tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 18:26

Hier een ex die vooral snel boos is..en extreem snel ontploft!!
Heel lastig..verder lijkt t hem koud te laten dit hele gebeuren.

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 18:27

pol1 schreef:
Hier een ex die vooral snel boos is..en extreem snel ontploft!!
Heel lastig..verder lijkt t hem koud te laten dit hele gebeuren.

Hier van hetzelfde... Heel jaloers ook :evaw:

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 19:05

Als ik jullie verhalen zo lees ben ik echt blij dat ik een hele leuke ex heb. :=

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 21:27

Ik niet :')
Mijn ex heeft niks verkeerds gedaan en al zou ik hem nu een bericht sturen dan antwoord hij waarschijnlijk ook gewoon :') (scheelt dat ik hem niks stuur en wel zie of ik ooit nog contact met hem krijg :+).
Een slechte ex maakt voor mij het verwerken wel wat makkelijker.
Nu zit er nog steeds in mijn achterhoofd dat het best had kunnen werken in een 'betere' tijd.
En dat moet ik echt wegkrijgen :o

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 23:21

Ik realiseer me meer en meer dat t eigenlijk nooit echt gewerkt heeft! Mijn gevoel is vanaf t begin af aan toch goed geweest!
Waarom dan zo lang samen hè..bedenk ik me dan?
Ik moet nog een hoop leren schijnbaar..en serieus uitvinden wat voor mij goed is!

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 07:19

Renske_W schreef:
Als ik jullie verhalen zo lees ben ik echt blij dat ik een hele leuke ex heb. :=

Ik ook :j 2 zelfs ...

Ik vraag me dan af, als je ex aggressief is, of snel ontploft, of jaloers, is ie dat pas gaan doen nadat het uit was, of is zo iemand altijd al een beetje zo geweest?

Ik vind het sowieso vaak jammer om te horen dat mensen, nadat ze jaren samen zijn geweest, eindigen in een enorme bonje.. Want ooit heb je van die ander gehouden.. dus hoe kun je dan ruzie krijgen als iemand je niet perse een kunstje geflikt heeft.. Boos worden omdat iemand weggaat helpt niks..
Je hoort dat ook met vechtscheidingen waar kinderen tussen zitten.. schandalig echt wat mensen dan doen.. :n

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 08:02

Een breuk zorgt voor veel emotie. Ook al hield je van elkaar, je kunt natuurlijk wel boos worden als het uiteindelijk mis gaat. Achter woede zit vaak verdriet.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 08:07

Ja dat snap ik wel, maar soms ontspoort t echt volledig... T is ook menselijk, en gevoel is niet makkelijk uit te zetten, maar het is wel het overwegen waard voor die mensen om eens na te denken wat je nou precies doet, en wat voor effect dat heeft..

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 08:23

Ja.. dat ben ik met je eens.

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 08:33

Een hele grote knuffel voor iedereen hier..

Ik dacht dat ik er een beetje overheen aan het komen was en dat ik het in mn eentje wel ging redden, maar meneer is aan huisgenoot 2 begonnen , nota bene een van mn beste vriendinnen. Ik denk dat het inderdaad beter is als ik hier weg ga, het voelt alsof ik door iedereen voor de gek word gehouden en alsof het een grote hel is waar ik in ben beland. Had ik nu maar nooit contact gelegd met m’n huisgenoten, ik kan mezelf zo hard voor mn kop slaan nu.

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 08:40

YentlShots schreef:
Een hele grote knuffel voor iedereen hier..

Ik dacht dat ik er een beetje overheen aan het komen was en dat ik het in mn eentje wel ging redden, maar meneer is aan huisgenoot 2 begonnen , nota bene een van mn beste vriendinnen. Ik denk dat het inderdaad beter is als ik hier weg ga, het voelt alsof ik door iedereen voor de gek word gehouden en alsof het een grote hel is waar ik in ben beland. Had ik nu maar nooit contact gelegd met m’n huisgenoten, ik kan mezelf zo hard voor mn kop slaan nu.

Wat is dat voor een kerel zeg -O- Lekkere vriendin ook... Maar die kerel.... :n

Hopelijk heb je snel een plekje met veel leukere huisgenoten. Komt vast goed. Knuffel vanaf hier.

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 08:49

Je beste vriendin doet het nu met je ex? Wow..

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 08:51

Het zegt inderdaad wel wat over die meneer en je vriendin zeg.. -O-

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 09:14

Jeetje wat naar Yentlshots :(
Echt een banketstaaf streek van die vriendin ook..
Zou inderdaad toch overwegen om te gaan verhuizen.

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 11:02

Dankjulliewel allemaal <3

Voel me echt flink voor de gek gehouden, en dan wanneer ik haar confronteer ermee in eerste instantie nog gaan liegen ook. " Ging om half 7 s' ochtends daarheen om de afwas te doen" .. geloofwaardig meid.
Later vertelde ze wel hoe of wat nadat ik aandrong en toen ben ik eigenlijk kwaad weggelopen omdat ik er geen woorden meer voor had, ik had alleen maar de neiging om haar een flinke ram voor dr harses te verkopen en op die momenten kan ik maar beter weglopen. Met hem hoef ik überhaupt geen contact of de confrontatie aan te gaan, want ik weet dat hij het toch wel links laat liggen en zich er verder niks van aantrekt, hij leert toch niet dus die energie ga ik er niet in steken.
Dat hij zich er makkelijk overheen zet dat is tot daaraan toe, dat moet je zelf weten en het feit dat jij a 2/3 weken weer gaat daten daar ga ik je absoluut niet voor in de weg zitten want dat is je eigen ding en dat ik me daar rot om voel dat moet ik zelf regelen. Maar je hebt ook met andere mensen te maken, en hun gevoelens dus je kan niet zo egoïstisch en laconiek zijn om dit soort acties te gaan doen. Dan ben je wel enorm laag.
En verder kan ik er veel woorden aan vuil maken maar eigenlijk heb ik er de energie niet eens meer voor en weet ik niet wat ik er nog mee ga bereiken. Ik denk dat ik hun nu maar eens links laat liggen en als ze echt om me zouden geven dan hoor ik vanzelf wel wat van ze. Zo niet dan ken ik m'n plek. Gelukkig heb ik nog een huisgenootje (waar ik echt mee woon, badkamer keuken mee deel) waar ik goed mee kan praten en die ook achter me staat. Dus ik hoop dat als ik niks anders kan vinden dat ik mezelf kan afzonderen van de rest en wel fijn met haar kan blijven praten en chillen.

