Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 18:11

Niet op MP, maar op FB!

Ik had iets te koop gezet, iemand pb dat ie ze over wilde nemen, verder niks concreets afgesproken!
Iemand anders vraagt of ze nog te koop zijn, en ik zei gewoon ja daarop (verder niiks meer van degene vernomen), in mijn ogen waren ze nog niet verkocht! Vervolgens ..... de eerste over de zeik omdat zij ze wilde overnemen.

Ja, ligt het aan mij, of want dat kan nog altijd, toch? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:36

Hier gereageerd op een geboortemelder die te koop staat. Nieuwprijs €500, vraagprijs is nog altijd €400, ondanks toch al goed gebruikt te zijn geweest. Ze morgen hem houden. Voor €100 ga ik wel voor de zekerheid + garantie.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-04-18 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:38

EJ heeft 25% keuzekorting, misschien daar goedkoper?
Of divoza?

Alja

Berichten: 25601
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 12:03

Divoza heeft ook 25% op 1 artikel :)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 12:09

Alja schreef:
Divoza heeft ook 25% op 1 artikel :)

Klopt, dat geef ik ook aan, haha. :P

Jadeleigh263
Berichten: 834
Geregistreerd: 30-08-13
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 12:24

Helaas bij beide niet geldig op birth alarms... :(

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 23:32

Dit is raar. Of niet?
Ik verkoop een Walibi ticket voor 1 persoon via een code die ik op mail heb staan. Reageert er iemand die het ticket wil ophalen (prijs al overeengekomen). Dus ik 3x vertellen dat er echt niks valt op te halen want het is een online code. Oke, het kwartje viel :+ heel verhaal dat hij met zijn dochtertje van 3 jaar wil en ze gratis mee kan. Dus ik vraag of ik een betaalverzoek zal sturen. Stuurt hij, wat is je bank. Hij bleek dezelfde bank te hebben en wilde mijn rekening nr en naam want dan zou het er bij mij direct opstaan en via betaalverzoek niet (wel maar oke, maakt me ook niet uit). Dus ik stuur mijn rekening nr en naam. Nu heeft hij ineens, op 2e paasdag rond 23u :+, Walibi gevraagd of zijn dochter gratis mee kan en dat schijnt niet zo te zijn en ziet hij af van de koop. Ik vind het maar een vaag verhaal

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 23:54

xSCWx schreef:
Dit is raar. Of niet?
Ik verkoop een Walibi ticket voor 1 persoon via een code die ik op mail heb staan. Reageert er iemand die het ticket wil ophalen (prijs al overeengekomen). Dus ik 3x vertellen dat er echt niks valt op te halen want het is een online code. Oke, het kwartje viel :+ heel verhaal dat hij met zijn dochtertje van 3 jaar wil en ze gratis mee kan. Dus ik vraag of ik een betaalverzoek zal sturen. Stuurt hij, wat is je bank. Hij bleek dezelfde bank te hebben en wilde mijn rekening nr en naam want dan zou het er bij mij direct opstaan en via betaalverzoek niet (wel maar oke, maakt me ook niet uit). Dus ik stuur mijn rekening nr en naam. Nu heeft hij ineens, op 2e paasdag rond 23u :+, Walibi gevraagd of zijn dochter gratis mee kan en dat schijnt niet zo te zijn en ziet hij af van de koop. Ik vind het maar een vaag verhaal


Ja raar. Kinderen tot 6 jaar zijn graties.

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 05:35

Heb eerder het idee dat hij het niet vertrouwd.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 08:48

Heel eerlijk, ik zou ook niet snel zo een kaartje kopen...vertrouw dat voor geen meter, want stel je krijgt wel een mail met de code, maar is die niet meer geldig. Ik vind dat gewoon best wel tricky. Ik weet niet hoeveel prijsverschil er in zat tussen een nieuw kaartje en die van jou?

Alja

Berichten: 25601
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 09:00

Of de code wordt naar 20 verschillende mensen gemaild.
Ben er ook altijd een beetje huiverig voor.

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 11:19

Het is al opgelost :D meneer had ze wel de vraag gesteld maar nog geen antwoord terug gehad (terwijl het over kwam alsof ze al antwoord hadden gegeven). Dus ik heb hem de link van de Walibi site gegeven waarop staat dat kinderen tot 5 gratis zijn. Hij heeft het overgemaakt en ik heb hem direct de code gestuurd en bevestigd gekregen dat het was gelukt.
Een kaartje is geloof ik €35 en ik verkocht hem voor €20. Mijn man had tijdens Fright Night met Eddie op ‘t podium gestaan en moest een ranzige smoothie drinken :') en kreeg daar een gratis kaartje voor, helaas niet geldig met Fright Night anders hadden we hem zelf wel gebruikt.

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:29

Ik op Facebook
Studio mondeling gekocht, moest alleen nog mijn ouders bellen of die hier oke mee waren.

