Tot overmaat van ramp besefte ik mij toen meteen dat de legeflessenbonnen nog in mijn broekzak zaten.. _-:(
Nouja dan lever ik ze de volgende keer wel in. Als ik er dan wél aan denk.. }>

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 14:33

Mijn kat die doet alsof ik hem al jaren zwaar mishandel als ik hem even vlooienspul wil geven

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 14:43

Adindaa schreef:
Mijn kat die doet alsof ik hem al jaren zwaar mishandel als ik hem even vlooienspul wil geven


Same here. Hij weet dat ik eraan kom met dat ding en dan vliegt ie het huis door en verstopt ie zich onder het bed waar je hem nevernooit onder vandaan krijgt. Lekker drama.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 14:51

SavannahNx schreef:
Adindaa schreef:
Mijn kat die doet alsof ik hem al jaren zwaar mishandel als ik hem even vlooienspul wil geven


Same here. Hij weet dat ik eraan kom met dat ding en dan vliegt ie het huis door en verstopt ie zich onder het bed waar je hem nevernooit onder vandaan krijgt. Lekker drama.


Dat is echt pre-cies hoe het hier net ook ging :+
Echt een k*tklus om alleen te doen, want hij wist inderdaad te ontsnappen en verstopte zich vervolgens onder mijn bed

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 15:44

Ze zijn zo slim. Hetzelfde als hij de reismand ziet dan gaat ie zich ook verstoppen hahaha.

Ik ben bloedchagerijnig omdat ik zo hard geleerd heb voor een toets en een 3,7 heb terwijl ik het gevoel had dat het zo goed ging :(