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 11:19

Hoe lang zijn jullie samen geweest?

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 11:23

Ik doe even een pb tje om het uit te leggen :)

lor1_1984

Berichten: 12049
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 13:52

Cer schreef:
Ik vind het sowieso vaak jammer om te horen dat mensen, nadat ze jaren samen zijn geweest, eindigen in een enorme bonje.. Want ooit heb je van die ander gehouden.. dus hoe kun je dan ruzie krijgen als iemand je niet perse een kunstje geflikt heeft.. Boos worden omdat iemand weggaat helpt niks..
Je hoort dat ook met vechtscheidingen waar kinderen tussen zitten.. schandalig echt wat mensen dan doen.. :n

Ik was toen vooral boos om de manier waarop het was gegaan.
Gewoon niks zeggen over twijfels etc terwijl we dat wel hadden afgesproken, mij ten huwelijk vragen en ineens *bam* de relatie verbreken en er doodleuk vanuit gaan dat we de dag erna samen oud&nieuw zouden vieren en als zij er weer aan toe was terug een relatie aan te gaan.
Ik voelde me verraden en ontzettend genaaid.
Later is alles wel gezakt en kreeg ik emotioneel meer ruimte om dingen te verwerken en rationeel erover te gaan denken.

Echt zwart maken tegenover anderen heb ik niet gedaan, wel gewoon aangegeven dat ik het een k*tstreek vond hoe ze het had aangepakt en dat ze in de stront kon zakken als ze verwachtte dat ze me weer terug kon nemen omdat ik geen stuk speelgoed ben wat je in de kast pleurt als je het ff zat bent en er weer uithaalt wanneer het weer interessant genoeg is.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 14:45

Pfooeee jeetje... ten huwelijk vragen, en dan een break up. Oke dan...

elinedeau95

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 14:55

Pfff Lor dat is wel heftig!

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 15:45

Ja maar Jees Lor, dat lijkt me dan niet meer dan terecht... een tikje mild zelfs nog.. van haar vind ik dat dan ook onbegrijpelijk :n

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 16:09

Yentl ff vanaf tel dus kortaf:

Vriendin is een doos en nog dom ook maar daar komt ze achter
Je huisgenoten bedoelen het wrs niet zo poedersuiker maar die willen gewoon niet in je drama zitten. Over hem ventileren doen bij mensen die hem niet kennen.

Adem in. Adem uit. Ook dit gaat voorbij.

lor1_1984

Berichten: 12049
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 17:29

xDenies schreef:
Pfooeee jeetje... ten huwelijk vragen, en dan een break up. Oke dan...


elinedeau95 schreef:
Pfff Lor dat is wel heftig!


Cer schreef:
Ja maar Jees Lor, dat lijkt me dan niet meer dan terecht... een tikje mild zelfs nog.. van haar vind ik dat dan ook onbegrijpelijk :n

Het was ook gewoon ronduit k*t en heel heftig allemaal en ik heb haar nadat ik haar duidelijk heb gemaakt dat ik echt geen contact meer wenste ook gewoon doodgezwegen voor een 3 maanden.
Die hele situatie en alles wat eromheen speelde heeft wel gemaakt dat ik nu liever alleen verder ga dan weer een relatie aan te gaan, toch een beetje bang weer tegen dezelfde ellende aan te lopen denk ik. :o

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 18:11

Heel begrijpelijk Lor1_1984!
Echt rot wat je meegemaakt hebt :'(

Ben door de jaren heen ook een stuk terughoudender geworden met relaties.
Je kunt beter alleen zijn dan in een ellendige relatie zitten..

Heb van mijn zeventiende tot twinigste een slechte relatie gehad..
Door hem ben ik mentaal en fysiek heel slecht behandeld.
Heb daar ook nog steeds 'schade' van, zo'n relatie hoef ik ook echt niet meer.
Enige voordeel was dat ik er bij hem na 1/2 maanden volledig overheen was :')

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 20:22

Mijn neef heeft ook zoiets meegemaakt :/. Huis gekocht, verloofd en plots was z'n vriendin met een andere vrouw samen... Pijnlijk. Heel veel sterkte!

Cer: Mijn vriend was altijd zo, daardoor is het mede ook stuk gelopen en ben ik ergens ook wel blij dat we er nu niet weer aan beginnen. Maar mijn ouders hebben een vechtscheiding, dus een goed voorbeeld heb ik niet gehad...

Yentl: wauw wat een eikel en slechte vriendin... Ik zou stilaan toch je eigen plekje gaan zoeken, dit is écht niet fijn. Wat haalt die kerel ook in zijn hoofd denk ik dan? Is die echt zo dom ofso?

Hier gaat het effe heel slecht, dacht een leuk weekend te hebben bij mijn vader maar die verteld me effe doodleuk dat hij weer gaat verhuizen, deze keer naar Londen. Dit is voor de eerste keer dat hij zo dichtbij woont en nu is ie weer weg... Breekt eigenlijk mijn hart nog meer.