Ze zij geen probleem doe maar rustig aan heb alle tijd...

Niet dus... studio staat nu op verkocht en krijg geen antwoord meer k*t streek. Ben echt kwaad

Juttertje88
Berichten: 762
Geregistreerd: 07-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:47

Ik kreeg een inwoonverzoek op mijn advertentie dat ik een bijrijdpaardje zocht haha

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 12:34

nou had zo een afspraak nu bericht ja werk ff door ik kom vanavond.. pas ik mn hele dag er op aan.. kvind wel best eigenlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 18:13

Volgens mij ben ik aan het wachten op iemand die toch niet gaat komen.
6 uur afgesproken, de berichten gingen wel iets stroef dus heb er al de pest in...
Maar wie weet is ze gewoon te laat...

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 21:01

pff maak je nieuwe afspraak later op de dag komt zw alsnog niet opdagen nou ben er klaar mee

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:41

Die van gisteren was dus mooi niet op komen dagen, had bericht gestuurd, kreeg ik als reactie: meisje, ik had het moeilijk vandaag want ik had de hele dag mijn mobiel niet bij me.
Heb maar terug gestuurd: meisje, geloof mij ik had het nog veel moeilijker met 2 kids die lekker buiten wouden spelen maar niet mocht omdat hun moeder zat te wachten op iemand die niet op kwam dagen...

yza1987

Berichten: 497
Geregistreerd: 05-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:06

Romy1234 schreef:
Die van gisteren was dus mooi niet op komen dagen, had bericht gestuurd, kreeg ik als reactie: meisje, ik had het moeilijk vandaag want ik had de hele dag mijn mobiel niet bij me.
Heb maar terug gestuurd: meisje, geloof mij ik had het nog veel moeilijker met 2 kids die lekker buiten wouden spelen maar niet mocht omdat hun moeder zat te wachten op iemand die niet op kwam dagen...

:= Hier moest ik wel even om lachen. Mooie reactie terug, denk dat ze nu even niets meer weet te zeggen.
Wat een reactie ook meisje, ik had het moeilijk want ik had geen telefoon bij me :')

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:38

Heeft ze daar nog op gereageerd? :')

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 08:21

Haha ja ik kan daar niet zo goed tegen hoor.
Ik kreeg wel wat terug: ja ik weet, sorry

FelineNanet

Berichten: 1630
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 18:59

Nou ik heb er ook weer een hoop opgezet. Grote schuur opruiming en alles erop voor 5 euro. Eerste dingen snel verkocht, maar die laatste dingen zullen er wel weer heel lang over doen

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 20:45

Ik heb er ook weer wat opgezet. Dekje met bijhorende oornetje. De lichtinval laat het verkleuren dus heb er maar een foto bij geplaatst waar het op mijn paard ligt. Dan zien ze iig de juiste kleur.

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 22:05

Ik heb een kast staan formaatje meidenkast. Stond in de keuken en deze heb ik door een andere kast vervangen. Ik heb een hele smalle gang en hier staat de oude kast nu, hij staat echt vreselijk in de weg. Loop er steeds tegenaan in het donker, heb voet al meerdere malen gestoten... moet echt weg, maar steeds zeggen ze vlak van tevoren af. Inmiddels al 3 keer. Nou ben ik blij dat ze in ieder geval afzeggen, maar dat ding miet echt weg en niet gratis! Staat er voor 15 euro op, is toch nog een koopje. Advertentie maar eens opnieuw plaatsen...

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 22:30

Ik had ook weer eens wat. Via MP onwijs leuke zgan schoentjes gevonden voor dochterlief. Ze loopt nog niet dus ideaal. Maandag contact: of ze dinsdag of woensdag kon dat ik het op zou halen. Nee dat kon niet. Wanneer het dan wel kon: donderdag. Oké, niet ideaal voor mij maar prima. Drie verschillende tijdstippen genoemd over de dag verspreid maar kwam allemaal niet uit.
Dan ging het mij gewoon niet passen dus ook al is het redelijk in de buurt of ze het dan maar kan verzenden. Ja dat kon wel, ze zou me de verzendkosten sturen maar het weekend was ze anders ook wel thuis.

Vanochtend reactie wat de verzendkosten zijn. Gelukkig toch wat andere plannen kunnen schuiven want ondanks dat ik het maar gedoe vond zijn dit fijne schoentjes, goede kwaliteit voor nette prijs en enige die zowel man als ik zien zitten. Na berichtje van mij zou ze de hele dag kunnen. Terug geappt dat we er dan rond 11-11.30 waren... Nee dat kon niet, ze was pas 12.30 thuis. Grrrrrr! Ik stond echt op het punt terug te appen dat ze er maar in moest stikken maar toch maar over mezelf heen gestapt en gegaan.

Puntje bij paaltje liet ze der partner aan de deur komen :')